טיפול ראשון בזוגיות

7.5K 339 3
                                    

לא היית אצלי מאז שנכנסת לזוגיות עם אן" יורם אמר לי בחיוך

"כן ..היא מרגיע אותי " אמרתי בשקט

"כמו שאמרתי לך! היית צריך אישה לצידך " יורם אמר והביט בי 

"אבל אתה לא רגוע כמו שאתה צריך להיות , וגם בקשת פגישה דחופה . ככה קרנית אמרה לי כשקבעה לך  תור. מה קורה?" יורם שאל

"מאז שאני איתה אני מרגיש הכי טוב שיש, היא נותנת לי שקט וכיף לי לקום בבוקר וללכת לעבודה בידיע שהיא עובדת איתי ואנחנו חוזרים יחד לפעמים אליי לישון , אנחנו מבלים המון ביחד ויוצאים הרבה , החברים שלי מכירים אותה והיא חלק גדול בחיים שלי" אמרתי לו מחייך.

"היא מכירה את אמא שלך ואת אוראל אחיך? ואת הסיפור עם אבא?"

שתקתי 

"לא" עניתי

"למה?" הוא שאל "אתה מפחד שלא תרצה להיות איתך?" הוא שאל שוב

"כן..אני הייתי מפחד להיות איתי אז למה שהיא לא?" שאלתי אותו

"אתם ביחד תקופה לא קצרה וקרה מקרה שחשבת שאתה מסוגל להרים עלייה יד?"

"לא...לא קרה אבל כשאני ישן איתה אז תמיד יש לי סיוטים שאני רוצח אותה ...ואז אני קם מזיע ורועד מפחד שזה קרה באמת , וכשאני רואה שהיא לידי מחבקת אותי , מצד אחד אני נרגע ומצד שני אני רוצה שתתרחק.

יורם .."הרמתי את הראש כשאני לראשונה עם דמעות בעיניים מאז תקופה אחרונה בטיפול אצלו.

"אני מפחד"

"ממה?" הוא שאל אותי בקול  המרגיע שלו " אני מפחד שיום אחד אני באמת אעשה משהו כזה"

"אתה מסוגל להרים עלייה יד? קרה שהרמת אי פעם יד על בחורה? שכעסת על אמא שלך והרגשת שאתה לא שולט בכעס שלך?" הוא שאל 

"לא ! אף פעם לא"

"אז זה גם לא יקרה אתה חייב להיות רגוע בזה. אבא שלך מאז ומעולם היה אדם מכה ואתה לא!"

הוא הרגיע אותי המון בשיחה איתו

"ועכשיו השיעורי בית שלך זה להתמודד עם מי שאתה ! היום אתה תספר לאן מאיפה אתה בא.

מאיזה שכונה בנתניה, מיהם ההורים שלך , אתה תספר לה את הסיפור , ולגבי השב"כ היא תצטרך לדעת גם .

אין לך ממה לפחד ילד. אם אתם אוהבים כמו שאתה אומר היא תקבל אותך כמו שאתה"

הוא אמר ואני החלטתי שהוא צודק.

היום אני אספר לה מי אני ומה אני 


בדרך חזרה הביתה קיבלתי שיחת טלפון.

"עכשיו נתי !! יש מבצע תגיע לבור , מתחילים בריגול "


"שיטט" חשבתי לעצמי . זה לא הזמן , אני הולך להעלם לתקופה עד שהכל ירגע ולא סיפרתי לאן כלום וזה לא לטלפון.


שלחתי לה הודעה "אהובה שלי , אני לא אהיה בבית כמה זמן וגם לא תוכלי להשיג אותי , אני אתקשר אלייך ברגע שאוכל .

בבקשה אל תכעסי ואל תבהלי .

אני מבטיח לחזור הביתה ולספר לך הכל !

אני אוהב אותך אושר שלי , את אהבה הכי גדולה שלי"


"כל כיתת הכוננות לחכות לי בכיתות אני מגיע להדרכה ויוצאים לפעולה" הודעתי בכיתת החיילים שלי 


לא בוחרים במי להתאהבWhere stories live. Discover now