חברים

6.7K 313 4
                                    

נסעתי לנתניה לבית של לירן , אני יודעת שגם עומרי שם כי כל יום הם יושבים ביחד.

"מיזה ?" שמעתי קול של אישה בדלת ורעש של מוזיקה .

לא עניתי וחיכיתי שתפתח לי את הדלת .

עמדה שם בחורה שנראתה קצת ערסית , עם שיער שחור ואודם אדום.

קצת מלאה ולובשת צמוד.

"היי, מי את ?" היא שאלה אותי כשהיא בוחנת אותי מכף רגל ועד ראש.

"אני צריכה את לירן או עומרי " אמרתי לה. וחיפשתי אותם בפנים.

"כנסי כפרה " היא אמרה לי ונתנה לי אישור להכנס.

הבית היה מפוצץ באנשים , על השולחנות היו מלא שטויות ( במבה ופיצוחים ) מלא XL וודקה ושתייה חריפה.

ומיקרופונים לקריוקי .

עומרי ישב ליד לירן שהחזיק מקרופון ושר.

נעמדתי מולם עש שהם קלטו אותי ונעמדו .

"אן " הם אמרו .

"אפשר אותכם דקה?" שאלתי אותם כשהם בוחנים אחד את השני...ובאים אליי.

כל הבנות הסתכלנו עליי בפרצוף מקנא.

הגיוני , לירן ועומרי היו מהערסים החתיכים והכובשים , הבאד בוי האמיתיים .

ואני יודעת שגם נתי היה פעם אחד כזה.

"הכל בסדר אן ?" לירן שאל אותי ועומרי נעמד לידו שותק כמו דג.

"לא יודעת....מוזר קצת שאתם עושים קריוקי וזה לא חשבתם להזמין אותי ואת נתי?" שאלתי בחיוך 

הם צחקו קצת "ממתי את אוהבת את הישיבות האלה?" הוא שאל אותי 

"אני אוהבת את הישיבות האלה מה יש לך..פשוט בקצת יותר....מצומצם" אמרתי כשבחנתי את כל האנשים בבית .

"כן היום החלטנו להתפרע עם אנשים ...וידענו שאת לא אוהבת את זה אז לא התקשרנו..גם ידענו שאת בעבודה את יודעת .." עומרי אמר בגמגום .

"אני הייתי באה כמו תמיד! אמרתי לו במבט חודר

אהבתי את עומרי ולירן הם באמת תמיד הצחיקו אותי וידעתי שהם החברים הכי טובים שיש לנתי והסתדרנו מעולה תמיד.

"עד כמה אני חשובה לכם ?" שאלתי אותם והם שתקו 

"את הדבר הכי יקר לנתי אן ! את גם חשובה לנו לא פחות ואת יודעת את זה ! בכל דבר שהיית צריכה אותנו אנחנו תמיד היינו וניהיה שם בשבילך " לירן אמר ועומרי הסכים איתו 

והדמעות שוב לא איחרו לבוא.

"אז תגידו לי איפה ...אני מתחננת , הוא לא דיבר איתי כבר יותר משבועיים  , הוא השאיר לי איזה הודעה מסריחה בקושי ,ואמר שהוא אוהב אותי ושהוא לא יוכל לדבר איתי כמה זמן!

לא בוחרים במי להתאהבWhere stories live. Discover now