Dupa ce ajung in casa, o ingrijesc si am grija sa nu o deranjez, dau comanda de mancare chinezeasca, pe care o adora. Sper doar sa nu ma ingras in urma porcariilor pe care le mananc acum, cand stau ca un sarantoc, fara bucatarie. Astept sa se trezeasca. Stau pe canapea tinandu-i capul in poala mea si mangaindu-i fruntea alba. De ce nu isi da seama ca stau cu gura pe ea doar din cauza ca o iubesc? De ce nu isi lasa la o parte din incapatanare?
Zambesc instantaneu cand isi deschide ochii aia caprui si superbi. Cand isi revine si ma vede isi ridica rapid capul, apoi isi duce mana la tampla. O doare capul, desteapta. Nu stie ca nu trebuie sa se ridice asa brusc cand abia isi revine dupa o cazatura?
-Ce caut eu aici? intreaba ea si cand ma vede ca sunt fara tricou isi muta privirea rosind. Oh haide, femeie! M-ai mai vazut fara tricou.
-Te-am adus aici ca sa am grija de tine. Ai cazut prin parc si te-ai lovit la cap. ii explic eu calm aratand cu degetul spre fruntea ei, in locul unde e plasturele.
-Oh. Pai.. mersi. spune ea si se ridica.
-Stai. o prind eu de mana de data asta mult mai delicat. Asculta-ma un pic. Te rog. spun rugand-o din priviri.
-Bine. spune invinsa si se aseaza jos, langa mine. Ce e?
-Te rog, intoarce-te sa stai cu mine. Imi pare rau ca te-am subestimat in toti anii astia, dar mereu te-am vazut ca pe o sora mai mica, chiar daca suntem frati gemeni. spun cu o urma de regret in glas, sperand sa ma creada si sa ma asculte.
-Nu-i nimic. Te-am iertat. M-am obisnuit deja sa ma subestimezi. raspunde cu zambestul pe buze. Dar, scuze, mi-am gasit un loc unde sa stau.
-Dar o sa stam impreuna, ca fratii. imi sustin dorinta cu argumente cam tampe.
-Uite, Mark, tu esti cam mare sa stai dupa fundul meu. E timpul sa mergem pe drumuri separate si sa ne vedem de vietile noastre. Am stat destul timp impreuna si e timpul sa ne gasim jumatatile. Tu cel putin, stai singur de mult timp si nu inteleg de ce. spune privindu-ma in ochi.
Pentru ca te iubesc, proasto.
-Uhm. Bine. Daca asta iti doresti. accept crudul adevar.
-Imi pare rau, dar mai devreme sau mai tarziu tot trebuia sa ne vedem de vietile noastre. spune ridincandu-se in picioare. Acum, vreau sa plec. Vreau sa ma duc la mall.
Zambesc usor si ma riduc si eu pentru a-mi lua ramas bun de la ea. Deci tot nu vrea sa mai stam impreuna. Uimitor. Dupa ce m-a luat strans in brate si-a luat ramas bun si a plecat. Definitiv.
CITEȘTI
"Fratii"
ActionO viata trista. Un orfelinat. Fara parinti sau vreo ruda. Un accident. O memorie pierduta. O viata plina de minciuni venite de la asa-zisa ei familie. Toate acestea sunt parte din trecutul, prezentul si viitorul Linei. Mark, fratele ei vitreg, un ba...