Capitolul 12

77 14 0
                                    

E 10. Noaptea. Si Lina incă nu e acasa. Okey, ori s-a pierdut prin oras, ori ala o violeaza. La naiba cu asta. Nu o sa stau ca prostul sa imi mananc degetele asteptand sa se intoarca.

Imi scot telefonul si o sun. O data. De doua ori. Cacam-as ca nu raspunde vaca. Plan nou. Cand ajunge acasa nu o mai las sa iasa cu Jesh ala. Trebuie sa o tin aproape de mine. Mai ales ca acum e ceva foarte important la mijloc: trebuie sa alegem mobila noua pentru bucatarie.

Sunetul usii de la intrare m-a facut sa ma ridic de pe canapea ca ars. Merg glonț spre usa si o vad pe Lina. O iau in brate si ii spun:

-De ce ai stat asa mult? o intreb incwoand interogatoriul.

-Te porti ciudat. Am lipsit doar 4 ore. răspunde privindu-ma ciudat.

-Dar imi fac griji pentru tine. Deci, cum e? Unde ai fost? continui interogatoriul.

-Calmeaza-te omule. Nu m-am dus la el acasa. Opreste interogatoriul, nu am ajuns iar la servici. spune lasandu-si haina in cuier. 

-Hai vaco. Spuneeeee. Is curiooos. spun incercand sa o determin sa imi spuna.

-Hai sictir țăranule. Ca eu nu te-am intrebat de fostele tale. spune mergand la ea in camera.

Raman in hol, privind-o perplex. De ce e asa de rea? Ce i-am facut? Am vrut doar sa stiu cum a fost, e normal, is fratele ei. Recunosc, am cam exagerat, dar totusi. Is fratele ei, ce mama cartofilor prajiti?

***

-Intelege baiete. Trebuie sa ii spui odata si odata. imi spune femeia rastindu-se la mine.

-Eu.. o sa incerc. spun nesigur.

-Nu "o sa incerci". O sa o faci cat mai repede. Ca tu tot incerci de 15 ani incoace. Mark, daca nu ii spui mai repede, o sa afle singura de la niste persoane despre care nu trebuie Lina sa stie. imi spune ridicand degetul aratator spre mine.

-Bine. O sa fac tot posibilul. Doar astept momentul potrivit pentru asta, si o stii si tu bine. ii spun. Acum, daca nu te superi, trebuie sa plec. spun ridicandu-ma. Ne mai vedem.

-Da. Pe curand. îmi spune luand paiul intre buze si bând din cocktail.

"Fratii"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum