hiç kimseye güvenme!

78 28 0
                                    

Jessica araba ve yeni tanışdığı arkadaşlarla yolculuğa devam ediyordu.Jessi onlarında hikayelerinin kendi hikayesinden farklı olmadığını anlamışdı.Ama Laura içinde üzülmüşdü,sonuçda sevgilisi gözü önünde zombiye dönüşmüş,ve
John öz kardeşini yani Lauranın sevgilisini öldürmek zorunda kalmış.

Bu yolculukta John ve Jessica çok iyi anlaşıyordu.Laura ve Kent bazen konuşulanlara katılırdı.
Arabayı sırayla kullanıyorlardı.Bu sırada bir çok terk edilmiş şehirler arkada kalmıştı .Jessica bir şeyi anlamıyordu,John-un kardeşi Lauranın sevgilisiydi,ama sanki aslında bunun altında başka birşey saklıydı.Jessica Johnla ne zaman sohbet etse Lauranın öfkeli bakışlarını üzerinde hiss ediyordu.
Sürekli radyoda koordinatları anlatılan bu yer aslında büyük bir fabrikaydı. Fabrikaya az bir mesafe kaldığında Kent arabayı durdurdu ve bir aptal gibi kornaya bastı.
- Ya ne yapdın?
sözü ağızımda kaldı.Az önce sessiz gözüken şehir bir anda arabanın sesine zombilerle doldu .Ben kendim direksiyon başına geçtim Peki ne yapmalıyız sonuçta burda insanların olması gerekiyordu. Nereye gitmeliyiz? Bu sorular bizim beynimizde dolaşırken karşıdaki fabrikanın kapısı açıldı .İçerden bir kaç silahlı zombilere saldırırken , Ben arabayı içeri sürdüm.Arkamızca o silahlı adamlar girdi ve kapı zorda olsa kapandı.
Tam arabadan iniyorduk,bize doğru bir grub yaklaştı .Bunlar çok kızgın ve öfkeli görünüyorlarlardı .Ama onların arkasından öne çıkan 24 yaşlarında görünen kız ve 28 yaşı olduğunu yüzündeki hatlardan belli eden erkek bize çok yaklaştı
-Sen ne yaptığını zann ediyorsun.?Siz aptalmısınız ?sizin yüzünüzden iki arkadaşımızı kayb ettik,!!diyerek bize bağıran erkek bana doğru daha da
yaklaştı .
Çok öfkeli görünüyordu ,ben bir adım geri gittim ve durmak zorunda kaldım çünki arkaya gitmek için yol yoktu .Ben araba ve çimen yeşili gözlerinden alev çıkan adamın arasında sıkışmıştım.
-hele sen ? !! Sen ne düşünüp te kornaya basıyorsun ? Babanın malikanesi filan mı? Burası senin babanın değil!anladım mı?!!!
-Ama bunu ben.... 'yapmadım' demek istiyordum ki ,az önce onunla gelen kız
-tamam Derek ,olan oldu biraz sakin ol! Diyerek onun elinden tutup kenara çekti. Ben benimle gelen arkadaşlara baktım... .onlar grupla çok iyi anlaşıyordu.
Sanki olanlar tek benim suçummuş gibi ben dışlanmışdım.Bu kadar hakarete karşı Kent ağzını bile açmadı,bi tek yanımdan geçerken üzgün olduğunu söyledi.
Sonuçta öfkeli canavarında söyledikleri doğruydu
.Bizim yüzümüzden iki adam canından oldu.
Bütün bunlar belkide benim suçumdu.
Laura ve John yol boyunca arkada sohbet ediyordu.Ben onların şöförü değilim diye direksiyonu John-a vermek istedim ama direksiyon başına John değil Kent geçtiğinde fabrikaya az kalmıştık .İşte o sırada Kent istemeden sinyali basmıştı .Bütün bunlar benim John -ın dört hafta boyunca sevgilim yok ve Laura da benim kardeşimin sevgilisi demesi,ama onunla flört etmesi benim ona olan güvenimi kırmıştı. Bana neden yalan söylüyor? fikirleri ile yaptığım aptalca bir hareketti .Bunları kafamda düşünürken bana birinin dokunduğunu hiss ettim ve gerçekliğe döndüm.Karşımda duran az önce 'Derek sakin ol' diyerek ortamı yumuşatmaya çalışan o kızdı.
-Sen onun kusuruna bakma Derek hep öyle.Bu arada ben Melisa .Senin adın ne ?

-...Jessica...
ve arkadaşların için özür dilerim,gerçekten çok üzgünüm...

-Jessica sana Jessi desem olurmu? Bu kadar üzülme hadi gel seni de diğerleriyle tanıştıralım

-Tamam..
diyerek Melisanı takib etmeye başladım. Merdivenlerle yukarı kalktığımda bu katın çok iyi olduğunu gördüm. Mobilyalar bile vardı.Laura ve diğerleri yemek yiyorlardı. Herkesle tanıştım.Burda bir çok ülkelerden insanlar vardı.Ben etrafa göz atarken,elindeki demir parçalarından bir şeyler yapmaya çalışan,eskisi gibi kızgın görünmeyen yeşil gözlü Dereki fark ettim Galiba o da beni fark etti. Beni kızgın bir bakışla baştan aşağı süzdü ve yine elindekine odaklandı.Onun bakışları çok farklıydı.Sanki o gözler birşeyler saklıyordu ve en önemlisi bana hem korku hem de güven hissi veriyordu.Ben zamanla herkesi tanımayı umuyordum.Buna kahve renginde kapişon giyen 180 sm boyunda olan yeşil gözlü,esmer öfkeli çoçuk "Derek" de dahildi!

Kanla yazılan aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin