Capitolul 14

90 11 10
                                    

E un idiot. De ce ma tortureaza doar pentru faptul ca sunt prost?

Ies din lift si merg spre apartamentul meu. Cand ajung in fata usii negre raman socat. De ce e usa deschisa larg? Lina nu e asa de nebuna. Intru in casa si cand inchid usa vad un bilet lipit de aceasta. Il iau si citesc:

"Iti multumesc ca esti atat de prost.
D.D.B"

Am aruncat biletul pe jos si urmatorul lucru pe care l-a facut a fost sa dau cu pumnul in oglinda mare de pe perete, spargand-o.

Cum de mi-a scapat tocmai asta? Cum? Cum?!

***

*Lina*

Okey. Ce tocmai s-a intamplat? De ce ma doare capul atat de tare? De ce sunt pe un pat care nu il recunosc? Arata bine ce-i drept, dar daca era decorat altfel era mai potrivit. Argh. La ce ma gandesc eu acum?

Ar trebui sa ma gandesc cum sa scap de aici. Dar mai intai, de ce sunt aici?

-Te-ai trezit cam greu. o voce ma sperie.

Imi intor brusc capul in directia de unde vine vocea. E un barbat. Unul a naibii de frumos.

-Ti-ai înghițit limba? mă întreabă afișând un zâmbet şiret.

Înghit în sec. Ce s-a intamplat? De ce m-a sechestrat? De ce sunt aici? Ce am facut?

-Arat de fioros? ma intreaba facand ochii mari si pastrand zambetul siret.

-Ce caut aici? intreb direct.

-Nu prea o iei pe ocolite, nu papusă? intreaba si se apropie de patul in care stateam. Nu te teme, nu sunt criminal in serie si nu am de gand sa te ranesc.

Eu tac si il privesc ciudat. Ma incrunt usor la ceea ce imi spune.

-Esti cumva legata? Ti-e foame cumva? Te doare ceva? ma intreaba el fara vreo expresie.

-Ăhm. Nu? răspund eu, dar raspunsul meu suna a intrebare.

-Pai vezi? Nu iti fac rau. imi spune ridicandu-se de pe scaunul negru.

Continuam sa il privesc incruntata.

-Nu te mai holba. se rasteste la mine.

Imi mut privirea pe peretii dn camera. Sunt negrii. Parchetul e negru mat. Si patul e negru, tot aici e negru. Ma uit de asupra patului si vad niste litere mari si aurii pe perete. "D.D.B"

-Tu cine esti? il intreb ridicand o spranceana.

"Fratii"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum