היושששש אני יודעת שהזנחתי כמה ימים אבל אני עמוסה בעבודה .
איזה מזל שיום שבתתתתת
תתכוננו לפרקים רצופים
"שיררר נתי לא עונה לי בכלל , ויש לי בחילות , ובא לי מלאאא דברים משמינים , ובא לי את נתייי" היא התחילה לבכות בטלפון."באסט אני באה אלייך , אני אכין לי תיק ואני אבוא לישון אצלך כמה ימים עד שנתי יחזור טוב ?" שיר אמרה לאן
ואני הסתכלתי עלייה , כבר יודע מה היא הולכת להגיד לי.
"טוב סיס מחכה לך"היא אמרה בקול בכי.
ואז היא סגרה את הטלפון והביטה בי "אתה חיי בסרט אם אתה חושב שעכשיו אני אסתיר ממנה את מה שקורה עם נתי !" היא אמרה ואני ישר החזקתי לה את היד והתחננתי "תקשיבי , תקשבי היא בהריון עכשיו! זה מסוכן אם היא תדע מה קורה איתו ואיפה הוא באמת את מבינה את זה? היא תיהיה לחוצה והיא בטח בתחילת הריון שיר!! את חייבת להיות שם ולהרגיע אותה לא להלחיץ אותה" אמרתיי לה והיא הביטה בי עם דמעות בעיניים "אם יקרה לו משהו עומרי אן לא תעמוד בזה. אני אפילו לא יודעת אם היא תצליח לגדל את התינוק." היא אמרה ואני הסתכלתי לבחוץ "איך שנתי התקשר אליי אני אספר לו על ההריון בטוח שהוא יעזוב הכל ויחזור לא משנה מה" אמרתי לה היא הסתובבה אליי "כן אתה צודק , יהיה טוב אני יודעת " היא אמרה מנגבת את הדמעות.
"לכי תארגני תיק אני אחכה לך פה ואקפיץ אותך לאן , לא רוצה שתעלי ככה על הכביש לחוצה" אמרתי לה
והיא הביאה לי נשיקה גדולה בפה ואני לקחתי אותה אלייי לנשיקה גדולה יותר
היא ירדה מהאוטו ובנתיים שחיכיתי לה ניסתי לתפוס את נתי בהודעות ובשיחות.
"אחיי זה בקשר לאן , תענה לי הכי מהר שאתה יכול."
אחרי 20 דקות שיר ירדה ונסענו לאן שהייתה בסלון.
"הייי קטנה" אמרתי כשנכנסתי אלייה , ושיר ישר רצה אלייה בחיבוק גדול.
"וואי איזה מזל שאתם פה , אני לא סובלת את הלבד הזה , ובכלל כל המצב הזה עם ההריון ...אני פאקינג בהריוןןן אתם קולטים?" היא אמרה בחצי שימחה חצי לחץ
"אן את חייבת להשאר רגועה אבל בסדר? לא להלחץ עם נתי לא עונה ודברים כאלה" אמרתי לה
"איך אפשר שלא עומר?? נתי לא עונה לי כבר כמה שעות.
כאילו 9:00 בבוקר אצלהם עכשיו אפילו בוקר טוב הוא לא שלח לי ! משהו!!! " היא אמרה ושוב התחילה לבכות
שיר החזיקה לי את היד ואני הבנתי כמה קשה לה לשתוק ולראות את החברה שלה ככה.
"טובב בואו נעזוב את נתי הוא בטוח במלא פגישות ואיך שהוא טיפה התפנה הא התקשר אלייך ותספרי לו הכל בסדר?" אמרתי לה והיא טיפה נרגעה.
YOU ARE READING
לא בוחרים במי להתאהב
Romanceנתנאל בן 30 הוא גבר מושך בכל רבד.אם בגופו הגברי והחסון והמלא קעקועים ואם בקולו המחוספס והעמוק. הוא נולד בשכונה בנתניה ועבר ילדות קשה עם אבא מכה נכנס לכלא ואמא שגידלה אותו לבד. הוא לא סיים בצפר כי היה חייב לעזור לה לפרנס את הבית ואת אחיו הצעיר אורא...