11#

2K 22 0
                                    

Uprzedzam, że minęło już trochę czasu, bo nie mogłam znaleźć jakiegoś tematu na te święta...

1 rok później
*Justin*

- Jestem w ciąży - powiedziała zaniepokojona Ariana.

- Słucham? Jak to? - zamurowało mnie.

- Okres spóźniał mi się już jakiś czas, więc postanowiłam iść do apteki po test ciążowy i wyszedł pozytywnie - po policzku zaczęły spływać jej łzy.

- Kochanie, to jest najszczęśliwszy dzień w moim życiu! - nie mogłem w to uwierzyć - Nie płacz, już niedługo będziemy mieli naszą małą księżniczkę albo księcia.

*Ariana*

W duchu bałam się powiedzieć Justinowi o ciąży, bo nie wiedziałam jak to zniesie, ale okazało się, że jest szczęśliwy. Jednak obawiam się kilku rzeczy... Jest mi wstyd kiedy tylko przypomnę sobie, że kiedyś... Byłam w łóżku z kobietą... Chciałabym o tym zapomnieć...

- Kocham Cię, perełko - blondyn podszedł do mnie i musną delikatnie.

- Ja Ciebie też - przymknęłam oczy i przytuliłam się do Justina.

- Wiesz... Jeżeli mamy być rodzicami to... Po prostu... Skarbie, wyjdziesz za mnie? - uklękną i z kieszeni wyją małe pudełeczko, w którym znajdował się pierścionek.

- Tak - szepnęłam się rozpłakałam.

Nie wierze, że moje życie jest tak cudowne. Wiele się w nim nacierpiałam, ale teraz nawet bym nie pomyślała o tym. Jedynym moim marzeniem jest już nigdy nie wrócić to tego, w co się wpakowałam...

*
Ehh... No i znów przepraszam za to, że mnie nie było... No ale... Postanowiłam zrobić mały konkurs.
Zasady :
• napisz jak Ci się podoba moja książka
• co chciałbyś/a aby dalej się wydarzyło
• w prywatnej wiadomości napisz mi pomysł na kolejny rozdział a najlepszy opublikuje tutaj

Powodzenia!

Zapraszam na nową książkę pod tytułem "I hate you princess"

Zmieniliście Mnie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz