Ju: Lucy cine ajunge ultima face cinse cu un suc.
Er: Ma bag si eu.
Je: Si eu.
Ju: Bine dau startul 3. 1,3!
Lu: Cumramane cu 2?
Ju: Nu avem timpt de 2 nu vezi ca ploua afara?Am facut concurs pana la un hambar parasit deoarece ploua afara cu galeata.
Le: Ce sinistru e aici.
Je: Pare un hambar din 1929.
Lu: Nu cred ca ploaia se va opri curand.
Ju: Si...ce vreti sa facem?
Er: Sa asteptam?
Ju: Ce plictisitoare esti. Ce ziceti sa cantam ceva?
Li: Ce sa cantam?
Ju: Ce ne taie capu.Eu stateam langa un stalp de lemn destul de putrezit si ma ganfeam la orice dar nu la ceea ce ni se intampla noua. In fata mea apare Levy cu o fata foarte ciudata.
Le: La ce te gandesti Lu-chan?
Lu: Chiar nu stiu.
Le: Vin-o langa noi.
Lu: Bine.Ne-am asezat pe niste paie imprastiate iar Wendy fredona ceva am inceput sa o imit Juvia la fel pana am ajuns sa cantam un cantec compus de ea.
Ju: Mi-a venit o idee.
Er: Mmm care?
Ju: Ce ziceti sa facem o trupa. Pe langa carierea noatra.
Gr: Te-ai gandit mult la asta?
Ro: Ar fi o idee buna.
Na: Si ce nume am pune trupei daca se face?
Er: Crazy band.
We: Ne..
Lu: Just dream.
Ju: Da!
Je: Si mie imi place.
Le: Si ce nume ii punem melodiei?
We: De ce va uitati la mine? Am ceva pe fata?
Lu: Pai tu ai compus melodia. Ar trebui sa pui tu un nume.
We: Mmmm....ce ziceti de Lala love song.
Na: Suna foarte bine.
Lu: Priviti s-a oprit ploaia.
Er: Ar trebuii sa ne intoarcem la instructor si sa mergem acasa.
Ju: Facem...
Toti: Nu!
Ju: Bine.Cand am ajuns la cabana m-am trantit pe canapea ca o lenesa iar ceilalti au plecat in camerele lor.
Na: Ce faci Luce?
Lu: Ma uit la TV,tu?
Na: Pot sa stau si eu?
Lu: Bine.Am urmarit un film de dragoste unde am adormit amandoi.
Li: Natsu ce faci cu aia!
Na: Hă ce?
Li: Ce face Lucy pe pieptul tau? Ti-am spus ca vrea sa ne desparta dar nu m-ai crezut!
Lu: Lizana nu s-a intamplat nimic doar am adormit.
Li: Si crezi ca o sa te cred pe tine fufo. Poate trebuia sa fi cu tactu in masina in seara aia!
Lu: ...
Na: Despre ce tot vorbiti?M-am ridicat de pe canapea si am fugit afara in padurea deasa unde nimeni sa nu ma gaseasca si sa stau singura. Nu e vina mea ca tata a murit de Craciun a fost un acciden. Nu trebuia sa cer de Craciu un pian,atunci tata ar fi trait.
Natsu pov:
Na: De ce te iei de ea mereu?
Li: Tu esti chior,sau? A adormit la tine in brate cum ai vrea sa reactionez?
Na: Nu s-a intamplat nimic. Si care e faza cu tatal ei?
Li: Daca nu sti nu trebuie sa afli. Eu ma duc sa fac un dus.De ce nu mi-a zis Lizana? Ce ascunde fata asta? Dar mai important unde a plecat Lucy? Urc sus in camera lui Lucy si Levy si bat la usa.
Le: Da? Intra.
Na: Hei Levy deranjez?
Le: Nu,hai intra. Ce s-a intamplat?
Na: Pot sa te intreb ceva?
Le: Sigur.
Na: Ce s-a intamplat cu tatal lui Lucy?
Le: Ou...
Na: Te rog spune-mi.
Le: Bine dar nu de la mine sti.
Na: Ok
Le: Lucy avea 8 ani si era in spital ea s-a trezit din coma cu o zi inainte de Craciu. Cand s-a trezit tatal ei a fost foarte fericit si a intrebat-o ce cadou isi doreste iar ea a raspuns ca isi doreste un pian. Zis si facut tatal ei a plecat de la spital si s-a dus sa-i cumpere un pian dar un alt sofer i-a taiat calea si a picat de pe un pod.
Na: Imi pare rau sa aud asta.
Le: Stiu.
Na: Eu trebuie sa plec. Ne mai vedem.
Le: Sigur.Ies din camera cobor repede scarile si ma incalt. Din baie iese Lizana care ma intreaba unde merg dar nu am bagat-o in seama si am iesit afara cautando pe Lucy.
Na: LUCY!! Unde esti? Lucy!!!
Lucy pov:
Stateam rezemata de un copac si plangeam. Corpul meu nu se mai misca din cauza frigului si am picat pe frunze plangand si mai tare. Deodata aud vocea cuiva foarte cuniscut,era Natsu care striga din toti plamanii am vrut sa-i raspund dar eram inlemnita fin cauza frigului. Incerc sa strig dupa el dar nu cred ca ma auzit.
Na: Lucy!!! Unde esti? Te rog raspunde-mi!
Lu: Aici.
Na: Slava domnului. Esti bine? Te doare ceva? Poftim geaca iao pe tine sa nu racesti.
CITEȘTI
Destinul ❤ ~Finalizata~
RomansaLucy Heartfilia este o adolescenta de 17 ani in clasa a 11,ea este cantareata de aproape un an isi imparte timpul intre scoala si studio. Intr-o zi impresarul ei o suna sa vina la studio pentru o colaborare cu un baiat. Oare va accepta? Se va indrag...