Convorbire telefonica:
Ren: Buna Lucy esti ocupata?
Lu: Nu,s-a intamplat ceva?
Ren: Pai acum nu foarte mult timp m-a sunat directorul unei case de copii daca puten sa sustinem un mic concert si ma gandeam ca poate te bagi.
Lu: Sigur ca da,pe la cat sa fiu?
Ren: Pai pe la 18.
Lu: Foarte bine vor veni si ceilalti,vom fi acolo.
Ren: Imi pare bine sa aud asta. Imi pare rau ca te-am deranjat pe curand.
Lu: Nu a fost nici un deranj,pa.Convorbire telefonica incheiata.
Hmm...trebuie sa ma gandesc cu ce sa ma imbrac. De sus coboara Natsu si Gray cu o fata destul de trista. Dupa ce le-am zis si celorlalti au fost de acord sa vina si ei. Doar le facem o bucurie copiilor care nu vad lumea ca noi.
Lu: Natsu ce s-a intamplat? Ce e cu fata asta?
Na: Am fost sunat de impresar si mi-a organizat un turneu cu baietii.
Lu: Si ce e rau in asta?
Gr: Turneul tine 2 saptamani..
Er: Asta inseamna ca nu veti fi de anul nou aici..
Lu: Natsu..
Na: Nu stiu ce sa fac,chiar nu stiu.S-a asezat pe un scaun si isi baga mana prin par. E foarte vizibil ca e nervos,e important acest turneu pentru el dar nici sa plece nu vrea. Ma apropii de el si il imbratisez poate il va mai calma. Stam asa cateva minute apoi se intoarce cu fata la mine si imi mangaie obrazul uitanduse in ochii mei.
Je: Erza..
Er: Stiu..o sa te astept. Nu-ti fa griji.
Ju: Gray nu vreau sa pleci. Cui ii sparg sticla de sampanie in cap de revelion?
Gr: Uite de asta nu mi-e dor,poate scap anul asta fara capul spart.
Lu: Natsu nu mai fi asa de trist. O sa ne vedem dupa. Cand trebuie sa plecati?
Na: Azi la 21.
Lu: Cand???
Er: Trebuie sa am catusele prin geanta.
Je: Doar nu vrei sa ma legi,nu?
Er: O ba bine ca vreau! Macar daca plecati maine.
Ju: Gray cand aveai sa imi spui ca pleci azi?
Gr: Hehe....uite a zis Natsu...eu am uitat.
Lu: Hai sa nu ne mai certam,uite la ora 18 trebuie sa mergem la o casa de copii sa ii facem fericiti.
Na: Lucy are dreptate. Gasca sa ne revenim.
Ga: Suntem singurii care stau relaxati?
Ju: Voi de cand sunteti treji?
Le: Aproximativ de o ora. Hihi.
Na: Nu ca ne grabim cumva dar mai avem 30 de minute pana trebuie sa plecam.
Er: Cat??
Je: Hai mergeti sus si va prega-titi. Noi trebuie sa ne grabim pana acasa sa ne schimbam. Gajeel ridicati fundu si sa plem.
La: Nu trebuie am pregatit totul din timp.
Lu: Mama esti salvarea noastra.
Gr: Multumim. Haideti miscati timpul trece.Fiecare o ia intr-o parte,eu cu fetele si mama am mers sus si ne-am schimbat in haine asortate. Apoi ne-a machiat si aranjat. Am o mama uimitoare cand e vorba de graba. Baietii sunt in baie si se pregatesc. Ne uitam toate in oglinda si aratam uimitor. Pana si Levy nu-i vine sa creda. Coboram jos unde baietii sunt deja gata. Ne zambesc apoi ne deschid usa si intram in limuzina
Nu facem mult timp si ajungem, intram inauntru si copii raman uimiti. Vin spre noi alergand lunadune in brate plangand de fericire. Ne-au cerut autografe, poze cu noi chiar si sa-i pupam pe obraz. Hihi. Am inceput sa cantam cateva melodii apoi am dansat,ne-am jucat. Par fericiti sunt asa bucuroasa ca le-am adus caldura in inimile lor. Stam de ceva timp,ma uit la telefon si vad ca e 20:45. Ce repede trece timpul mai 15 minute si Natsu,Jellal, Gray si Gajeel trebuie sa plece. Ne luam ramas bun de la copii si mergem spre aeroport. Ziua asta nu am stat prea mult cu el...Je: Se pare ca am ajuns..
Er: Da..
Ju: Eu tot iti dau foc la haine daca pleci.
Gr: Poate vad la stiri ca casa a luat foc.
Na: Lucy...imi va fi dor de tine!!
Lu: Si mie!Il iau in brate si ii strang cu putere,ma afund in pieptul lui pentru ca plangem si nu vroiam sa ma vada si ceilalti. Nu vreau sa plece acum realizez cat de greu o sa fie fara el. Nici nu a plecat si deja simpt ca ceva din mine a disparut. Natsu imi ridica capul din pieptul lui cu fata la el,ochii lui sunt plini de durere. Imi sterge lacrimile si ma saruta. Cand ne despartimi si sopteste la ureche "Fi puternica".
Je: O sa-mi fie dor de tine iubire,hei nu plange.
Er: Scuze nu ma pot abtine.
Je: Ah,vin-o aici. ~a luat-o in brate si a sarutat-o~
Gr: Ce e cu fața asta,urato?
Ju: Nimic,hai dute pleaca.
Gr: Plangi cumva?
Ju: E frig afara de aia.
Gr: ~o ia in brate iar Juvia incepe sa planga~
Ga: Crevete ne vedem cand vin.
Le: Aha.
Ga: Esti suparata? De ce nu plangi? Sti eu trebuie sa plec si nimic?
Le: Nup. ~Se ridica pe varfuri si il saruta pe obraz~
Ga: Asa mai merge.
Doamna: Urcati sau v-ati razgandit?
Je: Urcam....ne mai vedem Erza,te iubesc.
Er: Si eu.
Na: Nu credeam ca va trece asa de repede ziua,te iubesc Lucy.
Lu: Si eu Natsu.
Gr: Sti acum poti sa-mi dai drumul.
Ju: Bine dar inainte de asta...Gray se uita confuz la ea. Juvia imi ia sticla de plastic din mana si io da de cap. Ma abtin sa nu rad dar nu reusesc.
Gr: Traditie e traditie,ma multumesc ca nu e sticla de sampanie.
Ju: Sa te ne intorci cu bine onii-chan.
Gr: Onii-chan? Auzi te-ai lovit si tu la cap si eu nu stiu?
Ga: Nu-i timp hai sa urcam.Se indeparteaza de noi apoi se fac nevazuti.
Dupa 4 zile:
Ce plictisitor....nu imi place... Stau in sufragerie cu fetele si cautam un film dar nimic. Dupa ce au plecat baietii,fetele au ramas la mine acasa. Juvia si-a respectat promisiunea si i-a ars camasa preferata lui Gray. Telefonul imi bazaie dar e prea departe telefonul,adica e pe masa dar mi-e lene sa ma ridic. Pana la urma ma ridic si ma uit,hm...im-presarul lui Natsu a postat un nou videoclip. Il deschic si le chem si pe fete.
Au scos o noua coregrafie pentru conert. Uh ce ma oftica dansatoa-rele lor,se apropie prea mult de Natsu.
Cred ca sunt prea geloasa pun telefonul pe masa si urc sus in camera mea si ma imbrac intr-o fusta albastra si un tricou alb cu o stea neagra. Ieri nu am putut vorbii cu Natsu pentru ca a avut concert si cred ca nici azi nu poate. Concert dupa concert si deja ma enerveaza. Erza cu Juvia au mai scos o melodie la fel si eu. Sunt scoasa din ganduri de vocea lui Erza din bucatarie.
Er: Lucy te suna impresarul.
Lu: Ok.Convorbire telefonica:
Ren: Buna Lucy am o veste bestiala.
Lu: Hm...sa aud.
Ren: Tu cu fetele aveti un concert organizat de presedintele Germaniei.
Lu: Maine e 31 nu?
Ren: Da,de ce?
Lu: Maine e anul nou chiar trebuie sa mergem?
Ren: Da scumpete. Maine la 7 sa fiti la aeroport.
Lu: Bine...Convorbire telefonica incheiata:
Lu: Erza,Juvia,Levy avem concert in Germania...
Er: Iar concert? Acum doua zile am venit din Franta.
Lu: Stiu dar na ce sa facem..
Ju: Cumva mie imi place pentru ca mai trece timpul..
Le: Da asa e.
Lu: Hai gata cu fetele astea triste, nu ar trebuii sa fim asa. Sa ne facem bagajul repede.
Er: Asa e,hai Juvia.
Ju: Vin acum. Ne vedem la aeroport Lucy.
Le: Si eu trebuie sa plec,pa Lu-chan.
Lu: Pa,maine la 7 la aeroport.Imi cer scuze pentru greselile de orografie. Sper sa va placa. Maine am sa fac un capitol special pentru noaptea dintre ani. A da va multumesc pentru numarul mare de vizualizari.
CITEȘTI
Destinul ❤ ~Finalizata~
RomanceLucy Heartfilia este o adolescenta de 17 ani in clasa a 11,ea este cantareata de aproape un an isi imparte timpul intre scoala si studio. Intr-o zi impresarul ei o suna sa vina la studio pentru o colaborare cu un baiat. Oare va accepta? Se va indrag...