SABREDEN DERVİŞ

94 15 2
                                    

BALIM
Okulun en popüler, en havalı ve tartışmasız en yakışıklısının benimle işi olabilirdi? Sonuçta 2 senedir aynı okuldaydık ve beni hiç fark etmemişti. 3.sene başlayınca birden bire çevremde pervane gibi dönmeye başlamıştı. 6.hissim kuvvetlidir. Bu işin içinde bir iş var diye beni uyarıyordu.
İki yıldır onun hakkındaki tüm dedikodulardan haberdardım. Bizim okulda dedikodu, orman yangınından hızlı yayılırdı. Toprak'ın kız tavlama taktikleri belliydi. Seksi bir gülüş, lüks arabasını işaret edip, beraber şeyler içelim teklifini yapardı. Sonra kızlarla bara gider, gönlünce eğlenir, ertesi gün peşine düşen kıza "ben sana eğlenceli bir gece geçirelim dedim ve geçirdik, daha fazlası olmaz." derdi. Bu güne kadar davet edip bara götüremediği yoktu sanırım. Kızlar arasında Toprak'la zaman geçirmek bir üst sınıfa çıkmakla eş değer adeta.
Aşk-meşk bana göre (şimdilik) zaman kaybı. Bir an önce okulumu bitirip memleketime, karadenizime kavuşmak istiyorum. Ailem, akrabalarım, arkadaşlarım, sevdiğim herkes, yüreğim orada. Rize'de. Taşına-toprağına, çayına, fındığına kurban olduğum yer. Nasıl özlüyorum anlatamam.
Toprak'ın neden benimle ilgilendiğini zamanla çözeceğim. Kaşıma gözüme vurulmadığına eminim. Vücut dili bana sinir olduğunu bağırırken, ağzındaki dili başka şeyler söylüyor.
Sabreden derviş, çay içermiş. Bu deyim öyle değil biliyorum ama ben kendime uyarladım.

UNUTULMAZ DOĞUMGÜNÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin