A sosit si ziua in care vom pleca in concediu. M-am trezit destul de devreme pentru a imi alege hainele si sa-mi fac rutina de diminata. Eram imbracata intr-o fusta albastra cu 2 palme mai sus de genunchi un maieu alb cu o stea. Dupa m-am imbracat am coborat jos pentru a lua un mar si sa o hranesc pe Nea,apoi sa o sun pe Levy daca e gata.
Convorbire telefonica :
Lu: Alo? Levy?
Le: Hei Lucy,ce faci?
Lu: Mancam un mar,esti gata?
Le: Da. Ne vedem la studio?
Lu: Bine. Pa.
Le: Pa.Convorbire telefonica incheiata.
Imi iau valiza si plec spre studio. Pe drum m-am intalnit cu Erza si Jellal care se tineau de mana.
Lu: Neata.
Er: Neata Lucy,cum esti?
Je: Hei Lucy.
Lu: Sunt bine,voi?
Er: Bine.
Je: Te ajut cu valiza?
Lu: Nu multumesc,pot sa o duc. Oricum deja ai prea multe.
Je: Nu ma deranjeaza sa mai iau unu.
Lu: E ok.Am ajuns si la studio unde ma astepta Levy si autocarul iar Natsu si Lizana se mozoleau intr-un colt. Imi pun valiza in autocar apoi ma asez in spatele autocarului langa Levy si in spatele nostru erau Erza si Jellal in mijloc Wendy cu Juvia si Gray cu Romeo iar in fata Natsu cu Lizana. Drumul a fost lung de vreo 5 ore in care majoritatea am dormit si ascultat muzica. Cand am ajuns la destinatie ne aflam in fata unei cabane mari din lemn de brad in varful unui munte. Ne luam bagajele si intram in cabana unde mirosea a lemn,urcan scarile si fiecare isi alege o camera. Eu cu Levy am nimerit una care are vedere la un rau si padurea deasa din spatele ei.
Er: Lucy Levy? Sunteti gata?
Lu: Da Erza.
Er: Veniti jos la masa.
Je: Gray pregateste clatite.
Lu: Venim acum.Coboram jos la masa unde ne asezam si asteptam ca bucatarul sa ne aduca clatitele.
Ju: Si ce vreti sa facem maine?
We: Mergem prin padure?
Ju: Ar putea fi o idee.
Lu: Calarim?
Ju: Da hai sa calarim.
Gr: Se sperie calu de tine daca te vede.
Ju: Hahaha ce amuzant a fost. Lasa glumele astea expirate pentru alta data. ~sarcasm~Am mai stat in bucatarie apoi am mers sa ne un film de groaza ales de baieti normal. Nu mi se parea cine stie ce Levy era in spatele meu destul de speriata. M-am plictisit de film m-am ridicat de pe canapea si m-am dus sus in camera dupa chitara.
We: Lucy? Unde mergi?
Lu: Afara la aer proaspat.
Er:Sa nu stai mult ca este frig.
Lu: Bine.Ies din casa indreptanduma spre podul de la rau asezandu-ma pe lemn. Ma uitam la miliardele de stele care straluceau pe cer si la luna care ma vegheaza dandu-mi putina lumina din ai ei. Fara sa imi dau seama mana mea atingea corzile chitarei facand o melodie.
M-am oprit repede deoarece am auzit un zgomot din tufis. Trec minute in care inima imi batea repede de frica ma apropiam de tufis si i-am vazut-o pe Lizana cum e pe Natsu si il musca pe gat iar el gemea de placere probabil.
Lu: Serios faceam infart pentru asta? Luati-va o camera frate.
Li: Hm? Geloasa sau ce?
Lu: Bine ramaneti eu merg in casa.
Na: Lucy...eu..
Lu: Hm?
Na: Ai cantat bine..
Lu: Da...eu te las. Lizana spor la treaba.
Li: Ce tarfa.Ma indeparteam de ei intrand in casa unde era bezna de intuneric aprind lanterna de la telefon si ma uitam in stanga si in dreapta si nu era nimeni urc usor scarile in camera a mea si a lui Levy dar nu era nimeni merg tiptil si in celalalte camere. Singura care trebuia sa o verific era a Erzei,deschid usor usa strecurandu-mi capul vazandu-i ca dorm intr-un singur pat iar Romeo cu Wendy se tineau de mana. Inchid usor usa apoi ma indrept spre camera unde aprind lumina si ma gandesc la faza cu Luzana si Natsu. De data asta chiar m-am enervat de ce toata lumea zice ca sunt geloasa? Nu fac crize de isterie,nu jelesc dupa el sau alte chesti. Dar totusi port un sentiment pentru el decand a venit la mine acasa si am compus impreuna. Pot zice ca a fost dragoste la prima vedere,dar el e cu Lizana si nu vreau sa ma bag intre ei. Ups gandindu-ma prea mult mi-am rupt o coarda,eh lasa ii pun maine una noua.
CITEȘTI
Destinul ❤ ~Finalizata~
RomanceLucy Heartfilia este o adolescenta de 17 ani in clasa a 11,ea este cantareata de aproape un an isi imparte timpul intre scoala si studio. Intr-o zi impresarul ei o suna sa vina la studio pentru o colaborare cu un baiat. Oare va accepta? Se va indrag...