Elizabeth Grindelwaldová stála na břehu Černého jezera, opřená o kmen staré vrby sledovala vlnící se hladinu ledově studené vody, která byla pokryta tlustou vrstvou ledu, a potahovala ze své dnešní zasloužené cigarety, kterou si dopřála po dalším sexuálním dobrodružství s Tomem. Do večeře zbývala ještě asi hodina, když uslyšela blížící se kroky. Otočila hlavu za zvukem. Kousek od ní se zastavil Tom a zamyšleně hleděl někam do dáli.
"Mám pro tebe nabídku," seznámil jí po krátkém tichu s důvodem své přítomnosti.
"Jakou nabídku?" otočila se k němu celým tělem a opět natáhla do plic trochu tabákového kouře.
"Myslím, že pokračování naších konfliktů již není potřeba. Vzhledem k okolnostem posledních dnů to považuji za zbytečné." Během toho, co mluvil, přešel až k vrbě, o kterou se Elizabeth opírala ramenem, a sám se o ni opřel podobně jako ona. Když trochu shlédl, tak se jí tedy díval přímo do tváře.
"Neměla by si jednu i pro mě?" zeptal se. Když se na něj Elizabeth poněkud zmateně podívala, kývl hlavou směrem k cigaretě, kterou držela v ruce v kožené rukavici. Elizabeth pozvedla obočí, ale bez jediného slova sáhla do kapsy černého kabátu a nabídla Tomovi cigaretu ze stříbrné tabatěrky, kde bylo úhledným hůlkovým písmem vyryto E. T. Grindelwald. Tom přešel bez jakýchkoliv poznámek důkaz o tom, že Elizabeth tedy skutečně je Gellertova dcera, nabídl si jednu z cigaret a nechal si ji od ní pomocí zapalovače i zapálit."Takže, jakou nabídku máš na mysli?" zeptala se jej.
"Věřím, že naše cíle i povahy jsou si velmi podobné. Dle mého názoru by bylo jednoduší jich dosáhnout společnými silami," začal Tom. Elizabeth ho poslouchala a přemýšlela, jak přesně svá slova Raddle myslí. Naposled popotáhla z cigarety, než ji hodila na zem a vysokým podpatkem ji zaryla do studeného sněhu.
"Pokud jsem to tedy dobře pochopila, nabízíš mi spojenectví?" ujišťovala se, že jej správně pochopila. Tom krátce přikývl."Rovnocenné spojenectví?" zeptala se znovu.
"Jistě," přitakal její společník a vyfoukl jí cigaretový kouř přímo do obličeje. Elizabeth je jen rukou rozehnala a nekomentovala to.
"Jako přátelé?" ptala se místo toho.
"Spíše jsem myslel jako pár," upřesnil jí Tom. Tvář dcery Gellerta Grindelwalda ovládlo znatelné překvapení, které v následující chvíli vystřídalo něco, co by se bez okolků dalo nazvat pobavením. S kriticky hodnotícím pohledem si ho prohlédla od hlavy až k patě. Přešlápla z nohy na druhou a založila si ruce na prsou.
"Což o to, nevypadáš nejhůř, nejslabší taky nejsi a v posteli ti to taky jde," zhodnotila jeho osobu."Navíc by opravdu mohlo být ku prospěchu mít vztah se skutečný dědicem Salazara Zmijozela. Moc se mi ale nezamlouvá představa mít po svém oku kouzelníka, který není čisté krve," zarazila Tomovo rostoucí potěšení a naprosto ho rozdupala.
"Jak si na to přišla?" začal vyzvídat. Měl za to, že tuto skutečnost se mu podařilo dokonale utajit. Dokonce ani Orion a Abraxas o tom neměli ani tušení. Kdyby se to někdo dozvěděl, asi by si už neškrtl. Nedávalo mu tedy smysl, odkud to ví ona.
"Mám svoje zdroje," řekla stroze.
"Chápu," řekl Tom a potáhl z cigarety, na kterou během rozhovoru téměř zapomněl. Bylo mu jasné, že nemá cenu se jí na to ptát znovu a trvat na odpovědi. Elizabeth by mu ji stejně nedala."Na druhou stranu," upoutala Elizabeth opět jeho pozornost, "tohle nikdo jiný neví." Usmála se.
"Nikomu si to neřekla?" podivil se Tom, v duchu ale děkoval všem svatým.
"Byla to tajná zbraň, jen záloha, neplánovala jsem to proti tobě použít, pokud by mi nehrozila porážka. Takže se to nikdo dozvědět ani nemusí. Vlastně to sama vím jen chvíli, dobře si to schoval," pochválila je.
"Přijímáš tedy?" chtěl se ujisti, jestli pochopil její postoj tak, jak byl z její strany myslený.
"Ano. Pokud skutečně chceš, pak budu tvou přítelkyní," usmála se na ně arogantně. I Tom se ušklíbl, ona si to zkrátka nemohla odpustit. Elizabeth se zasmála po několika minutách ticha, kdy si zapálila další cigaretu a s Tomem po boku si jen užívala výhled na zasněženou krajinu rozlehlou ledovou plochu. Tom se na ni zmateně podíval.
"Něco k smíchu?"
"Dokážeš si představit, co se bude dít, až se roznese, že se z nás dvou, z lidí, kteří byli ještě před týdnem schopní se navzájem zmrzačit, aby dostali, co chtějí, stal pár?" zeptala se jej Elizabeth, aniž by se třeba jen na moment přestala smát. Tehdy se i Tom musel zasmát. Ano, bude zajímavé sledovat reakci jejich okolí.
ČTEŠ
Větší zlo
Fiksi PenggemarTom Raddle byl na škole dosti známá a poměrně oblíbená osoba, jak u svých profesorů, tak mezi spolužáky. To je známá věc. Stejně jako to, co se s ním stalo poté, co školu dokončil. Co ale ví jen málokdo, je to, že v jeho životě byla, vedle černé mag...