Capitolul 19

88 11 14
                                    

Cat de mult urasc eu dimineata? Cel mai mult. Cand m-am trezit am ramas surpinsa sa vad cum Dominic era langa mine, in pat. Ma privea zambind. Am ceva pe fata?

-Te-ai trezit in sfarsit. Stau aici de 2 ore. imi reproseaza zambind tâmp.

-Hai dispari si lasa-ma sa mai dorm. spun punandu-mi patura in cap.

El s-a ridicat din pat. Pentru un om care ii face pe angajatii lui sa se pişe pe ei de frica e ascultator.

Nu termin de cascat, caci m-a dezvelit si mi-a prins gleznele tragandu-ma de ele jos din pat.

Care a fost reactia mea? Exact. Un ''au'' tipat.

-Pentru ce a fost asta? intreb mormaind. Ma doare tampitule. Mi s-au lipit sânii de coloana. spun ridicandu-ma.

-Eu inca ii vad acolo. spune privindu-i pervers. Arati bine fara sutien. spune ridicând pervers din sprancene.

-Potoleste-te. Prezervative exista, la fel si curvele. Deci... spun eu incercand sa par serioasa.

-N-am nevoie de curve. spune venind spre mine.

Mi-a cuprins talia cu un brat si si-a aplecat capul spre gatul meu. Respiratia lui calda e atat de plăcută pe gatul meu. Pielea mi s-a facut de gaina cand a lasat un sarut lung pe linia pulsului.

-Esti virgina? ma intreaba urcand cu sarutarile spre ureche.

-Uhm. e tot ce am spus.

La raspunsul meu, pe care bineinteles ca l-a luat afirmativ, a chicotit. A continuat sa ma sarute. Mi-a sarutat maxilarul, coborând din nou pe gat. Delicatetea lui imi da impresia ca abia ma atinge.

Si-a departat capul de gatul meu, indreptandu-si statura. Acum observ ca este foarte inalt. Are cam 1.85. Si-a pus doua degete in locurile unde mi-a sarutat gatul, plimbandu-le pe gatul meu.

-Du-te sa faci dus. imi ordona el calm.

-Pai daca imi dai drumul, o sa merg. spun zambind.

Mi-a dat drumul si a plecat din camera dar nu inainte de a-mi face cu ochiul si zambindu-mi pervers.

***

E ora 3:30, iar Dominic se agită pe aici, in living, ca totul sa fie perfect. Si Jennifer, doar statea pe fotoliu si isi facea poze. Ceva perfect normal, Dominic i-a luat telefonul si l-a aruncat pe canapea strigand stresat catre sora lui:

-Da' mărita-te cu chestia aia.

-Calmeaza-te copilule. striga ea la el. Nu vine Obama.

-Dar ajuta-ma si pe mine cu ceva. Fa-te utila, proasto. tipa Dominic la Jennifer, facand-o sa se ridice din fotoliul negru.

-Esti chiar idiot. tipa la el.

Dominic ridica palma la ea. L-am prins de brat rapid, oprindu-l sa faca vreo prostie.

-Dominic, hai sa ne calmam. Te ajut eu. ii strang mai tare mana, determinandu-l sa o lase in jos.

Orice ripostare a lui a fost oprita de soneria care suna ca nebuna. Dominic a mers sa deschida usa. Erau parintii lui. Au intrat fara sa il salute. Tatal sau era un om la fel de inalt ca fiul sau, cu o chelie in crestetul capului, iar in parti parul era grizonat. Burta era destul de proeminenta prin camasa alba.

Mama lui era o femeie foarte aranjata din cate se vede. Are o tinuta foarte eleganta, alcatuita dintr-o rochie neagra simpla si o blanită neagra pusa pe umerii ei. Are un machiaj strident format din smokey eye negru si ruj rosu aprins.

-Buna ziua. salut eu respectuoasă.

-Tu cine esti? intreaba mama lui privindu-ma superior.

-E iubita mea, mamă, ai grija cu tonul. spune Dominic rastindu-se la mama lui.

-Mama, tata. Jennifer ii saluta zambind.

-Buna, scumpo. raspunde mama lor zambind usor.

De ce nu s-a salutat cu Dominic? Nu sunt in relatii bune?

Gandurile mele au fost intrerupte de usa care s-a deschis brusc, pe ea aparand o fata de varsta noastra, imbracata lejer.

-Uhm. Scuze! tipa ea apoi pleaca.

Asta a fost ciudat.

-Baiete, ce e cu dezorganizarea asta? tipa tatal lui Dominic catre el.

-Nu stiam ca o sa vina. se apara el.

-Hai lasa-ma. Mereu gasesti scuze. Tu nu stii nimic. striga tatal lui.

-Pentru ce ai venit aici, tata? intreaba el furios.

-Ma venit sa vad daca tot o cauza pierduta esti. Imi strici onoarea si reputatia. Sunt un CEO foarte cunoscut in intreaga tara. Iar tu... ei bine... lucrezi cu toti rapanosii de pe pamantul asta. In loc sa imi calci pe urme tu ai ajuns ceea ce urasc cel mai mult. spune barbatul invarsta cu scarba in glas.

-Pai daca sunt un esec pentru tine, renunta la mine. Nu ma supar daca nu ma mai recunnosti ca si fiu. As trai chiar fericit sa stiu ca nu mai am un tata atat de oribil. tipa Dominic furios, facandu-l pe tatal lui sa isi mareasca ochii de uimire, iar pe mama lui sa isi duca mana la gura cascata.

-Ce ai spus? Tata ingrozitor? intreaba barbatul inainte ca sa ii traga un pumn in maxilar, Dominic pierzandu-si echilibrul si cazand.

-Dominic. spun eu cu Jennifer precipitandu-ne la Dominic care era pe jos, scuipand sange.

-Tată. spune Jennifer cu o durere in glas.

-Ce? Vrei si tu unul? striga tatal lor furios.

In ochii lui Jennifer erau lacrimi formate. Dominic se ridica si se napusteste asupra tatalui sau, prinzandu-i gulerul cu putere.

-Da, esti, ai fost si o sa fii un tata oribil. Ti-a pasat mereu de imaginea ta, doar de a ta. Nu poti fi numit om. Esti un animal. O bestie. O creatura care merita sa moara. spune cu ura. Mereu m-ai urat. Pentru ca stiai ca nu o sa vreau sa merg pe urmele tale. Asa e, niciodata nu am vrut si nici nu vreau sa calc pe cadavre, asa cum ai facut tu, bestie ce esti.

Cuvintele pline de ura ale lui Dominic mi-au ridicat parul de pe maini. Jennifer si mama lor erau depasiti de situatie. Doar stateau neputinciosi si priveau.

-Timp de 20 de ani te-am urat mai mult decat orice pe lume. Stiam ca ne-ai tinut in viata doar ca sa iti calcam pe urme, sa fim o familie oribila. O gena groaznica pentru urmasi. Nu stii ce e aia iubire. Sau respect. Te urasc. Pleaca din casa mea. Sa nu te mai vad vreodata.

"Fratii"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum