Cand m-am intors acasa de la politie, m'am dus direct in camera mea, fiind obosita. Am mers cu un taxi. Dar ceea ce a fost la politie m-a obosit. M-am certat cu 2 politisti civili, un gardian public si cu directorul. E obositor sa fii diplomat, de fapt, sa te straduiesti sa pari. Pentru ca eu nu sunt o persoana diplomata.
***
-Esti un tampit daca nu imi dai formularul de demisie la semnat. tip eu la bietul om.
-Doamna...
-Domnisoara. il intrerup rastindu-ma.
-Intelegeti, va rog, trebuie sa vorbiti cu seful. Intai el aproba demisia. Plus ca trebuia sa aduceti o cerere. imi explica el.
-Da-o-n pizda mă-sii de cerere. Da-mi o foaie si un pix. ii poruncesc eu.
***
Trebuie sa mai lucrez la diplomație, clar. Trebuie sa fac un dus. M-am dus spre dulap si mi-am cautat haine curate. Am ales o pereche de colanti negri si o camaşă neagra cu albastru. Imi iau hainele si merg in baie. Dau drumul la apa calda si apoi imi dau jos incet hainele si lenjeria de pe mine. Ma bag rapid sub dus ca sa nu mi se faca frig.
Cad am terminat dusul mi-am îmbrăcat hainele alese si mi-am pus un prosop pe cap, sa infasor tot parul, care este ud.
Ies din baie si ma duc in camera, unde era, spre surpriza mea, Dominic. Era lat pe pat, cu ochii inchisi. Ma apropii de el, si ii pun o mana pe umar. Isi deschide ochii imediat.
-Oh, ai aparut în sfarsit. Ai facut un dus bun? ma intreaba el punandu-si o mana sub cap.
-Alo alo. spun eu chicotind.
-Da, iubi? spune ranjind.
-"Iubi"? intreb eu prefacandu-ma uimita de apelativul folosit.
-Da. aproba el zambind.
-Ce e ? intreb eu direct.
La intrebarea mea, raspunsul lui a fost, spre surprinderea mea, o privire nedumerita.
-De ce stai in patul meu? intreb eu privindu-l.
-Nu te criza, nu e prima data cand stau aici. spune zambind apoi isi inchide ochii. Voiam sa vad daca iesi la o plimbare in parc.
-Oh. spun eu.
-Vrei? ma intreaba stand cu ochii inchisi.
-Da. Dar ridica-te din pat.
-De ce? ma intreaba deschizand ochii.
-Pentru ca mi-l rupi. zic eu sarcastic.
-N-am rupt niciodata un pat. Nici macar atunci cand o regulam pe una disperata. spune el ridicand pervers din sprancene.
-Dă-te ca imi deranjezi patul. Era facut asa de frumos. spun eu luand un ton trist.
A ras. Are un ras atat de frumos. Nu e nici prea subtire nici prea gros, nici prea tare nici prea incet, e perfect.
S-a ridicat imediat din pat si a apucat cearsaful deranjat, intinzandu-l si facandu-l la loc.
-Eu ma duc sa ma imbrac. spune el plecand la el in camera.
Dupa ce a plecat mi-am luat fardurile si am inceput sa ma machez. Am optat pentru un machiaj simplu si discret, aplicand un fond de ten, un fard crem perlat pe pleoape, rimel, blush si am dat cu un creion alb pe linia apei pentru a da efectul de ochi mari. Am aplicat un ruj nude pe buze si apoi mi-am conturat sprancenele, folosind un fard maro inchis. La final, am ales sa folosesc un parfum nou, numit Life, perfect pentru personalitatea mea.
Tinand cont ca azi nu e zi atat de insorita si călduroasă, am luat o geaca de piele neagra, un pic mai grosuta, si am incaltat o pereche de botine negre, cu toc de 5 centimetri, adaugand la inaltimea mea destul de mica. Mi-am luat geanta micuta, neagra si lacuita si am indesat in ea tot ce este necesar.
*Dominic*
In sfarsit se lasa moale. In sfarsit imi accepta avansurile care pana acum erau insesizabile, pentru ea. Trebuie sa fie o plimbare perfecta, una de neuitat, ca sa ii intru mai mult sub piele. Domnisoara se lasa greu.
-Ce tot faci, desteptule? ma intreaba Jenn nedumerita.
Stau in picioare, langa pat, incercand sa aleg o geaca neagra potrivita. De ce am o colectie de geci si fix in momentul asta nu stiu pe care sa o aleg? Sunt un prost. Cui ii trebuie 30 de geci negre de piele? Mie. Ii trebuie unui prost ca mine ca sa se dea mare. Dar sincer, nu as renunta la niciuna. Fiecare are amintirile ei.
-Aloo, bă boschetarule. striga Jenn la mine.
-Ce vrei, nebuno? intreb eu.
-Mi se pare ciudat sa te vad de zece minute cum stai si te holbezi la 4 geci de pe pat, si vorbesti singur, zicand ce valoare sentimentala are fiecare si care e mai potrivita pentru "plimbarea" voastra. imi explica razand.
-In loc sa ma ajuti sa aleg o geaca , tu razi ca proasta. o cert eu indignat.
-Seman cu tine. spune ea scotand limba.
-Alege o geaca, femeie! tip exasperat.
Ea isi da ochii peste cap, apoi vine spre pat, alegand geaca din stanga mea. O ridica pana in dreptul capului meu.
-Voila. spune ea cu un accent frantezesc perfect.
O iau in mana si apoi examinez geaca. E perfecta. Are aripile gri-cenusii pe spate, lanturile argintii de pe umeri care ajung pana la jumatatea bratului, iar numarul mare de fermoare face geaca si mai interesanta.
Dupa ce m-a ajutat sa o imbrac, m-am uitat inca o data in oglinda, aranjandu-mi parul mai bine.
-Hai gata, bă tampitule. Nu te duci sa il vizitezi pe Obama. tipa ea la mine. Biata fata te asteapta. spune impingandu-ma spre usa.
-Stai, vaco. tip eu impingand-o din calea mea si luand un parfum de pe noptiera, dandu-ma cu el.
-Ce disperat. spune lipindu-si o palma de frunte. Acum pleaca, idiotule. tipa ea la mine scotandu-ma pe usa afara din camera si impingandu-ma pe scari, pana jos, in living.
Cand am ajuns acolo, surpriza. Era Lina in picioare si ma astepta pe mine. Cand am vazut-o am ramas uimit.
CITEȘTI
"Fratii"
ActionO viata trista. Un orfelinat. Fara parinti sau vreo ruda. Un accident. O memorie pierduta. O viata plina de minciuni venite de la asa-zisa ei familie. Toate acestea sunt parte din trecutul, prezentul si viitorul Linei. Mark, fratele ei vitreg, un ba...