Eram in camera mea alegandumi hainele. Jos era Natsu care ma astepta cred ca de 10 minute.
Na: Oi Luce mai ai mult?
Lu: Imediat.
Na: Aha deci mai stau inca 20 de minute.
Lu: Hai ca nu ai asteptat 20 de minute.
Na: Pai daca mai stateai mult imi crestea si barba.
Lu: Ce glumet esti tu azi.
Na: Apropo unde e mama ta?
Lu: Cu treaba in strainatate.
Na: Deci esti singura.
Lu: Da,de ce?
Na: Intrebam. Deci esti gata?
Lu: Da! Da omule da!Am inceput amandoi sa radeam apoi am plecat la masina lui Natsu care era parcata in fata casei. Pe drum spre studio am ascultat muzica la maxim cantand amandoi ca niste betivani. Am mers aproape 15 minute cu masina apoi am ajuns la studio Natsu parcase masina din nou in spatele studioului apoi el iese primul grabindu-se sa-mi deschida masina.
Na: Ooo domnisoara Lucy poftiti pe aici.
Lu: Dar vai domnule Dragneel ce politicos esti.Radeam cu lacrimi si Natsu la fel,oare ce am baut? Dupa ce ne mai calmam putin respiram aer in piept si intram la studio unde toti erau cam agitati.
Lu: Hei Juvia ce se intampla aici?
Ju: Buna Lucy hei Natsu a pai adinauri a fost o inspectie.
Na: Salut.
Lu: Si...cum a decurs inspectia?
Ju: Sper ca bine,auzi daca vezi un grup de elevi sa ma suni eu trebuie sa imi caut fratele idiot.
Lu: Bine te voi anunta cand o sa-i vad.
Ju: Ne vedem mai tarziu,pa!
Na&Lu: Pa.
Na: Juvia are un frate?
Lu: Da,are un frate mai mare pe nume Gray.
Na: Gray Fulbuster?
Lu: Da il cunosti?
Na: Suntem prieteni din generala.
Lu: Lol,eu cu Juvia prietene din generala.
Rei: Buna copii va intrerup?
Lu: Nu.
Rei: Pai atunci imi aratati ce ati compus?
Na&Lu: Sigur.De ce vorbeam in acelasi timp? Ciudat,am urcat sus in camera de repetitii am luat un scaun si m-am asezat langa Natsu care acorda putin chitara. Si am inceput sa cantam.
Dupa ce am terminat impresarul meu cat si a lui Natsu care a venit pe la jumatatea melodiei s-au ridicat in picioare si ne-au aplaudat.Rei: Bine bine e foarte bine. Nu m-am asteptat sa fie asa de bine. Acesta e un nou hit Lucy Heartfilia cu Natsu Dragneel.
Kai: Sunteti noiile vedete ale Japoniei. Asta poate e un hit dar am putea face un album. Vocile voastre se impletesc de nu am cuvinte.
Na: Lucy el e impresarul meu Kai.
Lu: Imi pare bine.
Ev: Ma scuzati imi puteti spune unde se afla Juvia Fullbuster?
Rei: Imi pare rau dar nu.
Lu: Ma scuzati dar stiu eu unde e.
Rei: Pai atunci noi va lasam maine ne vedem la 18 pentru a inregistra.
Na&Lu: Bine. La revedere.
Ev: Domnisoara Lucy chiar lucrati aici?
Lu: Da,acum ma scuzati trebuie sa o sun pe Juvia.
Na: Eu te astept aici.
Lu: Bine vin repede.
Na: Nu te grabii.M-am retras intr-un colt si o sunam pe Juvia sa-i spun ca grupul e aici. Natsu a ramas langa profesoara si elevi tragand uneori un ochi la mine.
Li: Buna eu sunt Lizana.
Na: Salut te pot ajuta cu ceva?
Li: Pai ma gandeam sa ne intalnim undeva.
Na: Hm...ma mai gandesc.Inchid telefonul si ma apropii de prietenij mei de la liceu.
Le: Lu-chan ce ma bucur sa te vad aici.
Lu: Si eu ma bucura Levy.
Na: Ai vorbit cu Juvia?
Lu: Da a zis ca se grabeste.
Le: Lu-chan e iubitul tau??
Lu: Nu baka,Levy el e Natsu Dragneel prietenul meu,Natsu ea e Levy Mcgarden prietena mea si colega de banca.
Le: Imi pare bine.
Na: La fel.
Ju: Sunt aici!!! Am ajuns.
Lu: Juvia nu trebuia sa te grabesti asa de tare.
Ju: Ai dreptate,buna eu sunt Juvia si o sa va fiu ghid.
Lu: Pai te lasam Juvia,ne vedem maine pa.
Ju: Pa Lucy. Pa Natsu.Iesim din incapere si coboram scarile apoi simpt cum Natsu se sprijina de umarul meu.
Na: Ce obositor a afost. Abia astept sa merg acasa.
Lu: Da. Pai ne vedem maine.
Na: Stai vrei sa mergi pe jos?
Lu: Ai zis ca esti obosit si vrei sa ajungi casa mai repede eu stau destul de aproape la doar 5 strazi distanta.
Na: Da dar nu pot lasa o fata pe intunericul asta plus daca te-am adus cu masina aici te si duc.
Lu: Ok daca nu deranjez.
Na: Nu deranjezi,hai urca.Am urcat in masina lui si ne jucam Fazan pe tari ce pot spune e ca am castigat yei. Masina s-a oprit in fata casei cobor din masina si ii multumesc ca ma adus. Ii fac cu mana si se face nevazut pe strazile intunecate apoi intru in casa urcad sus si apucandu-ma de teme.
CITEȘTI
Destinul ❤ ~Finalizata~
RomanceLucy Heartfilia este o adolescenta de 17 ani in clasa a 11,ea este cantareata de aproape un an isi imparte timpul intre scoala si studio. Intr-o zi impresarul ei o suna sa vina la studio pentru o colaborare cu un baiat. Oare va accepta? Se va indrag...