Orele s-au terminat repede. Ies din liceu le salut pe fete apoi o iau pe jos pana acasa. O masina se opreste langa mine si deschide geamul.
Na: Oi panda vrei sa te duc acasa?
Lu: Nu.
Na: De ce? De ce esti suparata? Nu ti-a placut cadoul meu?
Lu: Mi-a placut dar nu imi mai spune panda.
Na: Am inteles printes-o. Acum urca e destul de frig afara si nu vreau sa racesti.
Lu: Aw ce dragut esti.Ajungem in fata casei mele si il invit inauntru.
Na: Dar Lucy nu stiu ce sa zic....nu i-am luat mamei tale nimic.
Lu: Nici nu ii trebuie.
Na: O sa ma simpt prost.Intram amandoi inauntru si de dam pantofii jos la fel si gecile.
Lu: Am ajuns.
Ma: Bine ai venit draga. A este cu prietenul tau...
Na: Natsu Dragneel.
Ma: Scuze nu ti-am retinut numele prima dat sper sa nu te superi.
Na: Nu are nimic.
Lu: Mama Natsu e iubitul meu.
Ma: Chiar? Ma bucur pentru voi. Natsu chiar este o persoana foarte de treaba.
Na: La fel si dumneavoastra.
Ma: Spune-mi Layla.
Na: Bine Layla.(Inloc sa scriu "Ma" pentru mama lui Lucy voi scrie "La" de la Layla.)
La: Natsu simptate ca la tine acasa si poti venii de cate ori vrei tu.
Na: Va multumesc.
Lu: Noi mergem sus.
La: Bine dar sa coborati cand termin masa.
Lu: S-a facut.Urcam scarile spre dormitorul meu este a doua oara cand Natsu vine la mine in camera sunt putin emotionata.
Na: Mama ta e asa draguta. Semeni pe ea.
Lu: Da poate. Dar tu? Nu mi-ai spus niciodata de parintii tai.
Na: E putin mai complicat...
Lu: S-a intamplat ceva? Sti ca imi poti zice orice.
Na: Tatal meu este director la o casa de dicuri din Viena iar mama a murit acum 8 ani.
Lu: Imi pare rau sa aud asta. Nu am vrut sa te fac sa te simpti prost.
Na: Nu-i nimic. Acum te am pe tine si esti tot ce imi dorec.Ma ridic de pe scaun si ma pun langa pat unde statea el si l-am sarutat pasional. E cel mai dragut lucru pe care l-am auzit vreodata. Fara sa rupem sarutul ma pun la el in brate. Deodata vad pe perete un blit rup sarutul si ma uit in spate. Era mama cu aparatul foto.
La: Hihihi,ce draguti sunteti.
Lu: Mamă ce naiba faci nu sti sa bati la usa?
La: Defapt v-am strigat sa veniti jos la masa dar nu ati auzit.
Lu: Imi pare rau. Acum stergi poza?
La: Nup,ramane in albumul foto. Trebuie sa va fac si voua un album. Sa veniti jos sa mancati.Doamne ajuta a plecat,uneori ma enerveaza ca face poze fara sa vreau eu. E dizainar si fotograf...da...
Lu: Hai jos.
Na: Bine. Pot sa te intreb ceva?
Lu: Sigur.
Na: Mereu am intalnit-o pe mama ta dar pe tatal tau nu.
Lu: Mama si cu tata sunt divortati de 2 ani.
Na: Uh nu stiam.
Lu: E ok. Oricum nu ma intelegeam cu el.Coboram la masa unde mama ne facea albumul. Pe bune o sa devina obsedata. Poate e asa pentru ca e primul meu iubit. Cine stie.
Na: Gatesti foarte bine Layla.
La: Iti multumesc pentru compliment. Mancati pana va saturati.Dupa ce am mancat ora s-a facut 23:13 era destul de tarziu. M-am gandit ca Natsu sa ramana peste noalte.
Lu: Natsu e destul de traziu nu vrei sa raimai aici.
Na: E ok,imi cer scuze pentru deranj.
La: Dar nu e nici un deranj poti ramane aici peste noapte. Dar sa ii anunti si pe ai tai desigur.Incep sa fac fata de catelus plouat asta chiar nu poate sa refuze.
Na: Nu mai fa fata aia. Sti ca cedez cand te vad asa....
.
.
.
Na: Bine raman aici dar nu mai fa fata aia.
Lu: Yeiii
CITEȘTI
Destinul ❤ ~Finalizata~
Roman d'amourLucy Heartfilia este o adolescenta de 17 ani in clasa a 11,ea este cantareata de aproape un an isi imparte timpul intre scoala si studio. Intr-o zi impresarul ei o suna sa vina la studio pentru o colaborare cu un baiat. Oare va accepta? Se va indrag...