- Unde sunt pantalonii negrii??
- In baie draga.
- Mi-ati vazut cheile de la masina?
-Uita-te in camera.Buna eu sunt Lucy Heartfilia sunt o adolescenta de 17 ani in clasa a 11. Culoarea parului meu este un galben auriu si ochii ca ciocolata,imi place sa cant,sa dansez sa desenez. Sunt cantareata de aproape un an si deja am destul de multe melodii. Azi ma grabesc pentru ca am fost sunata de impresarul meu ca are o surpriza,ciudat el e mai autoritar de felul lui sunt putin curioasa. Imi iau cheile de la masina si am plecat spre sudio.
Lu: Mama eu am plecat.
Layla: Bine scump-o.In mai putin de 10 minute am ajuns in fata sudiolui care este o cladire imensa. Imi iau geanta din masina si merg inauntru.
Ju: Lucy? Cum de ai venit asa devreme?
Lu: Buna Juvia,ma intalnesc cu impresarul.
Ju: A bine,dupa ce termini vi la cantina?
Lu: Sigur.Juvia este prietena mea din generala cu ea am invatat sa cant la chitara si la pian. Am urcat repede scarile spre birou. Am batut politicos la usa si am intrat,pe scaun statea impresarul si coregraful meu vorbind cu un adolescent.
Rei (imptesar): Ma bucur ca ai ajuns asa de repede Lucy.
Lu: Buna ziua.
Rei: Lucy iti fac cunostinta cu Natsu Dragneel. Cu care vei face urmatorul hit.
Lu: Lucy Hearfilia incantata.
Na: Natsu Dragneel,placerea e de partea mea.Natsu este un baiat aratos cu forme bine conturate. Parul lui este putin neobisnuit fiind de culoarea florilor de cires si ochii de smarald. Am inceput sa rosesc putin pentru ca mi-am dat seama ca ma holbam la el.
Rei: Bun deci vom incepe maine repetitile la 16.
Lu: Bine.Ma ridic de pe scaun si ma indrept spre usa dar o mana puternica ma oprea.
Na: Scuze ca te deranjez dar ai putea sa-mi arati studioul?
Lu: Sigur.Am iesit amandoi si i-am facut un tur al studiolui.
Na: Aveti intrumente pe aici?
Lu: Da in camera de inregistrare.Mi-am luat geanta si am inceput sa caut cheile de la usa. Va intrebati cum de am cheia? Simplu fiecare cantaret are una pentru a repeta sau a compune. Intram in camera si Natsu s-a uitat uimit la incapere.
Lu: Iti place?
Na: Da,totul arata minunat.
Lu: Si eu am ramas cu gura cascata cand am venit aici pentru prima data.
Na: Pot sa te intreb de cand ti-ai inceput activitatea?
Lu: Pai in aproximativ un an,tu?
Na: Am un an jumate.
Lu: Si cum de ai ajuns aici?
Na: Mi-am concediat impresarul.
Lu: Si ti-ai gasit aici,nu?
Na: Da.Natsu s-a apropiat de o chitara s-a uitat la ea si a inceput sa cante,eu m-am asezat pe un scaun si il ascultam. Canta foarte bine.
Dupa ce a terminat cantecul m-am ridicar in picioare si l-am aplaudat.
Lu: Canti foarte bine.
Na: Multumesc.
Lu: E o piesa de-a ta?
Na: Am compus-o aseara.
Lu: Misto.
Ju: Lucy aici esti te-am cautat peste tot.
Lu: Scuze,ii aratam lui Natsu studioul.
Ju: Buna eu sunt Juvia.
Na: Natsu.
Ju: Vrei sa vi si tu la cantina?
Na: Sigur.Cum vi se pare cartea? Sper sa va placa,imi cer scuze pentru greselile de ortografie si altele. Astept cu nerabdare parerile voastre. Bye👋👋
CITEȘTI
Destinul ❤ ~Finalizata~
RomanceLucy Heartfilia este o adolescenta de 17 ani in clasa a 11,ea este cantareata de aproape un an isi imparte timpul intre scoala si studio. Intr-o zi impresarul ei o suna sa vina la studio pentru o colaborare cu un baiat. Oare va accepta? Se va indrag...