ישבתי על הספה במועדון לבד , חיכיתי שעומרי ולירן יחזרו עם המשקאות שלהם.
ואז היא נכנסה, לבושה בחצאית ורודה עם ג'קט תואם. ונעלי עקב לבנות ועדינות.
השיער שלה היה ארוך ובצבע שטני וטבעי.
אומנם היא לא הייתה גבוהה בכלל ואפילו קטנטונת מידי שהתפלאתי שהצליחה להכנס למועדון
היא הייתה כובשת.
בכלל לא הסתכלתי עלייה במטרה של זיון..הסתכלתי עלייה כי היא באמת משכה אותי בתור בחורה.
היא נכנסה עם גבר ואפילו לעצמי לא יכולתי להסביר למה אני מרגיש קינאה.
היא רצה לחברות שלה והתחבקה איתן .
הוא הלך לצד השני להיות עם החברים שלו ובכלל לא הייתי סגור אם הם ביחד.
"קח אחי..תשתה קצת" לירן הביא לי כוס קטנה עם וויסקי
"מה אתה מזיין אחי אני נוהג, תעיף תעיף את זה ממני" אמרתי לו ישר
"נו מה אתה ילדה אחי ? קח שלוק אנחנו רק הגענו עד סוף הערב אתה בסדר."
אני מניח שאם לא העצבים שהרגשתי לבחור הזה בגללה אולי לא הייתי שותה.
שתיתי קצת ואז ניגשה אליי בחורה בלונדינית שסינוורה את כל הגברים שהיו במועדון.
" אני קצת לבד..ו...אתה נראה כמו אחד שיכול לעודד אותי טיפה.." היא אמרה , ואת היד שלה היא הורידה לאיזור שלי.." התנשפתי והתאפקתי לא לבלוע אותה מול כולם.
היא הלכה וציפתה שאבוא אחרייה..אחרי כמה דקות ראיתי את הקטנטונת הולכת לכיוון השירותים..לבד!
*אז הם לא ביחד* חשבתי לעצמי *הוא לא היה נותן לה ללכת לבד לשירותים או לשום מקום אחר במקום הזה לבד*
קמתי והלכתי אחרייה אחרי כמה דקות.
הלכתי בגללה בגלל הקטנה! לא בגלל הזונה .
אז כשראיתי שהיא שם והיא בסדר ובשביל להשאר עוד במשרותי נשים התנשקתי עם הבלונדית הזאת .
הסתובבתי כי שמעתי התחננויות של בחורה..לא האמנתי זאת היא..ולא האמנתי שמי שעושה את הדבר הזה זה החבר הכי טוב שלי!
היא הייתה קטנטנה כולכך ועומרי היה אחד הגברים החסונים והחזקים..לרגע בלעתי את הרוק ולא ידעתי מה אני מרגיש..דיגדוג בקצה האצבעות עלה לי. והיד שלי ישר התאגרפה.
זה חבר שלי..הכי טוב שלי..מה הוא עושה.?..הוא לא רואה שהיא לא רוצה? שהיא מתנגדת ?שהיא קטנה לעומתו.?מה נכנס בו ?הוא שתה! ישר התנפלתי עליו ,ולקחתי אותו החוצא..זה לא הוא זה השתייה!
יצאנו וראיתי אותה איתו בחוץ הוא אידיוט או משהו? זה קרה כי הוא לא הלך איתה קודם!
שנאתי אותו מאז. ועוד לפני שהספקתי לקחת את עומרי מהר יותר הוא כבר היה מולי וכניס לי אגרוף .
הצעקה שלו כשהוא פגע בי כאבה לי יותר מהאגרוף.
היה לה אכפת ממני ..היא דאגה לי.
התיישבתי וכשהבטתי ראיתי את היד הקטנה והעדינה שלה מופנת אליי כדי לעזור לי לקום.
מאותו היום היא לא יוצאת לי מהראש.
הייתי שם כדי לשמור עלייה ופספסתי את ה2 דקות האלה כי התנשקתי עם הזונה ההי..
המבט התמים והמבוהל שלה לעולם ישאר לי במחשבות.
והרגשתי איך אני חייב אותה פה לצידי..לדעת שהיא בסדר!
YOU ARE READING
לא בוחרים במי להתאהב
Romanceנתנאל בן 30 הוא גבר מושך בכל רבד.אם בגופו הגברי והחסון והמלא קעקועים ואם בקולו המחוספס והעמוק. הוא נולד בשכונה בנתניה ועבר ילדות קשה עם אבא מכה נכנס לכלא ואמא שגידלה אותו לבד. הוא לא סיים בצפר כי היה חייב לעזור לה לפרנס את הבית ואת אחיו הצעיר אורא...