Capitolul 31

59 7 7
                                    

Dimineata urmatoare, la ora noua si jumatate, eu am inceput sa o caut pe Lina. In fostul ei apartament, in casa parintilor ei adoptivi, dar nu era nimeni acasa, nici la Mark si nici la parintii ei adoptivi.

Cand m-am intors acasa, se făcuse ora doisprezece si zece minute. E ciudat cum a trecut atata timp, tinand cont ca am mers cu masina si m-am deplasat rapid.

M-am dus la mine in camera si m-am intins in pat. Nu eram obosit fizic, ci psihic. Nu puteam dormi decat doua sau trei ore pe noapte, in restul timpului m-am gandit la Lina si mi-am facut nenumarate griji pentru ea.

Cand mi-am linistit psihicul obosit, au intrat Darcy, Kath si Jenn in camera mea. Kath m-a tras de mana si mi-a ridicat corpul greu, astfel stand pe fund.

-Am gasit-o. spune Darcy in culmea fericirii.

-Poftim?! sar eu din pat cu un entuziasm si o bucurie imensa in suflet.

-I-am localizat telefonul, dar cu greu. Nu prea e semnal in zona in care se afla. E intr-un satuc de langa Atlanta.

-Ce? izbucnesc eu. Cu rahat a ajuns in Atlanta din New York?

-Intreab-o. raspunde sarcastic Jenn.

Nu am bagat-o inseama pe Jenn, insa am iesit imediat din camera, mergand grabit spre iesirea din casa.

-Unde mergi? tipa Kath dupa mine.

-Dupa Lina. raspund de parca era un fapt evident.

-Stai. Asteapta-ne. Venim cu totii. spune Darcy.

-Nu. Mai bine stati aici. Il iau cu mine pe Harry. Voi stati aici, iar daca Adam face vreo miscare stiti ce sa faceti. le spun eu.

-Harry vine imediat. ma anunta Darcy.

In minutele urmatoare a aparut si masina lui Harry.

Dupa ce l-am pus in tema cu tot am plecat de graba. Am luat masina lui Harry, a mea fiind in garaj. Avem un drum lungut de parcurs.

*Jenn*

Dupa ce au plecat baietii, am mers inapoi in casa. I-am anunțat si pe Zayn, pe Liam si pe Niall de plecarea rapida a lui Harry impreuna cu Domi. Sper doar sa o găsească teafara si sa se intoarca impreuna cu Lina. Imi e foarte dor de ea. Vreau sa o imbratisez si sa petrecem mai mult timp impreuna cu Darcy si Kath. Vreau sa ne apropiem mai mult. Sa fim vele mai bune prietene.

-Jenn. spune Darcy punandu-si mana pe umarul meu.

-Da?

-Te deranjeaza daca eu si Kath ramanem aici, cu tine, pana se intorc baietii? ma intreaba ea zambind incurajator.

-Nu e nicio problema. Chiar vreau sa fiti aici, cu mine. spun eu luand-o de maini si zambind slab.

-Stiu cum te simti acum, Jenn. Si noi ne simtim la fel. Si noi ne facem multe griji. imi spune Kath venind langa noi.

-Te intelegem. Iti faci griji pentru fratele tau si pentru Lina. spune Darcy.

Ne-am luat toate trei in brate, imediat dupa cele spuse de Darcy.

-Vreau sa fie bine Lina. Imi fac multe griji pentru ea. spune Darcy cu o urma de tristete in glas.

-E trist ca a trecut prin accidentul ala si nu isi mai poate aminti de tine. spun eu oftand.

In secundele urmatoare, Zayn si Niall au aparut in casa, intrerupand momentul. Ne-am desprins din imbratisare, eu spunand intrigata:

-Dar ce facem aici? Ne batem joc? Ati intrerupt un moment de consolare intre surori.

-Vai ce rau ne pare! exclama Zayn cu o falsa tristete si apoi si-a lipit palma de obraz deschizand gura.

Am inceput cu totii sa radem in urma gesturilor facute de el.

*Lina*

Dupa ce mi-au dat sa mananc, am avut o surpriza neplacuta. Mama mea adoptiva a intrat in camera unde eram eu si baiatul ala.

-Dylan, trebuie sa plecam. spune femeia.

Acum am doar repulsie fata de ea. Simt un dezgust imens pentru persoana ei. Intai de toate ma minte in legatura cu adevarata mea identitate si acum am rapeste.

-De ce? intreaba Dylan asta, nedumerit.

-Vin dupa ea. Trebuie sa plecam. Rapid. spune creatura inumana din dreptul usii.

Dau amandoi din cap apoi se apropie de mine. Au inceput sa ma loveasca cu brutalitate. Durerea imi acapara intreg corpul pana nu am mai rezistat si mi-am pierdut constiinta.

***

Ma trezesc cu greu. Cu mare greutate mi-am deschis ochii. Ma doare intreg corpul si stiu de ce. Acele doua creaturi m-au batut pana am leșinat. Capul imi plesneste de durere. Ma doare ingrozitor de tare. Mi-am ridicat corpul greoi si plin de vanatai, in fund. M-am uitat in jur si am observat o cu totul alta camera. Asta e diferita. Stau intr-un pat cu baldachin, cu asternuturi rosii cu diferite modele finisate cu ata aurie. In camera era un miros de ... ceva ciudat. Parca un betisor parfumat ca ale indienilor. Ma uit in jur si chiar era o camera decorata tipic asiaticilor din sud.

-Te-ai trezit. spune o voce barbateasca, din nou, necunoscuta.

-Ce caut aici? Cine esti? intreb eu tematoare.

Barbatul se apropie de mine si apoi spune calm:

-Nu-ti fie teama. Sunt doar un majordom al domnului Singh.

"Fratii"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum