Iza:
Najgorszy ból minął, ale i tak cały czas myślę o Magdzie. Wątpie, że kiedykolwiek o niej zapomnę. Była najlepszą przyjaciółką na całym świecie!
Jestem szczęściarom, ponieważ ją znałam. Na 100℅ obserwuje mnie z góry. Na 100℅ jest szczęśliwa. Za kilkadziesiąt lat spotakamy się tam, na górze. W krainie wiecznego szczęścia. Na 100℅ opowiem swoim dziecią o mojej najlepszej przyjaciółce. Na 100℅ .
Przynajmniej raz w tygodniu przychodzę odwiedzić jej grób. Zawsze zapalam znicze, kładę na pomniku kwiaty. Rozmawiam z nią, tak, jak jej obiecałam.
Pewnego dnia jej rodzice poprosili mnie o pomoc w porządkowaniu jej pokoju. Wtedy znalazłam jej pamiętnik.
Wiele rzeczy Magdy jej rodzice oddali mi (książki, płyty plakaty itp.). Wieczorem zajrzałam do pamiętnika. Znalazłam w nim listy. Do mnie, do Kacpra i do jej rodziców. Rano pojechałam pokazać im ostatnie słowa Magdy. W drodze powrotnej pojechałam do Kacpra. Bez pytania wyrwał stronę z listem Magdy do niego. Rozumiałam go, też bym tak zrobia.Kacper:
List Magdy był ostatnią rzeczą o jakiej marzyłem. Razem z rodzicami przeprowadziłem się do miasta Magdy. Często odwiedzałem jej grób. Zapalałem znicze, kupywałem kwiaty.
Kilka dziewczyn chiało się ze mną związać, ale ja dawałem im kosza. Nie byłem gotowy na nowy związek. Przez cały czas kochałem Magdę. Wspierałem jej rodziców, którzy nie mogli pogodzić się ze śmiercią jedynej córki. Moja mama chciała wysłać mnie na psychoterapię ale na szczęście zmieniła zdanie.
Na całym świecie była tylko jedna osoba która mogłaby mi pomóc. Była to Magda. Ale jej już nie ma. Za kilkadziesiąt lat zwiąrzemy się na nowo. Jeszcze mocniej niż za życia.
Będziemy żyć w szczęściu i miłości w rajskiej krainie nie znającej bólu i smutku.
Jakoś wytrzymam ten czas. Może znajdę kogoś, kto mi pomoże? Może znajdę nowy sens życia?
Może... Może szybciej dostanę się do raju? Kto wie? Może akurat tak się stanie?
Sam nie mogę ze sobą skończyć. Obiecałem to Magdzie. Jeżeli sam siebie skrzywdzę, Magda mi tego nie wybaczy. Zrobię to dla niej.
Przeżyję tyle ile mam przeżyć, a następnie na zawsze połączę się z najlepszą dziewczyną na całym świecie!
CZYTASZ
31 dni do śmierci
Teen FictionSzesnastoletnia Magda od kilku lat walczy z nowotworem. Podczas wizyty kontrolnej dowiaduje się, że został jej miesiąc życia. Dziewczyna postanawia wykorzystać ostatni miesiąc życia jak najlepiej się da. Postanawia spełnić wszystkie swoje marzenia!