güçlü bağlar kolay kırılmaz

40 23 1
                                    

-iyimisin????
........
-benim ki de soru nasıl iyi ola bilirsin ki,özür dilerim ............keşke seni Derekten uzak tutsaydım,belki şimdi canın bu kadar yanmazdı.....
-sen mi?
Selena kaderim böyle,
sen ne yapa bilirdin ki........Biliyormusun şimdi Melisayı anlaya biliyorum... bende aptal gibi ona kandım. .....
-hayır Jessi sen Melissa gibi değilsin!!!!

-Keşke ona hiç güvenmeseydim.....en kötüsü ne biliyormusun?....
düne kadar aptal gibi onun için ağlıyordum,ölmesini kabullenemiyordum.
Ama hiç değmezmiş.....bak şu an bile bed dua okuyamıyorum..Selena bak şuram çok yanıyor.
Jessica elini kalbinin üstüne koydu.
-Ama onun karşısında güçlü duracağım. Ben asla Melisa gibi onun peşinden koşmayacağım
Jessica yerinden kalktı.

-nereye?

-Merak etme ! Bazı aptal kızlar gibi kendime bir şey yapmam. Spor salonuna gidiyorum.Kafam dağılır.
****
-galiba seni çok üzmüşler.....Jessi onu gerçekten çok mu seviyorsun?
-Anlamadım????
-anladın.....anladın..ve sakın bana sadece arkadaşın olduğunu söyleme!
-Piter.... boş ver yalan olan bir şeyi neden konuşalım ki?!!!!
-" Yalan mı?"
bence sen buna kendini inandırmaya çalışıyorsun
Şimdi Jessi kum torbasına daha sert vurdu.
-evet!!! inanmak istiyorum,o herif beni kullandı...ama ben kalbime söz geçiremiyorum " bunu mu duymak istiyorsun?
-ilk defa mı?
Jessica onun ne dediğini anlamamıştı
-Yani demek istediğim, senin şu halin ilk defa birine aşık olduğunu söylüyor?!!
- bilmiyorum artık gerçekten hiç bir şey bilmiyorum.....
-tamam ,sakin ol
....biliyormusum....panzehir işe yarıyor, doğru.......
şimdilik ilaçlanan tüm hastalar 2 yıl kadar uyku modunda olacak,zamanla onlara gerçeklik anlatılacak,yeniden insan gibi normal şeyler yapacaklar.
- evet Piter ,bu iyi haber ama ilacın kötü etkilediği ,ölmesine sebeb olanlarda var, bunu da unutmamak lazım.Demek Doktor hanım o kadar iyi hesaplayamamış!
-Senin ne alıp veremediğin var şu Emmayla, sonuçta bütün suç Derekte.
Jesica kum torbasını durdurdu.
-haklısın suç Emmada değil , ama bende!!!

Jessica spor salonundan hızla ayrıldı.
-özür dilerim ! JESSİ! Ben öyle söylemek istemedim!!!
Ama artık kapı kapanmıştı bile.
****
-Neden?
Derek bahçede arkasında Selenanın kızgın halde soru sormasından konunun ne olduğunu anladı
-Selena?!! Nasılsın?
-sana bir soru sordum ! O zaman bizi Frenkden kurtarırken ne düşündün? Yani o "iyiliğin" altında ne yatıyordu?? Söyle!!! Madem Jessicaya böyle zarar verecektin neden ona yaklaştın?
Bende aptal gibi Jessicaya karşı hep seni savundum!

Bu kelimeleri sabırla tepkisiz şekilde dinleyen Derek
-sen şu an boş konuştuğunun farkındamısın.Madem gerçek yüzümü gördün hesap sormana gerek var mı?
-Doğru!!! Seni insan yerine koyanda kabahat! Senin gibi kalpsiz , kötü birini görmedim!
Hani Frenki diyordun ya ,ondan uzak durun ,size zarar verir, sen ondan daha kötüsün!!! Yazıklar olsun !!!

Selena gözlerinde yaşla beraber kin ve nefreti de belli ediyordu.

Bir kaç hafta sonra . .....
Jessica bu zaman çerçevesinde Derekle karşılaşmamaya çaba gösteriyordu.Bir iki kere aynı geçidi paylaşırken bile, Jessica kafasını kaldırıp, Dereke bakmamış,biran önce ordan uzaklaşmıştı. Bu gün Jessica yine spor yapmaya ve Piterle konuşmaya gidiyordu. Konuşacağı konu çok önemli bir konuydu. Yakında Simon diğer ekiple birlikte, kalan son zombilerin saklandığı bölgeye " ölü zona" adlı topraklara gideceklerdi. Ama Simon Jessicanın da onlarla gitmesini istemiyordu.
-HAYIR!! OLMAZ Orası çok tehlikeli,sen daha hazır değilsin!!!
-Yapma Piter, sende onun gibi düşünemezsin... bak ben hazırım, ayrıca ben Simonu ora yalnız gönderemem!!!
-O yalnız gitmiyor ki, o kadar asker var onunla giden.Hem sen orda baş çıkaramazsın.
-ya neden böyle yapıyorsunuz , hazırım işte!!!
-hazırmısın?!!!
Piter kocaman gülümsedi.
-hadi saldır bana!!!
-ne?
-bana saldırmanı emr ediyorum!!
Jessica biraz düşündü ama hemen kendini toparladı ve Piterin üzerine koştu.
Piter onun yapacağı hamleyi anlamış gibi, onu hızlı haraketle yakaladı ve sırtını yere vurdu .
-görüyormusun?
-tamam ,hadi bir daha deneyelim

Kanla yazılan aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin