- Mocniej - szepneła.
Nie czekałam tylko włożyłam w nią palec. Poruszałam nim mocno i szybko.
Zaczeła coraz głośniej jęczeć. Nie chciałam przerywać tej cudownej chwili, ale musiałam. Nie mogłam się w niej zakochać. Ona ma narzeczonego i nie jest lesbijką. Muszę jak najszybciej to skączyć, ale nie mogę. Ona jest tak cholernie seksowna, nie mogę się jej oprzeć.
- M-my nnie możeemy - wysapała.
- Wiem o tym, kicia.
Powoli wyciągnełam palca. Gdy Ariana trochę odpoczeła poszła wziąźć prysznic. Tak bardzo chciałam iść z nią, ale nie... Nie mogę się w niej tak bardzo zakochać. To tylko zauroczenie... Lecz, nie... Uległam jej... Szybko pobiegłam za nią i prosiłam, wręcz błagałam ją, żeby mi pozwoliła zpędzić tą chwile razem. Ku mojemu zdziwieniu zgodziła się. Było widać, że jest bardzo podniecona, że chce abym teraz mocno ją wyruchała, moimi cudownymi paluszkami i języczkiem. Nie zastanawiałam się. W jej cudowną kobiecość, której tak dobrze nie znałam, wsunełam język. Lizałam ją bardzo powoli, żeby bardziej się podnienić.
Naturalnie spiłam wszystkie soczki. Wiedziałam, że moja kobieta już mnie pragnie. Pragnie mnie w sobie, pragnie abym włożyła
palce w jej cipke.
Pożądnie ją wylizała, ale ja postanowiła trochę zaczekać, żeby krzyczała, że mnie pragnie.- Błagam!! Pragnę cie!!! Zrób to teraz!!! - doczekałam się.
Zaczełam coraz mocniej podgryzać jej cipe. Lizać ją tak, jak nigdy, i w końcu wbiłam palce bardzo mocno.
Tak zakończyłyśmy swój cudowny prysznic. Nigdy nie byłam tak szczęśliwa, jak jestem w tej chwili. Teraz już znam każdy wspaniały zakamarek, jej tajemniczego ciała. Kocham jej ciało, kocham ją całą... Najbardziej kocham cipeczke, którą na pewno będę pieściła cały czas.
———
PODOBA SIĘ? ZOSTWA KOM I GWIAZDKĘ 💬💬
*Dzisiaj krótki i nie sprawdzany*
CZYTASZ
Zmieniliście Mnie
FanfictionBawili się nią jak rzeczą. UWAGA KSIĄŻKA ZAWIERA BARDZO BARDZO DUŻO SCEN EROTYCZNYCH JAK I PRZEKLEŃSTW. TYLKO DLA OSÓB DOROSŁYCH. MOGĄ WYSTĄPIĆ SCENY EROTYCZNE POMIĘDZY DWOMA DZIEWCZYNAMI.