Capitolul 29

86 12 9
                                    

Cand ne-am trezit era ora doisprezece. Acum e ora doua, iar noi stam cu totii in bucatarie si mancam. Imi e dor de Lina.

*Lina*

Ma trezesc ametita, cu dureri mari de cap. Deschid ochii si ma uit in jur. Ma aflu intr-un pat. Un pat care e al naibii de comod, dar nu e al meu sau al lui Dominic. Acest pat are asternuturi albe, iar al meu are asternuturi albastre. Ale lui Dominic sunt negre. Deci, unde sunt? Ce s-a intamplat? De ce imi plesneste capul de durere?

Sirul intrebarilor mi-a fost oprit de usa care s-a deschis incet. M-am facut mica in patul destul de mare, dar rece, chiar daca am dormit in el probabil.

-Oh. Te-ai trezit, papusa? intreaba o voce groasa si necunoscuta.

-Unde sunt? intreb direct.

-Of, of, of. Ma asteptam sa intrebi asta. Esti in siguranta. Esti pe mana mea. spune el razand usor si infricosator.

Un fior mi-a traversat sira spinarii cand i-am auzit rasul.

-Cum adica? intreb speriata.

-Stii ce o sa se intample? O sa te tin aici, pana vine cine trebuie sa aiba grija de tine. imi spune evaziv.

-Cine adica?

-Cam multe intrebari pui tu. Nu crezi? ma intreaba iritat.

-Nu. m-am rastit eu.

Cand mi-a auzit raspunsul obraznic s-a infuriat, a venit rapid spre mine si mi-a ars o palma peste fata, incat am cazut inapoi in pat.

Mi-a dat cu asa o forta, incat ma doare maxilarul si dintii. In urma loviturii s-au ivit niste lacrimi in ochii mei.

-Lasa ca te invatam noi cum sa te porti. tipa el la mine.

Am inceput sa plang. Cine e acel el? De ce sunt aici? Ce am facut? Intrebarile astea imi rasunau in minte.

-Nu mai boci ca o virgina. Oh stai, inca esti una. spune razand batjocoritor.

Asta m-a facut sa ma simt oribil. De cand asta e un criteriu de comparatie intre sexul feminin?

-Si mă-ta a fost virgină. tip eu printre lacrimi.

Cu replica asta i-am sters ranjetul batjocoritor, insa i-a aparut o expresie incruntata si furioasa. S-a napustit asupra mea, venind peste mine si tragandu-mi un pumn in coaste, facandu-ma sa suspin de durere. Si inca o palma peste obraz, care mi-a stranit o cascada de lacrimi care au curs pe obrajii mei rosii.

In secundele urmatoare a plecat din camera, izbind usa cu furie, acest sunet producand un sunet puternic.

La un moment dat, fara sa vreau, am adormit plangand.

*Dominic*

Devin din ce in ce mai ingrijorat pentru Lina. Unde este? E bine macar? E ranita? Daca Adam o sa o omoare pentru trafic? Gandurile mele negre sunt oprite de Harry care a intrat in bucataria mea, alaturi de Darcy. Se aseaza amandoi la masa, avand fetele senine.

-Ati gasit-o? izbucnesc eu, sarind in picioare.

Harry inchide ochii, apoi imi face semn sa ma asez.

-Nu, dar am aflat ceva important. Oamenii nostri infiltrati in clanul lui Adam au spus ca el este plecat in vacanta in Tenerife timp de cateva saptamani. Deci nu el a rapit-o pe Lina.

La auzirea acestui lucru fata mi s-a luminat instant. Nu stiu ce faceam daca il gaseam pe porcul de Adam, mai ales daca el mi-ar fi rapit-o pe Lina.

-Ma duc sa o caut pe Lina. anunt eu hotarat.

-Calmeaza-te, omule. Crezi ca nu facem deja asta? ma intreaba Darcy serioasa.

-Dar... zic eu.

-Niciun "dar", prostule. Tu o sa stai si o sa astepti pana aflam ceva legat de ea. spune Harry serios.

-Ceea ce e cam greu. Nu avem vreo pista de cautare. concluziona Darcy.

-Telefonul ei. tip eu, speriindu-i pe amandoi.

-Omule, inteleg ca e iubi a ta, dar mai usurel. ma avertizeaza Harry. Ca daca nu te calmezi, ti-o fur.

La auzul acestor cuvinte, eu si Darcy il privim ucigător, mai ales Darcy. I-a tras un pumn in umar si apoi ii zice:

-Nația ta Styles. Ma jur ca nu mai vorbesc cu tine. spune ea serioasa.

Harry a inceput sa rada. O ia in brate pe Darcy si ii spune:

-Glumeam. Esti totul pentru mine, deci nu ma lua in serios cu gluma aia. Stii ca te iubesc mult. spune Harry saruntand-o.

-Ma bucur ca va intrerup momentul. Avem o persoana de gasit. le spun eu dandu-mi ochii peste cap.

-Lasa ca nu moare. spune Harry in timp ce o saruta pe Darcy.

-In puii mei, luati-va o camera. strig eu exasperat si gelos la ei.

-Asta o sa si facem. spune Harry laund-o pe sus pe Darcy si iesind din bucatarie, auzindu-i cum urca scarile.

-Bafta la reproducere! le urez eu sarcastic.

Imi las capul pe masa din sticla si expir cu putere. De ce nu am si eu o viata fericita?

-Cine se reproduce? intreaba Kath intrand in bucatarie.

-Aia doi porumbei. răspund eu iritat.

-Ah. Awwww, lasa-i in pace. Eu vreau sa ii vad casatoriti. Se potrivesc asa de bine. Si sa aiba si doi gemeni carliontati, cu ochi de smarald, care sa alerge prin parc. O fetiță si un băiețel ar fi perfect. Daca s-ar intampla asa, asta ar fi idealul meu intr-un cuplu. viseaza Kath cu ochii deschisi in timp ce zambea larg.

-Aha. replic eu lipsit de interes.

-Asculta, stiu ca iti lipseste Lina si ca o iubesti, dar o vom gasi. Rabdare ca o sa o gasim in curand. ma incurajeaza ea zambind si punandu-si mana pe umarul meu.

-Hai sa vorbim si sa visam referitor la tine si Zayn. spun eu ridicand capul de pe masa si zambind pervers.

"Fratii"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum