Capitolul 16

670 38 9
                                    

Woa ce ma doare spatele,nu e de mirare am adormit pe canapea cu ceilalti. Hmm...oare cat e ceasul? Ma ridic in sezut si imi iau telefonul in mana e doar ora 16 nu e asa mult....STAI! E 16? Doamne cat am dormit,ma ridic de pe canapea si ma intind putin. Merg in bucatarie unde imi pun un pahar cu suc de portocale si ma uitam la prietenii mei cum dorm. Jellal o tinea in brate pe Erza,Juvia era pe jos cu un picior peste Gray iar Levy era pe fotoliu dormind cu mainile pe fata lui Gajeel. Hihi ce draguti sunt de ce sa nu le fac o poza nu mereu am sansa asta. Hmm...dar parca ceva lipseste..Natsu,unde e? Ma aplec putin pe pultul care era in fata mea si in fata mea sare Natsu sarutandu-ma. Rup repede sarultul si am picat pe spate.

Lu: Kya!!!
Natsu: Lucy eu sunt. Scuze ca te-am speriat.

Se apropie de mine si imi intinde mana ca sa ma ridic. Il iau de mana si il trag peste mine sarutandul ar fi ca o pedeapsa.

Na: Hai vrei sa mergem in camera ta ca sa nu ii trezim oe restu?
Lu: Sigur.

Ma ridic de pe jos si imi scutur fusta apoi urcam amandoi scarile intrand in camera mea. Ne punem amandoi in pat unu langa altu privimd tavanul. Ne intoarcem capul amandoi in acelasi timp uitandune fiecare in ochii celuilalt. Ce ochi frumosi are. Il vad ca se ridica putin aplecanduse sa ma sarute dar eu ma feresc,si pupa perna. Incep sa rad iar el a inceput sa ma gadile.

Lu: Hahahhaha Natsu gata!
Na: Poftim? Ai zis ceva ? Nu te aud.
Lu: Gata hahahaha opreste-te hahaha.
Na: Doar daca ma saruti cum trebuie.
Lu: Te sarut iubitule.

Acesta se opreste din a ma gadila si se aseaza pe pat,imi sterg lacrimile de la atata ras si ma ridic si eu. Ma apropii de el sa-l sarut dar intoarce capul. Deci are chef de joaca. Mai incerc o data,de doua ori dar nu am reusit. Oftez si ma uit la el cum sta si imi zambeste. Cum sa-l sarut daca el tot intinde capul mai sus sau mai jos. Urasc faptul ca sunt asa de mica la inaltime,un dezavantaj sa fi minion. Cand eram in gandurile mele Natsu s-a uitat confuz la mine,mi-a intors capul si m-a sarutat. In sfarsit pot sa-i buzele. Zici ca suntem doi copii mici de 5 ani. Acesta fredoneaza ceva si mi se pare interesant. Chiar suna bine.

Lu: Poftim chitara poate iti ies mai bine notele.
Na: Mersi iubire.

Incepe sa cante la chitara si din fredonat a inceput sa cante. Melodia suna foarte bine dar ii lipsea ceva...inca un intrument pe fundal. Stai daca ma gandesc mai bine am o tamburina intr-un dulap. Am inceput sa-i inteleg ritmul si am inceput sa cantam.

Ju: Woa ce frumosa e melodia!!
Lu: Scuze,v-am trezit?
Je: Nu,doar cand ne-am trezit nu erati in sufragerie si am inceput sa va cautam.
Er: Eu as zice sa scrieti melodia pe o foaie. Suna foarte bine.
Lu: Bine stai sa..
Na: O scriu eu,stai linistita.
Lu: Mersi.

Cand ma intorc primesc o perna in cap de la Gray.

Gr: Care are chef de bataie cu perne?

Se uita la noi cu multa energie si etuziansm cand este lovit foarte puternic de o perna care a zburat din spate.

Gr: Hu asta a durut. Care o dat!!!
Na: Asta e ca mi-ai lovit iubita cu perna.
Gr: Si asta inseamna sa imi rupi gatul?
Na: Pentru ea orice.
Gr: Vrei si runda a doua idiotule?
Na: Te-as bate la fel de tare amaratule.

Facem un pas inapoi usor ca sa nu ne observe si coboram jos in sufragerie cautand un film la ce sa ne uitam. Sus se aud multe chesti pe care nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie camera mea dupa bataie aia cu perne dinre cei doi. Pe masa telefonul a inceput sa sune. Se pare ca e Ren,oare ce s-a intamplat?

Destinul ❤ ~Finalizata~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum