-Te-ai tampit? Lasa-ne macar pana la patru jumate. Se milogeste Jenn cu ochii inchisi.
-E pentru Lina, idioatelor. Hai, miscati-va, ca daca ne prinde unul din baieti am incurcat-o. Explic eu, satula de lenea lor.
-O sa regreți mai tarziu pentru asta. Ma ameninta Jenn.
-Nu-mi pasa acum. Ridicati-va, puturoaselor.
***
Dupa cateva ore, cat a durat zborul, am ajuns in Seattle. Le-am convins cumva pe lenesele astea doua, dar cu greu. Nici nu vreau sa imi amintesc cum am reusit.
Ne-am cazat la un hotel din apropierea locului in care se afla Lina, iar apoi am intrat toate trei in camera. Am despachetat, respectand planul pe care l-am discutat si despicat in o suta de bucatele ca sa fie totul clar.
-Fetelor, hai sa mergem sa ne distram putin. Daca tot nu suntem cu baietii. Propun
-Nu stiu ce sa zic. Poate ar trebui doar sa respectam planul si atat. Spune Jenn asezandu-se pe pat.
-Hai, fato. Odata in viata esti in situația asta bestiala. Profita, baby. Spun dand obraznic din solduri, facandu-le sa rada.
-Hai, Jenn. O sa ne distram. Spun eu cu Kath in cor. Hai la mall. E unul super misto aici, in apropiere. Sustin eu.
-Of, bine, nebunelor. Accepta Jenn.
-Esti si tu una dintre nebune, te rog frumos. Spune Kath razand si ridicand o mana in aer.
-Sa ma pupi undeva, nebuno. Spune Jenn aratand degetul din mijloc, incepand toate trei sa radem.
-Vai, mai, ce semne obscene arati tu. Se vede ca Louis te invata bine. Spun eu, facand o fata perversa.
-Sunt de acord cu tine, Darcy. Ma sustine Kath venind langa mine.
-Sunteti si proaste si nebune. Spune Jenn pufnind.
-Nebuna mea. Tipa Kath razand, iar eu scot limba la ea.
Dupa ce am terminat sa radem si sa facem misto una de alta, am pornit spre mall. Am luat un taxi si cand am ajuns acolo am dat buzna ca tarancele care au navalit in oras.
***
Cateva ore mai tarziu, ore in care am facut praf mai multe magazine de haine, am mers la un local drăguț cu mancare chinezeasca. Am luat trei portii diferite de mancare, iar in timp ce mancam, stabileam ultimele detalii.
-Keith va venii aici in curand. Ne va face cunostinta cu prietenul sau apoi el ne va spune restul planului ca sa o salvam pe Lina.
-Of, Doamne. Darcy, faci totul sa fie greu. Ha sa simplific eu planul tau. Maine ne vedem cu Keith si prietenul lui, in zilele urmatoare dam buzna la jegul ala acasa, il omoram, il facem bucati, apoi o luam pe Lina si plecam. Foarte simplu. Accentueaza Kath ultima propozitie.
Eu imi dau ochii peste cap, admitand in sinea mea ca versiunea simplificata a lui Kath e mult mai usor de dus la capat.
-Te-am lasat fara cuvinte. Sunt atat de buna, oh da. Spun Kath cu un accent ciudat.
-Taci in pizda ma-tii. Spun, evident iritata.
-Te-am enervat, ha! Exclama Kath fericita.
Iar eu, din nou, imi dau ochii peste cap.
***
A doua zi, la amiaza, dupa ce ne-am intalnit cu Kevin, prietenul lui Keith, am aflat ca Lina se va casatori cu monstrul ala in zilele urmatoare. Desigur ca ne-a povestit tot ce i-a facut idiotul ala Linei, iar pentru asta, nu il crut. Il las fara cap.
M-a sunat de cateva ori Harry ca sa se asigure ca sunt bine in Texas, unde am zis ca ma duc, la mama in vizita. M-am asigurat ca am fost destul de credibila, povestindu-i scurt ce "am facut" pe acolo cu mama.
-Darcy. Cand mergem sa il distrugem pe boschetarul ala in pijamale? Intreaba Jenn venind spre mine.
-Cand e nunta?
-Maine la ora trei.
-Perfect. Maine la trei jumatate spargem petrecerea. Hotarasc eu.
*Lina*
Il urasc. Il urasc din tot sufletul meu. Ma obliga sa ma marit cu el, doar ca Dominic sa nu pateasca nimic. O sa imi risc viitorul pentru el. Merita. E un tip deosebit si ma gandeam ca ar trebui sa fac sacrificiul asta, il iubesc, il iubesc foarte mult.
-Maine la ora sase te trezesti. Ai de facut ritualuri si rugaciuni.
-Dar eu nu sunt de religia ta, tampitule. Indraznesc sa spun, sfidandu-l cu privirea.
-Abia astept sa devii sotia mea, nenorocito. Sa te pot viola cat vreau. Spune el cu ura, parasind camera si izbind usa cu putere.
Incep sa plang la ceea ce tocmai am auzit. Viol? Deci... o sa fiu una dintre acele sotii maltratate.
***
Sunt distrusa. In depresie, de fapt. E oribil ce se intampla aici. Stau imbraca in niste carpe extrem de grele, sunt asezata pe o perna tare, pe jos, uitandu-ma la un foc in care un nene in pijamale arunca niste petale sau ceva asemanator. Sunt confuza si speriata. Cica acum ma casatoresc. Am facut niste ritualuri nuptiale sau cum se numeste.
-Sa se ridice mirii, pentru a face inconjurul focului sacru. Spune nenea in pijamale, care isi zice preot.
Ma ridic in picioare, apoi se leaga baticul ala lung pe care il port pe cap de pijamaua animalului de langa mine. Porneste sa inconjure focul ala, iar eu il urmez fiind paralela cu tot ce se intampla aici. Si tot nu inteleg de ce trebuie in foc inauntru cand eu mor de cald aici, rochia asta e ingrozitor de grea, si nu am mancat nimic de dimineata.
Deodata se aude un zgomot puternic,apoi niste tipete. Pe usa deschisa a camerei in care ne aflam cu totii intra Darcy, Kath si Jenn tinand pistoale in mana. Inima imi creste in clipa in care le vad. Libidinosul vine spre mine si ma apuca strans de brate, provocându-mi o durere groaznica.
-Ia labele jegoase de pe sora mea! Tipa Darcy incarcand pistolul.
La auzul cuvintelor "sora mea" inima in creste de bucurie. Nu pot sa cred ce se intampla.
Kath impusca pe nenea cu pijamaua, adica preotul, speriind restul oamenilor care se afla in încăpere, fugind.
Jenn se ia la bataie cu niste majordomi, încercând sa ii opreasca din a le lua de aici.
Darcy si Kath vin spre noi.
-Da-i drumul. Ordona Kath.
-Impuscati-ne. Pe amandoi. Eu nu ma misc. Spune jegul strangand mai tare de bratele mele.
Tip de durere. Kath si Darcy se apropie de noi, iar Darcy spune:
-Am zis sa-i dai drumul, javra! Spune, lovindu-l cu piciorul in zona sensibila.
In secunda urmatoare, acesta se apleaca in genunchi, suspinand de durere.
-Un ultim cuvant, caine? Intreaba Darcy indreptant pistolul spre capul lui.
-Ajutor! Zbiara acesta.
Privesc ingrozita cum vin patru barbati, spre ei trei, alergand.
Kath impusca pe unul din ei in picior, acela cazand la pamant.
CITEȘTI
"Fratii"
ActionO viata trista. Un orfelinat. Fara parinti sau vreo ruda. Un accident. O memorie pierduta. O viata plina de minciuni venite de la asa-zisa ei familie. Toate acestea sunt parte din trecutul, prezentul si viitorul Linei. Mark, fratele ei vitreg, un ba...