21

530 38 16
                                    

Natsu pov:

Ah ce durere de cap sunt și reporterii ăștia,nici la baie nu te poți duce că te filmează și baga nu stiu ce aberații in ziare,reviste chiar și știri. Am stat cu Gray și Jellal 13 minute intr-o debara că sa ne ascundem de fanele înfocate. Nu s-a mai auzit nimic așa că am ieșit și am mers pe platou la emisiunea lui Yukino.

Yu(Yukino): Doamnelor și Domnilor acum pe platou vor venii Natsu Gray și Jellal,aplauze.
Na: Buna.
Je: Buna ziua.
Yu: Buna băieți cum sunteți?
Gr: Energici ca întotdeauna.
Yu: Așa va vreau. Deci despre viața voastră personala,Natsu ai o iubita?
Na: De ce credeți asta?
Yu: Pentru că prietenii noștri de la paparazzi te-a surprins sarutandute cu cântăreața Lucy Hearfilia. Deci sunteți oficiali?
Na: Da. Avem o relație împreună aproape de 2 luni.

Fuck,de ce trebuie sa le spun mereu raportul? Dar acum chiar m-au prins și nu am cum sa neg,acum toate revistele și emisiunile vor fi despre marea știre că sunt cu Lucy.

Yu: Să va tina copii. Gray cum e relația ta cu sora ta mai mica?
Gr: Ne intelegem,peste o săptămână o sa scoatem o noua melodie împreună.
Yu: Dar ce veste... poate o să o cântați live pe platou.
Gr: Sigur,de ce nu.
Yu: Jellal te-ai gândit să o iei pe Erza de sotie.
Je: Inca nu,dar în viitor o să o fac sigurat. Momentan suntem la nivelul asta.

După o serie lunga de întrebări emisiunea era pe sfârșite dar o știre de ultimă oră a apărut.

Yu: Se pare că în localul Vizdeie este in flacari,colega mea Minerva are mai multe informații.
Mi(Minerva): Doamnelor și Domnilor acum câteva minute în localul Vizdeie a luat foc probabil de la un scurtci-cuit al reflectoarelor. Mulțimea este panicata și arsă pe suprafețe mici de piele,pompierii inca se luptă cu focul și mai caută persoane înăuntrul clădirii. Concertul adolescentei Lucy Hearfilia a fost amânată,dar nici ea nu este de găsit. Atât pentru acum, Yukino ai legatura.

Rămân uimit in capul meu apar doar imaginile pe care le-am văzut pe marele ecran. Mă ridic de pe canapea și aleg spre mașină iar Gray și Jellal în spatele meu. În 12 minute am ajuns in fața locului unde era un dezastru total merg spre salvări și o caut cu privirea pe Lucy Dar nu e aici. Lucy unde ești? Deodată le vad pe Erza și Juvia care plângeau și tremurau de frica.

Na: Erza Juvia sunteți bine? Unde e Lucy??
Ju: Nu știm,totul a fost așa dintr-o dată.
Erza: Probabil este înăuntru..
Je: Iubito ești bine? Slava cerului.
Gr: Cap,ai. Mâini,ai. Trup,ai. Ești intreaga.
Ju: Mă mai învârti mult? Și ai grija pe unde pui mana, ma ustura.

Mă uitam in toate părțile după ea,simpt că înnebunesc. De ce meritam asta? De ce nu putem să avem o relație normală? De ce se întâmplă mereu ceva? Pic in genunchi și încep să plang,doar gândul că nu va mai fi lângă mine ma distruge pe dinăuntru. Simpt o mana caldă și îmi ridic privirea. Era Gray și Jellal care îmi făcea semn cu degetul să mă uit în spate. Îmi întorc capul și îmi văd îngerul scoasă din marile flăcări,mă ridic de pe jos și merg spre ea. E puțin arsă pe picior și are capul spart,este luata de un medic și dusă la spital.

La spital:

Stau pe scaun de o ora și nu am aflat nimic despre Lucy. Era să fiu dar afară din cauză că am spart un perete și era să bat un doctor. O asistenta vine către mine iar eu mă ridic că ars.

Asistenta: Sunteți rude cu domnișoara Hearfilia?
Na: Da sunt iubitul ei iar ceilalți îi sunt prieteni. Ce s-a întâmplat cu ea? E bine?
Asistenta: Este bine,are mici arsuri pe piciorul stang,câteva vânătăi și capul spart.Dar vestea rea e..
Na: Ce veste rea???
Asistenta: Domnișoara avea în pântece un copil,din cauza socului pe care l-a avut trebuia să il scoatem afara. Îmi pare rău pentru pierdere,dacă vreți să o vedeți e in sala 12 pe stânga.
Je: Va mulțumim.

După ce pleacă pic pe jos uitandu-ma in gol. Cum să-i spun despre asta?

Ju: Natsu ești bine? Hei revinoti.
Na: Cum să-i zic despre asta?
Je: O să fim alaturi de voi nu va îngrijorați.
Er: Mai bine haideți să mergem la ea.

Gray mă ajută să mă ridic și intrăm în salon unde Lucy vorbea cu o asistență când m-am văzut mi-a zâmbit cald,m-am apropiat de ea și am sărutat-o pe frunte mână și buze. Este bine,e lângă mine.

Na: Cum esti?
Lu: Bine,mă doare puțin capul. Dar suntem bine.
Gr: Suntem?

Acesta primește un cot in burta de la Juvia care l-a făcut să tacă. Oftez și las capul în jos,nu stiu cum să-i spun îi iau mana in a mea și o mangai usor.

Lu: Natsu s-a întâmplat ceva? Pari foarte trist.
Na: Lucy eu... adica tu...
Lu: Ce?
Na: Ea nu mai e..
Lu: Ce vrei sa spui?

Se uita în ochii mei foarte mirată și gata să plângă. Mi se sfâșie inima în bucăți vazand-o așa.

Na: Nu mai e cu noi..
Lu: Zimi că e o gluma. Natsu, asistenta ți-a zis asta?

Nu mai zic nimic și dau aprobator din cap,pe chipul ei au apărut o mulțime de lacrimi de durere mă strângea de cămașă și plângea în hohote. Ceilalți au venit și ei imbratisandune.

Lu: Era așa mic...Și neajutorat..
Na: Stiu...imi pare rău Lucy. Mi-a fost foarte greu sa îți spun.

Destinul ❤ ~Finalizata~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum