THANKS

3.3K 69 5
                                    

*Yeayy... Losing You,Mr Add Math dah melabuhkan tirainya.Pejam celik pejam celik je dah habis.
So,mcm mana ending dia? sorrylah sbb wani tk pandai sgt tulis ending.Itu pun kira dah yg terbaik lah tu.

Hahaha.. pasal ending dia,dlu wani kata tk happy ending kan? Sebenarnya ikut plan mmg wani nak buat diorg bercerai,tp kwn wani kata lebih baik buat happy sbb konflik nya dah berat.So,ya.. wani pun buat happy ending cuma lanbat sikit je.

Thank you kpd semua pembaca,
voters dan commenters yg setia dari Love You,Mr Add Math! sampai Losing You,Mr Add Math!

Kalau campurkan semua bab,ada 87 bab utk cerita Rayyan dan Qasrina.Banyaklah tu kan?

Wani nk mntk maaf jika ada kekurangan dlm cerita ni,typo atau apa sahaja.Maaf sbb dah buat readers menunggu lama untuk menyambung baca story ni.Banyak dugaan kan..

So,mcm biasa,rajinkan tgn utk comment tentang cerita ni.Baik atau buruk wani terima saja.Nak comment pasal tk puas hati dgn ending ke,story line ke,watak ke,nak request apa ke,atau nak tanya sesuatu yg awak tak faham pasal cerita ni,boleh saja tulis dkt ruangan comment okay? wani tunggu comment dr awak semua ye..

Thanks for your support guys! kita jumpa lg utk cerita seterusnya!!

Love,wani

Losing You,Mr Add Math!✔Where stories live. Discover now