Imi deschid ochii, dupa un somn adanc si linistit, si apoi incep sa casc. Chiar daca patul e rece, dormi al naibii de bine in el, e asa de comod. Ma uit in jur si vad un Dominic care sta langa mine in pat, rezemat de perne si de spatar, cu laptopul in brate.
Ma dezvelesc si ma ridic in fund privind apoi in jur. E seara. Eu cat am dormit?
-Oh, te-ai trezit. sopteste el.
-Da, cum ti-ai dat seama? soptesc si eu facandu-l sa chicoteasca.
-Am citit in stele. sopteste mai departe.
-De ce am dormit aici? ma trezesc vorbind prost.
Sunt in casa unui strain si tot ce fac e sa dau cu măciuca in balta. O sa ma plesnesc mintal pentru intrebarea aia de rahat.
-Pai aici te-am gasit dormind si nu am vrut sa te trezesc sa te trimit la tine in camera. imi explica fiind concentrat asupra laptopului.
Era logic asta, dar desteapta lumii de mine se trezeste vorbind mult si prost.
-Mi-e foame. spun si ma opresc brusc, realizand ce proasta sunt.
Cum rahat sa spun asta? Ma fac de ras. Bravo, Lina! Te pricepi bine sa te faci de ras.
-Vrei somon? intreaba închizând laptopul si ridicandu-se in fund.
-Da? raspunsul meu a sunat ca o intrebare.
Din nou, cat de proasta pot fi? Chicotul lui a rasunat in camera, indreptandu-mi atentia spre el.
-Domnule Blake, va cauta cineva la telefon. spune un baiat cam de 17-18 ani, intrand in camera smerit si cu grija, parca sa nu crape parchetul.
Dominic ia o perna neagra de pe pat si o arunca in bietul baiat, care pare speriat ca de moarte.
-Keith, idiotule, ce ti-am zis eu despre usile din casa asta? Ca se deschid dupa ce bati la ele. replica el acid, strigand.
-Domnule, e important. isi apara baiatul asta Keith motivul pentru care a venit.
Saracul, moare aici de frica. Se pare ca toti de pe aici se supun lui. Dar ce e el, ma? Un rege si ei sunt slujitorii lui?
-Cine e? intreaba exasperat Dominic.
-Cei din BlackHawks vor sa vorbeasca despre afa-
Nu termina de vorbit, caci Dominic se ridica in picioare si veni rapid langa el. I-a tras apoi o palma la ceafa strigand la el.
-Cand o sa te inveti, mai baiete, ca exista ceva numit "discretie"?
-Domnule, iertati-ma. sopteste el tremurand.
Okey, doar nu ii tortureaza daca fac ceva gresit, nu?
-Iertare sa ii ceri lu' mă-ta. Nu mie, incapabilule. striga acesta spre baiat.
-Dominic. spun venind spre el. Calmeaza-te. Poate nu a vrut sa iti iasa din cuvant. Intelege-l, e inca un pusti. ii iau apararea băiatului, care acum ma privea ca pe salvatoarea lui, parca fiindu-mi recunoscator profund ca ma bag ca musca-n lapte.
Dominic expira exasperat si ii face apoi semn baiatului sa plece. Se conformeaza si paraseste imediat incaperea.
-Ce te-a apucat? ma intreaba Dominic uluit de atitudinea mea.
-Poftim? ma prefac eu ca nu stiu la ce se refera.
-De ce ii iei apararea pustiului? O sa si-o ia in cap ca esti aici. Si, in principal, nu trebuie sa imi pierd autoritatea pe care o am asupra lor. Asa ca mai taci din gura si stai in banca ta cuminte. spune ridicand degetul aratator spre mine.
Eu dau din cap si el pleaca imediat. Am o singura intrebare. Ce e aia BlackHawks?
CITEȘTI
"Fratii"
ActionO viata trista. Un orfelinat. Fara parinti sau vreo ruda. Un accident. O memorie pierduta. O viata plina de minciuni venite de la asa-zisa ei familie. Toate acestea sunt parte din trecutul, prezentul si viitorul Linei. Mark, fratele ei vitreg, un ba...