#6

3.5K 33 12
                                    

- Umm...dzisiaj też mogę do ciebie... - niedokończyłam.

- Nie - odpowiedziała stanowczo.

Byłam zdziwiona... Wczoraj sama zaproponowała, a dzisiaj? Wiem, że ona mnie nie kocha... Muszę się z tym pogodzić, ale ja po prostu nie mogę...

- Ariana, wiesz może kiedy wraca Justin?

- Tak, dzisiaj - odpowiedziała zdenerwowana.

Już wiem czemu się nie zgodziła... Ehh przecież nie miało go być tydzień...

- Gdzie mieszkasz? Przyjdę do ciebie o 20...

Hmm, zdziwiło mnie jej pytanie.

- 5 minut stąd, a czemu pytasz?

- Nie chcesz spędzić ze mną miłego wieczoru? - podeszła do mnie i oparła się o moje biurko.

- Oczywiście, że chce - powiedziałam i znów jej pragnełm.

Przejechałam dłonią po jej udzie i oblizałam się. Usiadła mi na kolanach i wbiła się w moje usta. Położyłam rękę na jej pupie, lekko ją ścisnełam. Z ust kobiety wydobył się cichy jęk. Ściągnełam jej ubranie, a ona moje. Zamknełam drzwi na klucz. Blondynka usiadła na fotelu i rozkraczyła się. Podeszłam do niej i uknęknełam tuż przed jej krokiem. Zanurzyłam język w jej cipce. Lizałam ją, i lekko podgryzałam. Poczułam jak z cipy wypływają soczki, które spiłam. Niebieskooka jęczała coraz głośniej. Jej ciało krzyczało "wejdź we mnie", " pragnę cie". Nie czekałam długo. Włożyłam palce w jej cipulke i powoli nimi ruszałam, zaczełam coraz szybciej i szybciej wbiłać się. Jej jęk to seks dla moich uszu, to seks dla mojego ciała. Wbijając się jednocześnie pieściłam jej spore piersi. Podgryzałam i ssałam sutki. Powędrowałam do jej ust i  czule je całowałam.

- Mocniej, błagam mocniej - błagała.

Spełniłam jej zachcianki, teraz wbijałam dwa palce bardzo, bardzo szybko i mocno, lecz po chwili przestałam. Usiadłam na niej, wtedy nasze cipcie się spotkały. Ocierałyśmy się o siebie. Byłyśmy tak sobą zajęte, że nie usłyszałyśmy... Do pomieszczenia wparował Bieber... No tak, przecież on ma klucze...

———
Hejka,
Chciałabym załatwić z Wami parę spraw...

Pierwsza sprawa:

Wolicie, żeby rozdziały były krótsze i częściej, czy może o wiele dłuższe, ale żadziej? Piszcie w kom

Druga sprawa:

Dodawać jakieś gify?
Piszcie w kom

I trzecie sprawa:

Postanowiłam zrobić konkurs... A mianowicie chciałabym zorganizować jakiś konkurs... Nie jestem jakoś uzdolniona graficznie i w ogóle na szybko zrobiłam okładkę... Po prostu nie podoba mi się, więc konkurs polega na tym, kto zrobi najlepszą okładkę do tej książki. Oczywiście będzie ona ustawiona i będzie jakaś nagroda, jeszcze nie wiem... W prywatnej wiadomości lub tutaj w kom możecie pisać propozycje, a okładki wysyłać najlepiej na ig :)

Buziaczki 💋

Zmieniliście Mnie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz