St: S-a facut tarziu,vrei sa te ducem acasa?
Lu: Sigur,de ce nu.
St: Asteapta aici ma duc sa iau cheia de la masina din hotel.
Lu: Bine.Dupa ce pleaca Stingut cu fratele lui vitreg am ramas la masa cu Eric si Gajeel. Gajeel parea un baiat inchis in el,era imbracat in negru care duce la mister.
Lu: De ce esti asa ingandurat?
Ga(Gajeel): Hmm...trebuie sa merg la o masa cu familia mea plus inca una.
Lu: Si ce te retine?
Ga: Pai am vrut sa-i zic la natangul ala de Sting.
Lu: Ii spun eu.
Ga: Zau? Mersi mult blondo.
Lu: E Lucy!Dupa ce pleaca si Gajeel m-am asezat pe un scaun si il asteptam pe Sting sa se intoarca. Simpt cum sunt privita foarte insistent,imi intorc capul si il vad pe Natsu care se tot uita la mine. Ma intimideaza ma ridic de pe scaun si vreau sa merg la baie.
Er: Hei unde mergi.
Lu: Pana la baie,daca vine Sting spunei sa ma astepte.
Er: Sigur.Maresc pasul ai ajung in baie unde ma uit in oglinda. Deschid robinetul si ma spal pe fata, vreau sa il uit dar nu pot. De ce? De ce? De ce?
Natsu pov:
Statea cu adolescentii aia de foarte mult timp,doamne ce imi vine sa-i sterg zambetul ala prost de pe fata blondului. Cu greu ma abtin sa nu ma duc la el si sa-l bag in spital. Observ ca blondul pleaca cu brunetul iar Lucy ii astepta. De ce? De ce sa se duca cu un necunoscut pe care il stie apoximativ de 2 ore? Este singura la masa doar cu un baiat care pare de 21 de ani. Ma tot uit la ea dar si la baiatul cu care este la masa. Deodata se ridica de la masa si pleca. Acum e ocazia mea,ma ridic si eu de la masa si o urmaresc. O vad cum intra in baie,o las putin apoi intru dupa ea. Se spala pe fata,am inchis usor usa si am inchiso astfel incat sa nu ma auda apoi ma indrept spre ea o prind frumos de talie si o musc de gat.
Lucy pov:
Ma spalam pe fata si simpt doua maini puternice care ma tin de talie si ma musca de gat. Intorc capul si il vad pe Natsu care se uita in ochii mei.
Lu: Ce faci idiotule? Lasa-ma!
Na: Șșșșt...nu ma intrerupe. Lucy sti ca te iubesc.
Lu: Nu este adevarat! Pentru tine am fost doar un pariu pe care l-ai castigat!
Na: Stai cuminte si nu te mai zbate.
Lu: Lasa-ma!Simpt cum isi baga piciorul intre ale mele si isi baga mainile pe sub maieul pe care il aveam. Se simpte foarte bine dar el nu ma iubeste cu adevarat. Vreau sa-l imping dar nu reusesc e prea puternic. Incepe sa imi suga gatul lasandu-mi niste pete mov pe gat. Nu pot sa zic ca nu imi placea.
Lu: Natsu! Inceteaza! Ce te-a apucat?
Na: Lucy intelege ce te iubesc,si imbracamintea asta ma face sa inebunesc! Nu vreau ca alti baieti sa saliveze dupa tine!Ma saruta apasat si pasional,apoi simpt cum mana lui ma strange de fund coborand tot mai jos. Ma ridica putin si ma pune pe un dulapior el fiind intre picioarele mele.
Imi cer scuze pentru greseli,sper sa va placa. O noapte frumoasa ^_^
NotTheNormal2016 (Sper sa-ti placa ^_^)
CITEȘTI
Destinul ❤ ~Finalizata~
RomanceLucy Heartfilia este o adolescenta de 17 ani in clasa a 11,ea este cantareata de aproape un an isi imparte timpul intre scoala si studio. Intr-o zi impresarul ei o suna sa vina la studio pentru o colaborare cu un baiat. Oare va accepta? Se va indrag...