De ce nu ii poate spune ea singura? Eu trebuie sa fac totul. O sa o doara si mai tare daca ii spun eu. Si totusi trebuie sa o fac cat mai repede.
Cum pot sa ii spun fara ca sa o doara prea tare? Cum pot sa ii spun si ca sunt pe urmele ei? De ce nu pot sa traiesc si eu linistit? Au trecut 7 ani... Vor sa ma manance de viu.
In timp ce merg ca neatentul pe strada ma lovesc de cineva. Imi indrept atentia catre persoana lovita. Era el. Cat de prost poate merge ziua de azi?
-Măi,măi,măi. Sa fie chiar scumpul Mark. spune cu ironie in glas. Ce placere ca am dat peste tine, aici, din intamplare. spune schitand un zambet siret.
-Da, salut si tie, tipule. spun indiferent.
-Ai uitat cum ma cheama? Ce pacat. spune el ranjind. Ce pacat... repeta cu o tristete flasa in glas. Stii ca abia asteptam sa te vad?
-Hai nu zau. Zi ce vrei. Ma grabesc acasa. spun dezinteresat.
-Hai la o cafea. imi face semn spre restaurantul de peste drum.
Am acceptat. Cat de grava e situatia? Vreau sa par cat mai degajat, sa nu creada ca imi mancam mainie de grija lui.
Dupa ce am comandat cafeaua mea amara am inceput sa vorbim.
-Deci? I-ai spus? intreaba fixandu-ma cu privirea.
-Nu. recunosc eu.
-Bine. Asa o sa ii creez eu mai multa suferinta. spune fericit. Stii cat de mult am asteptat momentul asta, nu? Sa fii un biet om fara ajutor, la mana mea. Ei bine, fraiere, momentul ala este acum. spune razand mandru.
-Daca mai stai mult sa te lauzi cu niste rahaturi neinteresante, eu plec. spun dand sa ma ridic.
-Stii ca iti pot distruge toata familia doar cu un telefon, nu? Stii ca am sursele mele de informare, nu? Stii ca nu te poti pune de curmezișul la ceea ce fac eu, nu? spune privindu-ma superior.
-Tu m-ai invitat aici ca sa iti ascult laudele idioate? Nu realizezi ca esti penibil zicandu-mi prostiile astea? ii reprosez eu.
-Din partea mea, esuatule, nu ii mai spune. Oricum o sa afle din alte surse. Tu esti chiar prost? intreaba razand.
-De ce?
-Acum te apuca regretele? intreaba razand mai tare.
-De ce imi faci asta, idiotule? ii explic eu
-Ca sa iti amintesti ca orice fapt are consecinte. imi raspunde privindu-ma ucigator.
-Eu plec. spun ridicandu-ma si plecand.
CITEȘTI
"Fratii"
ActionO viata trista. Un orfelinat. Fara parinti sau vreo ruda. Un accident. O memorie pierduta. O viata plina de minciuni venite de la asa-zisa ei familie. Toate acestea sunt parte din trecutul, prezentul si viitorul Linei. Mark, fratele ei vitreg, un ba...