E frumoasa. E prea frumoasa. Rămân nemiscat si o analizez din cap pana in picioare. E diferita de celelalte, e doar ea.
-S-a intamplat ceva? ma intreaba ingrijorata.
-Uhm? Nu, nimic. Mergem? intreb mergand spre ea.
-Sigur. spune zambind, mergand spre usa si iesind din casa, eu fiind in spatele ei.
Am mers in liniste spre parc. O liniste apasatoare si jenanta. Am incercat sa ma apropii de ea, si a mers. Am prins-o de dupa gat si am tras-o mai aproape de mine. Nu s-a impotrivit, ba chiar s-a lipit de mine.
Dupa ce am mers o bucata buna de drum, in care am vorbit despre noi, despre ceea ce fac eu in traficul de organe si cu ocazia asta ne-am cunoscut mai bine.
-Sau cand eram in clasa a treia si un pusti care ma ura mi-a lipit o guma in par. spune ea razand, molipsindu-ma si pe mine.
Are un ras atat de frumos. E dulce, cald si linistit. Nici prea tare sau prea incet. E perfect.
-Sau in excursie la gradina zoo, eu m-am pierdut printre custile cu animale si a stat clasa sa ma caute. povestesc eu razand si amintindu-mi de acele zile frumoase, lipsite de griji si stres.
Ne-am oprit brusc din mers, de fapt, o persoana ne-a oprit brusc din mers. Acea persoana era însuşi Mark. Totul era perfect, dar a venit el sa ne strice restul plimbarii.
-Lina! exclama el fericit, tragand-o din bratele mele si imbratisand-o el.
Ea s-a departat de el, impingandu-l usor. A venit din nou langa mine, apoi i-a spus:
-Uite, Mark. Stiu ca ma iubesti si ca ti-a fost dor de mine, dar noi nu suntem rude, nu suntem ce am crezut ca suntem timp de 20 de ani. De fapt suntem doi necunoscuti care au stat impreuna din cauza imprejurarilor. Nu am fost niciodata frati si nici nu vom fi. Mi-ai ascuns un lucru esential al vietii mele. Tu si familia ta. Ma simt ca a cincea roata la masină, nu am facut parte niciodata din familie. Si tu si familia ta o stiti. Deci, te rog, lasa-ma in pace, sa trec cu totul peste asta, sa imi pun gândurile in ordine si sa imi vad de viata mea. spune Lina cu o durere aproape palpabila in glas.
Auzind toate acestea am strans-o in brate, surprins de faptul ca mi-a raspuns, ducandu-si mainile de o parte si de alta a trupului meu.
-El ti-a insuflat toate rahaturile astea? intreaba Mark nedumerit, ridicand tonul.
-Ai grija la ton. il avertizez eu. Eu diar am luat-o de langa voi pentru a avea grija de ea, stiind ca va afla adevarul candva. ii spun eu privindu-l superior. Acum, daca ne scuzi, vrem sa ne continuam plimbarea. In liniste. spun accentuand ultimele 2 cuvinte.
Am mers mai departe, mentinand pasul de plimbare, agale si linistit. Deodata am simti o durere traversandu-mi partea de jos a cefei.
-Ahh! exclam eu de durere.
Mi-am dus mana la locul de unde se simtea durerea si era ceva umed. Sange. Idiotul a aruncat cu ceva in mine. Lina s-a intors cu privirea spre Mark, ucigandu-l cu aceasta. M-a luat rapid de mana si am grabit pasul spre casa.
***
Cand am ajuns acasa, am mers cu Lina sus, in camera ei. M-a asezat pe marginea patului si ea a mers pana la baie, iar cand s-a intoes avea in maini trusa de prim ajutor.
Mi-am dat jos geaca si am pus-o pe pat, astfel geaca mea nu o mai incurca pe Lina. S-a asezat in spatele meu si a inceput. Au urmat cateva minute de tortura pentru mine. Durere dupa durere. A dezinfectat totul cu alcool sanitar, apoi a dat cu un cicatrizant si a pus un bandaj care l-a infasurat in jurul gatului meu.
Cand a terminat a plasat un sarut usor pe rana si apoi s-a ridicat, strangand totul.
-Pentru ce a fost aia? intreb referitor la pupic.
-Dragostea vindeca ranile. imi spune ea zambind.
Mie? Dragoste pentru mine? Dar sunt un bou.
-Lina.. e ceva daca in noaptea asta dorm la tine? o întreb eu cu un glas calm.
-Nu are nimic. imi răspunde mergand la baie.
Oh, yes! In sfarsit!
Cand se întoarce imi face semn sa ma ridic de pe pat, ceea ce am si facut. S-a apucat sa fac iar patul.
-Eu ma duc la mine in camera sa ma schimb. o anunt pasind spre usa.
Ea doar da din cap, continuand sa aranjeze patul. Am iesit incet din camera ei, mergand spre a mea.
***
Dupa ce m-am schimbat, am facut un dus si am mancat m-am uitat la ceas. Indica ora 22. Ar trebui sa ma culc. Înainte de asta o sa merg in camera la Jenn sa vad ce mai face.
Am intrat in camera ei si am vazut-o cum statea si citea. M-am apropiat de ea si m-am asezat la marginea patului.
-Ce mai faci? o intreb eu zambitor.
-Citesc putin. Cum a fost "plimbarea"? intreaba ea folosind ghilimelele in aer la ultimul cuvant.
Dupa ce i-am povestit in linii mari ce s-a intamplat, despre ce am vorbit si unde am fost, ea a spus:
-Ai grija de acum. Mark a vazut-o cu tine. Poate te-a urmarit si stie unde stam. E periculos. ma avertizeaza ea.
-Ah, Mark! La dracu'! exclam eu dupa ce am pus cateva lucruri cap la cap.
Ne-am aruncat amandoi cateva priviri fugitive apoi am sarit ca arsi din pat, mergand in pasi grabiti spre camera Linei.
Cand am deschis usa brusc am ramas socat de ceea ce am vazut.
CITEȘTI
"Fratii"
ActionO viata trista. Un orfelinat. Fara parinti sau vreo ruda. Un accident. O memorie pierduta. O viata plina de minciuni venite de la asa-zisa ei familie. Toate acestea sunt parte din trecutul, prezentul si viitorul Linei. Mark, fratele ei vitreg, un ba...