Capitolul 10

811 44 20
                                    

Azi e sambata deci pot sa lenevesc cat vreau. Inca ma mai doare capul de aseara,am mancat la nutella de m-am spart la fel si inghetata si m-am uitat la un film de dragoste la care am plans inca o ora. Ce viata am... Sunt intrerupta de telefonul meu care suna.

Lu: Alo?
Rei: Buna ziua Lucy,te deranjez?
Lu: Chiar de loc,s-a intamplat ceva?
Rei: De rau nu e,ai un concert diseara.
Lu: Ok,si pe la cat ar trebuii sa fiu gata?
Rei: In 2 ore,o sa vina un sofer personal sa te duca la destinatie.
Lu:Bine am inteles.Va multumesc o zi buna.
Rei: La fel.

Dupa ce am terminat convorbirea cu impresarul m-am ridicat din pat am facut un dus destul de lung apoi m-am imbracat intr-o rohie de vara albastra fara bretele si mi-am pus o coronita de trandafiri rosii. Apoi am coborat jos sa iau micul dejun.

Ma: Buna diminata scumpo.
Lu: Neata.
Ma: Ai planuri azi?
Lu: Am un concert. De ce?
Ma: Pai am vrut sa mergem si noi la cumparaturi dar o lasam pe data viitoare.
Lu: Scuze mama cand o sa vin acasa o sa mergem doar noi doua,bine?
Ma: Da.

O sarut pe mama pe obraz. Dupa ce termin de mancat imi iau geanta telefonul,castile,cheile de la casa pentru ca s-ar putea ca mama sa plece,portofelul si cam atat. Ies din casa si intru in limuzina neagra care ma astepta in fata casei. Au trecut 3 ore de cand suntem pe autostrada si intr-un final am ajuns la destinatie. Este un loc foarte frumos scena este langa un lac foarte albastru cu multe salcii pe langa acesta. Din parte dreapta i-am observat pe Erza si Jellal care stateau la o masa. Poate au o intalnire chiar nu vreau sa ma bag intre ei. Ajung in culise unde il observ pe Stingut si trupa lui.

Lu: Nu stiam ca ai o trupa.
St: Uh Lucyka tu erai. Ce faci aici?
Lu: Am un concert,tu?
St: Imi petrec timpul cu amicii mei,nu credeam ca ne vom intalnii aici.
Lu: Da nici eu.
St: Dupa ce termini concertul,vrei sa ni te alaturi?
Lu: Sigur.
St: Pai bafta,si ne vedem la masa din partea stanga.
Lu: Bine.

Dupa plecarea lui Sting am primit un microfon si am inceput sa cant,i-am observat din nou pe Erza si Jellal care se uitau la mine si imi zambeu dar aproape de ei erau si Natsu Loki si Gray. Ce naiba face el aici? Fix de el nu am chef acum! Inca o data,doamne de ce esti asa crud cu mine???.


Dupa acet cantec am mai cantat "Le-am spus si fetelor" "De ce ne indragostim" "Cand luminile se sting"  Am avut o pauza de 3 minute in care m-am schbat intr-o pereche de pantalonii scurti si un maieu alb cu un decolteu foarte mare mi-am luat cisme negre si o geaca de piele tot neagra. Dansatoarele mele au ajuns si ele pentru ultimul cantec din seara asta. Intram toate pe scena si toata lumea ramane uimita si cu gura cascata parca l-am vazut pe Natsu cum s-a innecat cu apa.

Natsu pov:

Ma uitam la Lucy cum canta si o facea foarte bine deodata vad ca coboara de pe scena,cred ca are o pauza sa se schimbe sau ceva de genu. Am inceput sa vorbesc cu Loki si Gray despre diferite chesti,fete,masini,cariera si etc. Ma plictiseam asa de rau am venit doar din cauza ca Gray trebuia sa se intalneasca cu Loki. Imi iau paharul cu apa de pe masa si incep sa beau,luminile s-au aprins si pe scana apare Lucy si dansatoarele ei. Doamne ce sexy e imbracata!!! Ce vrea sa faca sa ma inebuneasca?? M-am inecat cu apa care am bauto si am primit o palma pe spate de la Gray care m-a facut sa ma simpt mai bine. Doamne ce miscari face,chiar vreau sa o sarut sa o musc sa o am langa mine sa fie a mea sa o am in pat! Gogule stai jos nu te ridica! Of cum as putea sa ma impac cu ea? Chiar o iubesc. Dupa ce termina melodia coboara de pe scena si trece pe langa mese. Poate vrea sa vorbeasca cu Erza si Jellal care sunt langa noi. Poate am ocazia sa-i spun un compliment. Vad ca se apropie de masa noastra dar sta cu spatele la mine si vorbeste cu Erza. Mama ce fund are,de ce nu s-a schimbat? Daca sta asa o sa isi primeasca un viol nu de la mine de la alt cineva. Nu voi lasa oe nimeni sa o aiba. Este a mea si doar a mea. O vad cum pleaca de la masa vreau sa-i spun ceva dar parca nu m-a vazut sau nu exist. Unde se duce? Imi intorc capul si vad ca se duce la o masa plina de adolescenti mai mari ca ea. Ce vrea sa insemne asta? Belesc ochii mari cand vad ca un blond se ridica de la masa si o i-a de talie si ii zambeste. Deja sa aiba un iubit? Asa de repede? Nu accept asta!

Lucy pov:

Am vorbit cu Erza si Jellal care m-au felicitat apoi am mers la masa lui Stingut care ma astepta. Am plecat destul de repede de la masa Erzei si a lui Jellal pentru ca erau la o intalnire si prostul ala de Natsu se uita la fundul meu. Sting se ridica de la masa si ma prinde de talie si imi prezinta colegii lui de trupa.

St: El e fratele meu vitrec Rogue cei din dreapta sunt Gajeel Eric.
Ro (Rogue): Incantat.
Lu: La fel.
St: Baieti ea e Lucy prietena mea cea mai buna.
Eri(Eric): Ai cantat foarte bine.
Lu: Multumesc.

Imi cer scuze pentru greselile de ortografie.

Destinul ❤ ~Finalizata~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum