"מאמי תראה מה הכנתי לך" היא נגשה אליי למיטה עם מגש של אוכל טעים.
"כל זה בשבילי?" חייכתי אלייה והתיישבתי.
היא נגשה אליי והניחה את זה על המיטה.
התחלנו לאכול ביחד , והבוקר היה מושלם.
היא קמה מהמיטה "לאן את הולכת ?" שאלתי אותה.
"לעבודה ..שחכת שזה היום הראשון שלי בתור עורכת דין?!" היא חייכה אליי ולבשה את החצאית עיפרון השחורה והקטנה שלה.
"נכון.." נזכרתי פתאום "אבל אולי תשארי בכל זאת?" ניסיתי לשכנע אותה כי הפחד התחיל לחלחל לי שאולי יום אחד היא תגיע לתיק של אבא שלי .
"אל תלכי היום" אמרתי לה וקמתי מהמיטה.
"מה?...תינוק אני לא יכולה לא ללכת היום ! אני מתחילה לעבוד סוף סוף " היא חייכה אליי ואחרי ששמה את נעלי העקב שלה , היא נעמדה מול הראי ושמה אודם.
משהו השתלט עליי ונעמדתי מהר והלכתי אלייה "את לא הולכת היום שמעת," נעמדתי צמוד עלייה והיא קצת נלחצה "נתי אני לא יודעת מה עובר עלייך , אבל אני הולכת לעבודה היום זה אפילו לא נושא לוויכוח"
"יש לך טבעת את רואה אותה?" הרמתי לה את היד כדי שתראה את הטבעת נישואין שלנו "את לא הולכת כי אני בעלך ואמרתי לך לא ללכת !" צעקתי
"תעזוב אותי מה נסגר איתך נתנאל " היא אמרה משחררת בשנייה את היד שלה והולכת לכיוון המטבח כשאני אחרייה.
"את לא הולכת את יכולה לחלום על זה " אמרתי לה ותפסתי בפרק כף היד שלה. "שחרר לי את היד נתנאל אני לא צוחקת עכשיו" היא הסתכלה עליי בעיניים מבוהלות "את לא תלכי" אמרתי לה "אני הולכת !" היא קבע לי ופרץ של זעם יצא ממני ובלי שהרגשתי העפתי לה סטירה חזקה.
היא העיפה את הפנים לצד מההדף של המכה.
"תלמדי שכשבעלך אומר משהו את תעשי" אמרתי לה בצעקה.
"התחתנתי עם מפלצת" היא ענתה לי בוכה . ובשנייה תפסתי אותה וניסיתי להתעמת איתה שוב
היא ברחה לי בין הידים .
ואני בלי לחשוב לקחתי סכין מהמגירה ורצתי אחרייה.."לא..נתי לא...בבקשה אני מתחננת לא.." היא התחננה ובכתה ובשנייה עשיתי את מה שעשיתי שלעולם לא תיהיה לה דרך חזרה.
"מה עשיתי?.." פתאום קלטתי "לא..אן .." אמרתי מתחיל לבכות "אן קומי אני מתחנן אן " פרץ דמעות יצא ממני
"אן ...אן ...."
"ששש אני כאןן נתיי"
"אןן ..אן לא ..אן אני מצטערת"
"רק קום אהוב שלי" שמעתי קול אומר לי ובשנייה קמתי מתנשף קומי ומזיע
הכל היה חלום !
"חיים שלי , חיים שלייי" אמרתי לה מתנש ומתרגש לראות שהיא במיטה לידי הכל בסדר
"כל מה חלמת?" היא שאלה בתמימות.
"סתם .."שפשפתי את הפנים שלי בידיים וקמתי מהר לשירותים.
גל של בחילה עבר בי והיקאתי.
"אני לא כמוהו , זה לא יקרה אני בחיים לא אעיז לפגוע אן" אמרתי לעצמי מתנשף!
YOU ARE READING
לא בוחרים במי להתאהב
Romanceנתנאל בן 30 הוא גבר מושך בכל רבד.אם בגופו הגברי והחסון והמלא קעקועים ואם בקולו המחוספס והעמוק. הוא נולד בשכונה בנתניה ועבר ילדות קשה עם אבא מכה נכנס לכלא ואמא שגידלה אותו לבד. הוא לא סיים בצפר כי היה חייב לעזור לה לפרנס את הבית ואת אחיו הצעיר אורא...