TOPRAK
Daha romantik olmalıyım, bütün kızlar romantik erkeklerden hoşlanır. Yelkenleri suya iner, nazları biter. Evetttt işte buldum.
- Güller her kızı etkiler. Kutsal bakire de etkilenecektir.
Elimde bir adet kırmızı gülle okulun kapısında beklemeye başladım. İşte kutsal bakire de arkadaşlarıyla vedalaşıyor. Kızın adı neydi ya? şimdi ona nasıl sesleneceğim diye düşünürken şans bana güldü. Arkadaşı kıza seslendi.
- Görüşürüz Balım...
Ne tuhaf ve duyulmamış bir isim. Neyse en azından öğrendim. Peşinden otobüs durağına doğru yürüyüp;
- Balım bir dakika bakar mısın? diye yumuşak bir tonla seslendim.
Durup bana baktı.
- Balım, dünkü davranışım için üzgünüm. Biraz heyecanlıydım. O yüzden öyle kolunu tuttum. Bu gülü kabul et barışalım, kendimi affettirmek için beraber yemek yiyelim dedim.
İşin ucunda arabam olmasa, ben bu kıza ne bakarım, nede böyle şeyler söylerim. Ama ne yaparsın iddaa var. Neyse ki boyum uzun. Ona tepeden bakıyorum. Bu bile kendimi iyi hissettiriyor. Karşımda başını geriye atmış bir bana birde elimdeki güle bakıyor.
- Yemek ve gül için teşekkürler.dedi.
İşte yola geliyorsun Balım. Bir gül, kızlarla olan bütün sorunları çözer demiştim.
- Ama istemiyorum. Bu gül tıpkı senin gibi. Sadece süs için var. Hiçbir işe yaramaz. Bari kokulu gül alsaydın en azından reçel yapardım. Bu gereksiz şeyi ben ne yapayım? Sende kalsın. Ayrıca tanımaya gerek duymadığım kişilerle yemeğe gitmem.
Deyip beni mal gibi kaldırımda bıraktı ve başladı koşmaya. İyi depar attı ve önümden geçen otobüse binip gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMAZ DOĞUMGÜNÜ
UmorismoKıpır kıpır, neşeli, gülümseten bir hikaye bu. Kötü çocuk yok, mafya yok, küfür yok. Sevgi var, saygı var, ask var, mutluluk var. Doğumgününe davetlisiniz. Bekleriz dostlar.