Vstala jsem a chtěla se zeptat stráží, jak dlouho tu jsem, ale nejspíš měli zákaz mluvit s vězni, protože mi nikdy neřekli ani slovo. Po čase jsem si zase začala propadat do transu. Potila jsem se a myšlenky se mi promítaly do prostoru v podobě mžitek před očima. Vzorce. Věty. Pocity. Barvy. Zlo. Zoufalství. Šílenost. Držela jsem se na uzdě, jak jen to šlo. No a jednou už jsem to nevydržela. Přeběhla jsem k magické bariéře. Vší silou jsem do ní s řevem praštila!
Okamžitě jsem sjela na zem s neuvěřitelnou bolestí ruky. Podívala jsem se na ni. Ze strany byla trochu spálená a zbytek dlaně červený. Kupodivu jsem si nepotřebovala ubližovat dál. Stačilo jednou se praštit a bylo to v pohodě. No... jak se to vezme. O pár minut později jsem uslyšela kroky, což bylo neobvyklé, protože k mé cele nikdo nechodil a stráže byli tak tiché, že jsem si často ani nevšimla jejich výměny. Otočila jsem se, abych viděla, co se děje. Dva strážní se postavili k cele naproti, dva k té mé a dva za nimi vedli vězně ve strašném zeleném ohozu!
Jeden ze stráží, který zrovna zapínal magickou bariéru řekl: ,,Vedeme ti spoluvězně. Budete si rozumět, oba jste šílení!"
Pak se stráže postavili vedle vězňovi cely. Vězeň se na mě podíval. Byl mi povědomí, ale nebyla jsem schopna vybavit si jméno. Připadalo mi to jako věčnost, co jsem viděla obličej někoho povědomého a i když mi to dalo práci vzpomněla jsem si.
,,Loki?" vypadlo ze mne, ,,Loki Odinson?"
,,Ano," potvrdil mi moji domněnku a já jen zírala s otevřenou pusou. Co tady jako dělá?! Jak se sem kurva dostal Odinův syn?!, prolétlo mi hlavou, přerušil moje myšlenky: ,,Ale Laufeyson a... my se známe?" zpražil mě svým pohledem. Na vteřinu jsem se chtěla pozastavit nad tím: Laufeyson. Jenže jsem usoudila, že svou přesvědčivostí a trvdohlavostí to z něho později vypáčím.
,,Vlastně ne. Ale potkávali jsme se na chodbách v paláci. Jsem Mer."
Vypadl jako by mu to začalo šrotovat v hlavě, zapojovaly se dosud vypnuté mozkové závity a kousky skládačky do sebe začaly krásně zapadat. ,,Ta divná Mer, co byla jednu dobu pořád středem pozornosti a pak zmizela?"
,,Jo, přesně ta. To budu já."
,,Tak to vím naprosto přesně, kdo jsi." dodal s hlasem, jako by mu vadilo, že mě zná. Nato mi něco došlo. On se mnou mluví!
Zbystřila jsem. ,,A... a... Můžeš mi říct před jak dlouhou dobou jsem zmizela? Mám totiž okno - a pořádný!"
Chvilku bylo ticho. ,,Proč bych se s tebou měl vůbec bavit?" zeptal se uraženě. Nevěděla jsem, co mu odpovědět a nebo proč se chová tak ignorantsky.
,,Protože... Protože... No..." došla mi slova, ,,Protože od tebe chci laskavost... Nebo protože jsem zmatená a v podstatě nic nevím a nebo protože prostě... to chci vědět!!!" na poslední slova jsem možná až moc zvedla hlas.
Jen si mě prohlížel a nic neříkal. Sedl si na podlahu ke stěně. Nic.
,,No?" snažila jsem se vydolovat aspoň tuhle informaci, ,,Haló?... Jak chceš!" založila jsem si ruce na prsou a zadívala se naštvaně do bílé frustrující zdi. ,,V ignorování jsem stejně dobrá jako ty, šmejde!" zamumlala jsem si pro sebe. Propuklo ubíjející a dlouhotrvající mlčení. ta stěna přestala být tak zajímavá, jak se zdála na začátku.
Po dlouhé pomlce z něho něco konečně vypadlo: ,,Dobře, ale jedna otázka ty a jedna já."
Hurá! ,,Tak jo."
,,Čtyři roky." podívali jsme se na sebe, ,,Zmizela jsem asi před čtyřmi lety."
Zamrazilo mě.
Věděla jsem, že to musela být delší doba, ale čtyři roky?! To jsem nečekala. Na mysl mi přicházely myšlenky typu: Co moje rodina? Co jsem všechno promeškala? Proč nikdo neví, za co jsem tady dole? A zešílela jsem vůbec, nebo to bylo jenom z toho nepříznivého prostředí? A co tady dělá on?
,,A jak ses sem dostal ty, Loki?" zněla moje otázka, která ho evidentně nepřekvapila. Spíš znudila.
,,Tak to bude na dlouho." řekl a povzdychl si. Vysvětlil mi, co se stalo po mém omylu. Jak byl s Thorem na Jötumheimu, jak Odin poslal Thora na zem a vydědil Lokiho, co všechno provedl na zemi a jak se poprvé dostal do vězení a nakonec jak nasimuloval svou smrt - což na mě udělalo dojem, asi v tom bude dobrej - a zabil Odina (To už se mi moc nelíbilo, ale chápu to. Stál mu v cestě a lepší by bylo kdyby se provalilo, že je Všeotec už na kytičkách než, že je někde o hladu a je mu zima). Díky tomu jsem pochopila příponu: Laufeyson. No, netušila jsem, co tady dělá, když podle mě měl za takové činy být pod zemí už dávno! Zdá se, že pro něj má Thor i přes to všechno slabost, napadlo mě.
Postupně už jsme se sebe nic dolovat nemuseli a informace se jenom sypaly! Stačilo se správně zeptat a správně odpovídat. Stráže občas odešly (třeba na střídání) a to byl čas, kdy jsme mluvili o útěku. Bylo jasné, že se odtud sama nikdy nedostanu a Lokiho tu čeká jen smrt. Podle toho, co mi řekl se mu nedalo důvěřovat, ale v tem moment byl moje jediná naděje. A já jeho. Můj původní plán by se dal zmáknout pomocí blesků, ale to je příliš hlasité a neměla jsem tušení, jak bych to udělala, takže to tím pádem tohle padlo. Poté se naše konverzace začala motat okolo mé telepatie a došli jsme k závěru, že s její pomocí bychom mohli v pořádku vyjít ven. Ovšem jsem si nebyla vůbec jistá, jestli se mi podaří svou mysl zaměřit tak, jak budu chtít a mnohem více jsem čekala, že selže lidský článek. Kdyby mě Loki zradil byla bych bezmocná. Tedy aspoň jsem si to myslela.
No byla jsem dost zoufalá na to, abych to riskla. Chtěla jsem znovu vidět sluneční paprsky. Měli jsme dost šílený a děsivý plán. Myslím, že ani jeden z nás si nemyslel, že to vyjde. Každopádně mě se tam nechtělo trčet a Loki nechtěl zemřít.
Při výměně stráží jsme byli oba připraveni uskutečnit akci: ,,Útěk z Asgardkého vězení."
Loki mi dal znamení: ,,Teď! Už můžeš!"
Zvedla jsem se z podlahy své cely a stoupla si do jejího středu. Byla jsem nervozní. Neutěšovalo mě navíc i vědět, že když to dojebu o hlavu kratší nebude jen Loki. Sluneční světlo už v tom případě neuvidím.
----------------------------------------------------------------------------------
Tak jo a je to tady :) Dostáváme se druhým dílem do té možná záživnější části :)
Jinak zkrátíme čekací lhůtu, páč mě nebaví na to čekat tak dlouho a musím se donutit něco dělat :) Takže další díl již v neděli a to znamená 27. 11. 2016 :)
ČTEŠ
|| Loki Laufeyson FF/CZ || SHE DID MISTAKE THAT BROUGHT HER TO HIM
FanfictionSHE DID MISTAKE THAT BROUGHT HER TO HIM je fanfikce, co nenavazuje na žádný film ani snímek atd. Příběh, který abych přiblížila děj se odehrával před asi takhle: Thor zjistil, že je Loki přestrojen za Odina, kterého zabil a vládne na Asgardu a rozh...