Natsu ma saruta cu foc iar eu incercam sa il indepartez. De ce face asta? Oare a baut? E drogat? Sau vrea sa ma violeze? Simpt cum se indeparteaza de mine si se uita in jos.
Na: Scuze Lucy,dar cred ca am fost gelos sa te vad cu alti baieti.
Lu: Si de ce ti-ar pasa?
Na: Am mai spuso si o mai zic de cate ori este nevoie,te iubesc.
Lu: Inca nu incetezi cu minciunile?
Na: Nu e o minciuna!
Lu: Da-mi um motiv sa te cred.Natsu se apropie de mine imi ia mana si o duce la pieptul sau foarte bine facut. Ii simpteam cum ii bate inima foarte repede. El....chiar ma iubeste.
Na: Simpti? Inima mea o i-a razna.
Lu: Natsu..Am fost intrerupti de o bataie in usa. Era Sting care ma intreba daca sunt bine.
Lu: Sunt bine,vin si eu imediat asteapta-ma la masina.
St: Bine,daca tu zici..Apoi ii aud pasii care se indeparteaza de usa,uitandu-ma din nou la Natsu abia acum am observat ce sclipitori ii sunt ochii.
Na: Acum ma crezi? Ma crezi ca te iubesc?
Lu: Da.
Na: Lucy? Vrei sa fi iubita mea?
Lu: Nu stiu ce sa zic,trebuie sa ma mai gandesc la asta.
Na: Voi astepta cat este nevoie.Ii zambesc,cred ca ma intelege. Ma dau jos de pe dulapior si il imbratisez strans iar el mi-a raspuns inbratisarii. Stam cateva minute in liniste dupa care el o sparge.
Na: Si...baiatul ala blond....e iubitul tau?
Lu: Sting? El e un prieten din copilarie.
Na: Doamne ce bine ca nu esti cu el. Te iubesc prea mult Lucy,nu vreau sa te pierd.
Lu: Ce dragut esti.Ma ridic pe parfuri si il sarut pe obraz. Acum chiar trebuie sa plec, o sa se ingrijoreze prea tare Sting dupa va venii sa sparga usa. Imi iau ramas bun de la Natsu apoi imi iau geaca,geanta si fug in parcare.
St: Lucy ai patit ceva? Ti-e rau?
Lu: Sunt bine Stingut. Hai se face tarziu.
St: Bine.Dupa o ora in care am mers cu Sting si fratele lui am ajuns acasa. Mama era in livimg si se uita la TV.
Ma: Bine te-ai intors.
Lu: Hei mamă.
Ma: Cum a fost la concert?
Lu: Foarte bine. Eu ma duc sus pentru ca sunt obosita.
Ma: Noapte buna.Urc scarile si ajung in camera mea unde imi arunc geanta pe scaun ma dezbrac si imi fac repede un dus. Dupa ce ma imbrac in pijamale primesc un mesaj cu "Noapte buna" de la Natsu. Poate a ajuns si el acasa. Ii raspun la fel apoi ma bag in pat si adorm foarte repede.
Dimineata:
Stau in patul meu caldut linistita intr-un vis frumos pana cand ma trezeste alarma telefonului. Opresc alarma si trantesc telefonul pe jos. Macar nu o sa mai cante. Sunt prea obosita ca sa ma duc la scoala. De jos ma striga mama care ma anunta ca mai am 15 minute pana trebuie sa plec. Sar din pat ca arsa fac un dus repede ma imbrac in uniforma la fel de repede imi prind parul intr-o coada iau geanta si cobor scarile. Nu mai am timp pentru micul dejun asa ca imi iau un mar verde o sarut pe mama pe obraz si plec cu pas grabit la liceu. Of chiar mi-e dor de masina mea. Ajung si la liceu unde sunt intampinata de Levy si Juvia.
Le: Cum a fost Lu-chan?
Lu: Bine. A fost distractiv.
Ju: Arati de parca nu ai dormit 3 zile la rand.
Lu: Se vede asa de tare???
Le: Putin..Imi iau repede o oglinda si ma uit la ea. Arat aproape ca un pada. Caut repede un fond de ten dar fix azi nu il am la mine.
Ju: Cred ca am eu unu in geanta,vino in clasa.
Lu: Bine.Urc scarile si evit orice privire nu vreau sa ma vada lumea asa. Ajungem in clasa si Juvia incepe sa caute. Langa noi vin Gray si Natsu. De ce doame?
Gr: Salut fetelor ce faceti?
Le: Bine,dar voi?
Na: Ne intrebam daca doriti sa ajutati sa pregatim sala de sport pentru boboci.
Ju: Suna bine.Stateam cu spatele la ei si mi-am pus bluga pe cap,ii vad mana Juviei care ii intinde un fond de ten.
Na: Hmm...Lucy ai patit ceva?
Lu: Nu,sunt bine.
Na: De ce nu te uiti la mine.
Lu: Privelistea e mai frumoasa..
Na: E un perete...
Lu: Da...si e frumos vopsit..da.Natsu ma intoarce cu fata la el si imi da bluga jos. Am ramas uimita la gestul lui. Acesta se uita atent si il bufneste rasul. De ce rade?
Na: Gray uite! Nu-i asa ca pare un panda?
Gr: Awww un panda.
Lu: Pe bune?
Na: Pe panda dragut si frumos. Stai stai puneti si caciula cu urechi. Te rog!!!
Lu: Nu!
Na: Te rog.
Lu: Fie,mai rau de atat nu poate fi.Imi pun caciula cu urechi si ma intorc la Natsu care...mi-a facut o poza.
Lu: Hei sterge-o!
Na: Ce? Nu,esti draguta.Ma bosumflez si ma pun in banca si ma dau cu fond de ten ca sa imi ascund cearcanele. Nu dupa mult timp intra si profesoara in clasa. Ora a fost plictisitoare,in pauza m-am plimbat prin scoala cu Levy si Juvia si cand m-am intors in clasa am vazut un trandafir rosu si un ursulet alb mic si pufos cu un biletel galben in care scria " Te iubesc,panda". Dap era de la Natsu.
CITEȘTI
Destinul ❤ ~Finalizata~
RomansaLucy Heartfilia este o adolescenta de 17 ani in clasa a 11,ea este cantareata de aproape un an isi imparte timpul intre scoala si studio. Intr-o zi impresarul ei o suna sa vina la studio pentru o colaborare cu un baiat. Oare va accepta? Se va indrag...