סליחה שלא אעלתי !!!! לא היה לי אינטרנט מאתמול ורק עכשיו חזרר.
והינה המרתון
*הרגשתי איך הכל מתמוטט עליי .לא האמנתי שמי שהיה צריך להיות בעלי משקר לי שוב.
הוא הבטיח לייי ! ועכשיו החברה הכי טובה שלי משקרת לי !
היא ידעה איפה הוא כל הזמן הזה ופשוט שיקרה לי .
ועכשיו אני לבד , עם תינוק בבטן ...ואם הוא לא יחזור משם ? ואם יקרה לו משהו ?*
הבכי התגבר בכל מחשבה שהייתה לי.
"אןןן תפתחי לי אני אדבר איתך על הכל אני נשבעתת אןןן" שמעתי את שיר צורחת ודופקת על הדלת של הבית.
*שתתפוצף בחוץ היא והחבר האידיוט שלה*
"אן אני נשבע שאני אתקשר אליו עכשיו לידיך תדברי איתו אני מבטיח לך שהוא יחזור מהר יותר ממה שהוא אמר " שמעתי את עומר צועק לי .
ככה היה כמה דקות עד שלא יכולתי יותר ופתחתי להם.
שיר חיבקה אותי וגם עומר , אבל לא חיבקתי אותם חזרה.
"איפה הוא בדיוק ?" שאלתי אותם בשקט בוכה .
הם שתקו
"הוא בבור..אחד החיילים שלו נחטף" עומר אמר ושיר החזיקה לי את היד שרעדה .
"ומתי הוא אמור לחזור?" שאלתי אותו והוא שתק.
הבכי התגבר .."אן תקשיבי יפהה שלי אנחנו דיברנו איתו הוא יודע שאת בהריון ושאת.." היא אמרה ואני הסתכלתי עלייה מהר "הוא יודע?" שאלתי באכזבה את שיר
"כן...אני ..כאילו עומר סיפר לו כדי שהוא יחזור יותר מהר..את יודעת הוא יודע שאת בהריון הוא לא יסכן את עצמו ככה " שיר אמרה בשקט מגמגמת
"וואלה?.." אמרתי מסתכלת על שניהם .
"אז בגלל זה סיפרתם לו? כי אם בשביל אישתו לעתיד אין לו בעיה לסכן את החיים שלו בגבולות אז בטוח בשביל התינוק שלנו הוא לא יסכן ! " אמרתי בציניות כועסת .
"אןן תקשיבי את לא יודעת מה הוא עבר.." עומר אמר ואני צחקתי "מה הוא עבר?..מה הוא יכול לעבור עומר בוא נדבר על זה רגע אוקיי?..בשביל מה הוא מסכן את עצמו שם אם אמרתי לו לעזוב את זה אחרי שהוא כמעט מת פעם אחת?" שאלתי את עומר והוא שתק "תענה לי" אמרתי לו בעצבים "באותו רגע שהוא התקשר לשון ואמר שהוא מתפטר שון אמר לו שאחרי מה שקרה שם הוא מקבל העלת דרגה , שזה סגן אלוף ומפקד 2 כיתות , זה המון כסף אן וזה תפקיד שנתי רצה המון שנים " עומר אמר ואני הרגשתי סחרחורת אז ישבתי.
"מה קרה באותו היום שהוא קיבל קידום ?" שאלתי ועומר ושיר הסתכלו אחד על השנייה.
"תענו בלי שקרים " אמרתי בשקט
"אן..הוא נחטף " שיר אמרה והחזיקה לי את היד.
לא יכולתי לדבר , המחשבה שהוא היה חטוף בשבי כמעט גרמה לי להתעלף מפחד.
הוא חזר פצוע כי התעללו בו שם . חשבתי לעצמי .
"למה שבנאדם שכמעט מת יחזור לאותה עבודה?" שאלתי את עומרי בוכה .
"כי זאת הקריירה שלו אן , הוא מרווייח על זה המון כסף " עומר אמר ואני כבר לא יכולתי לשלוט בעצמי .
העפתי את הכרית של הסלון " נמאס לי לשמוע על הכסף הזה כל הזמןן" צעקתי בבכי
ונעמדתי מול עומר רועדת מבכי ובשקט שאלתי אותו "הוא פעם אמר לך שאני מבקשת ממנו דברים שהוא לא יכול להביא לי ? פעם אחת הוא אמר שבקשתי משהו יקר או חיפשתי כסף אצלו ? " שאלתי בשקט מחכה לתשובה . "לא אן " עומר אמר בשקט
"אז למה לסכן את עצמו בשביל כסף ? למה הוא בגד בי ושיקרן לי בגלל פאקינג כסף? למה לא אכפת לו מכלום גם לא מהילד שלו חוץ מהכסף ? " אמרתי ובכיתי עד שנפלתי על הריצפה.
שיר ועומר ירדו אליי והרגיעו אותי כשאני ממררת בבכי " אני שונאת אותו..."
"ששש אן הוא בדרך הביתה אני מבטיח לך שיום יומיים הוא פה" עומר אמר לי מחזיק לי את הראש כששיר מחבקת אותי חזק " אני מצטערת באסט ששיקרתי פחדתי שתבהלייי פחדתי על התינוק..אני מצטערת יפה שליי " היא אמרה ואני שקעתי בדמעות .
"תגיד לו שאין לו מה לחזור ..אני לא סומכת עליו יותר"
YOU ARE READING
לא בוחרים במי להתאהב
Romanceנתנאל בן 30 הוא גבר מושך בכל רבד.אם בגופו הגברי והחסון והמלא קעקועים ואם בקולו המחוספס והעמוק. הוא נולד בשכונה בנתניה ועבר ילדות קשה עם אבא מכה נכנס לכלא ואמא שגידלה אותו לבד. הוא לא סיים בצפר כי היה חייב לעזור לה לפרנס את הבית ואת אחיו הצעיר אורא...