Capitolul 24

67 12 12
                                    

Soarele dimineții isi strecoara razele jucause prin fereastra camera mea, mangaindu-mi chipul somnoros. Asa e, sunt treaza. E ora opt si treizeci de minute iar eu sunt treaza, neputand sa mai dorm.

Fiind exasperata de insomnia mea m-am ridicat lenesa din pat. Am mers catre baie sa imi fac plictisitoarea si vesnica mea rutina de dimineata. Mi-am facut un dus cald, m-am spalat, m-am machiat si m-am pieptanat.

Am iesit din baie, fiind doar in lenjeria mea alba si am mers spre dulap, ca sa imi aleg hainele pe care urma sa le port azi. Optez pentru o un hanorac verde pe care sa scrie "me" si fara buzunari sau gluga si o pereche de colanti negrii. Azi va fi cam frig. Si tot trebuie sa merg la munca. Mi s-a terminat asa-zisul "concediu medical".

Dupa ce imi imbrac hainele alese imi scot geanta mica si neagra, pe care o port mereu, incepand sa indes lucrurile care imi trebuie cand merg la servici. Cand am terminat am coborat pentru ca sa merg la bucatarie, imi este foame.

Ajung acolo si il vad pe Dominic stand la masa si citind o revista, si bineinteles, este fara tricou. Mama ce muschi are. Si ce patratele. Ahh, ma excita corpul asta. Si parul ala care este in toate directiile. E dintr-o data cald aici sau mi se pare mie?

-Ai terminat cu holbatul? ma intreaba razand. 'Neața. spune facandu-mi cu ochiul.

-'Neața. spun rosind.

Ma asez la masa cu grija. Cat de proasta sunt? Trebuie sa am grija la holbat. Daca as putea sa nu ma uit la el acum. E prea atragator. Sa mor eu ca arata ca un Adonis. Ma intreb cum s-ar simti parul lui intre degetele mele. Dupa ce mi-am tras o palma mintala m-am trezit la realitate. Am remarcat ca mi s-a pus mancarea sub nas.

Dupa ce am mancat clatitele cu gem de capsuni am urcat pana la mine in camera. Am fost surprinsa sa ii gasesc pe toti in camera. Cu totii stateau in picioare asteptandu-ma pe mine probabil. Cand am deschis gura sa ii intreb ce se intampla, cineva a deschis usa. Intrase Dominic. M-am uitat confuza in jur, asteptand sa zică cineva ceva. Se uita la mine ciudat, ma scaneaza de sus pana jos. Okey, ce am facut?

"Fratii"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum