AŞKIN İLK RESMİ GÜNÜ
Balım deniz kenarında otururken, Çınar ormanda yürürken iç hesaplaşmasını yapıyordu. Her ikisi de terazinin bir kefesine aşkı diğer kefesine ise yaşadıklarını koyuyor, ölçüp tartıyorlardı. AŞK, hep ağır geliyordu. Ama...
İşte birde ama vardı.
Çınar kararını verip Balım'ı aradı.
- Balım merhaba, nasılsın?
- İyiyim Çınar sen nasılsın?
- Seninle konuşmak istiyorum Balım. İlk tanıştığımız yerde buluşalım mı?
Balım'ın kalbi küt küt atarken ve Çınar'ı özleyerek geçirdiği bir gün boyunca düşünmüştü. Konuşarak sorunlarını çözebilirlerdi.
- Tamam Çınar dediğin yerde buluşalım.
Moda'daki Kahvaltı Kafe de buluşan Balım ve Çınar hasretle birbirlerine baktılar. Söze Çınar başladı.
- Balım, canım. Ben seni seviyorum. Önceleri Toprak'ın anlattıkları ile aklımı çeldin. Sonra seni tanıdıkça kalbime yerleştin. Senden vazgeçmem. Biliyorum Toprak'ın kardeşim olduğunu saklamam yanlıştı. Özür dilerim. Lütfen samimiyetime inan. Ben senin Çınar'ın olmak istiyorum. Seni çok özledim tatlım.
- Çınar, özrünü kabul ediyorum. Ama bir daha benden bir şey gizleme olur mu? O zaman içimdeki karadeniz kızını görürsün. Aslında bu ayrılık duygularımı daha iyi anlamamı sağladı.
- Söz veriyorum, senden bir şey gizlemeyeceğim Balım. Şu daha iyi anladığın duygularından biraz bahsetsen, sende onları benden gizlemesen...
- Peki, sırlarım ortaya çıkıyor. Hazır mısın? Bende seni seviyorum.
Çınar masanın üzerinden uzanıp Balım'ın elini tutarak avuç içini öptü.
- Bu gün aşkımızın ilk resmi günü. Kutlu olsun Balım.
Kaderlerinde ne yazılı bilinmez ama iki genç, aşk dolu günlere yelken açtı. Onlar ermiş muradına biz çıkalım yeni hikayelere😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMAZ DOĞUMGÜNÜ
HumorKıpır kıpır, neşeli, gülümseten bir hikaye bu. Kötü çocuk yok, mafya yok, küfür yok. Sevgi var, saygı var, ask var, mutluluk var. Doğumgününe davetlisiniz. Bekleriz dostlar.