- Too dokąd się wybieramy? - zapytałam.
- Może do restauracji?
- Świetny pomysł - uśmiechnełam się lekko i poszłam do naszej sypialni.
Myślę, że chociaż jeden raz, będę mogła ubrać się jak chce. Podeszłam do szafy i założyłam czarną, elegancką sukienkę przed kolano. Do tego szpilki. Zrobiłam lekki makijaż i pofalowałam włosy, prysnełam się perfumami i praktycznie byłam gotowa. Gdy zeszłam na dół, trochę bałam się reakcji Justina... Lecz na marne... Był wpatrzony we mnie, jak w obrazek.
- Wow, wyglądasz pięknie
- Dziękuję - uśmiechnełam się i założyłam płaszczyk. - To jak idziemy?
- Emm, tak, tak tylko założe garnitur - póścił mi oczko i poszedł się przebrać.
Po 5 minut wrócił. Wyglądał bardzo elegancko, było czuć piękne perfumy.
*
- Panie przodem - przepuścił mnie, jak przypadało na gentelmena.Zajeliśmy miejsce i po chwili podszedł do nas kelner.
- Czego państwo sobie życzą? - zapytał.
- Prosimy coś specjalnego, niech to będzie niespodzianka - blondyn pościł mu oczko. Dzisiaj był bardzo tajemniczy. - Ach i naturalnie czerwone wino.
W oczekiwaniu na posiłek rozmawialiśmy, żartowaliśmy... Było cudownie, a przede wszystkim normalnie... Lecz miła atmosfera znikła, gdy pojawiła się Claudie... Ugh jeszcze jej tu brakowało...
- Szefie, przepraszam najmocniej, ale czy miał pan na dzisiaj jakieś spotkanie?
- Nie, to miało być na jutro, dzisiaj mam wolne - uśmiechną się.
- Ach, przepraszam...
Najwyraźniej znowu chciała się ze mną zobaczyć... Ugh teraz się jej nie pozbędę...
- Caroline, czy mogłabyś już iść? - zapytałam. - Chciałabym spędzić z narzeczonym miły wieczór.
- Naturalnie, do jutra - nieco smutna opuściła lokal.
Już nie wiem, co mam z tym zrobić... Ona łatwo nie odpuści...
- Smacznego kochanie - powiedział Justin i oboje zaczęliśmy jeść.
———
Hej,Rozdział miałam dodać wczoraj ale nie mogłam... Wczoraj był koncert Justina... Byłam tego dnia smutna, a wieczorem najbardziej... Ucieszyłam się, że powiedział po polsku "kocham was" tak słodko, tak idealnie... No nic mam nadzieję, że na następny koncert pojadę :)
Nie wiem czy zauważyliście, ale jest nowa okładka... Nie jest on jakaś cudowna... Jeżeli Wam się podoba na piszcie w kom :)
Ach, zapomniała bym, w następnym rozdziale postaram się już dodawać gify
Do następnego, buźka 💋💋❤
CZYTASZ
Zmieniliście Mnie
FanfictionBawili się nią jak rzeczą. UWAGA KSIĄŻKA ZAWIERA BARDZO BARDZO DUŻO SCEN EROTYCZNYCH JAK I PRZEKLEŃSTW. TYLKO DLA OSÓB DOROSŁYCH. MOGĄ WYSTĄPIĆ SCENY EROTYCZNE POMIĘDZY DWOMA DZIEWCZYNAMI.