Am ajuns in cantina si ne-am asezat la o masa. Discutam despre noi si ce vrem sa facem in viitor. Sincer eu as vrea sa imi continui carierea dar mai am mult de lucru.
Ju: Si ziceti ca faceti o colaborare.
Lu:Dap.
Ju: Si v-ati gandit ce o sa compuneti?
Lu: Inca nu.
Natsu: Ce ziceti sa facem schimb de numere?
Ju: Bine.
Er: Hei nu v-am mai vazut de mult fetelor.
Ju: Hei Erza cum a fost concertul din Croatia?
Er: Bine,putin obositor dar bine.
Lu: Erza el e Natsu Dragneel.
Er: Erza Scarlet incantata.
Na: La fel.
Lu: Natsu vrei sa repetam la mine acasa?
Na: Daca vrei tu bine.
Ju: Scuze eu trebuie sa plec ne vedem maine,pa.
Lu: Pa Juvia.
Er: Ar trebuii sa merg si eu,abia astept sa ajung acasa si sa despachetez.
Lu: Hihi pa Erza.Eu cu Natsu ne ridicam de la masa aruncam sticlele goale la gunoi apoi iesim din studio.
Na: Asteapta-ma aici trebuie sa imi iau masina din spate.
Lu:Bine ne vedem aici.Dupa ce a plecat alergand la masina lui m-am urcat si eu in masina mea neagra si ma uitam in oglinda vazandul pe Natsu in masina in spatele meu. Pornesc motorul masinii si ne indreptam la mine. Am parcat masina in gara si Natsu in spatele meu apoi intrand in casa descaltandu-ne.
Lu: Mama am ajuns.
Ma: Bine ca te-ai intors credeam ca ai patit ceva.
Lu: Scuze ca am intarziat am mai discutat cu colegele. Mama el e Natsu Dragneel cu cine voi colabora.
Na: Buna ziua imi pare bine de cunostinta.
Ma: Incantata.
Lu:Pai noi mergem sus sa repetam.
Ma: Bine,va pregatesc ceva?
Lu:Hm.... si ceva de rontait.
Ma:Bine.Mama s-a facut nevazuta in bucatarie iar noi am urcat sus in camera ta.
Lu: Simpta-te ca acasa.
Na:Multumesc.
Lu: Si cum ai vrea sa incepem?
Na: Mmm..nu stiu nu prea am idei. Lucy ai o chitara?
Lu: Da,poftim.
Na: MultumescCateva minute nimeni nu a scos un cuvant fiecare se uita ori pe tavan oripe geam. Mama ne-a adus niste fursecuri facute de ea si doua pahare cu lapte. Chiar nu aveam inspiratie am deschis balconul si ma uitam la stele. Natsu a inceput sa cante la chitara si eu sa fredonez apoi amandoi am inceput sa cantam.
Le-am scris imediat pe foiae si uite cum am terminat asa de repede un cantec chiar foarte bun.Na: Ai o voce foarte frumoasa.
Lu: Multumesc si tu canti bine.
Na: Mersi. Pai trebuie sa plec.
Lu: Ne vedem maine?
Na: Sigur daca vrei vin sa te iau cu masina.
Lu: Ok.L-am condus pana la usa ne imbratusam apoi se face nevazut cu masina. Am urcat sus in camera am luat chitara si am inceput sa cant melodia compusa de amandoi. Nu mi-o puteam scoate din cap,s-a facut miezul noptii si m-am bagat la culcare.
Dimineata urmatoare sunt trezita de alarma nesuferita a telefonului care ma face sa-l inchid ma intind putin apoi m-am dus in camera si m-am imbracat in uniforma. Da am scoala si chiar nu am chef sa merg la ea dar na trebuie sa merg. Studiez la liceul teoretic de muzica Fairy Tail e o cladire mare cu multi elevi care vor sa ajunga departe in viitor. Cobor jos si observ ca mana mi-a lasat un bilet in care imi zicea ca azi stau singura acasa mi-am luat un mar apoi am scos masina din garaj si am plecat la liceu.Le: Lu-chan! Buna dimineata.
Lu: Buna dimineata Levy,vad ca esti cam energica.
Le: Da deoarece vin niste artisti la noi sa ne invete cate ceva.
Lu: Chiar? Suna grozav.
Le: Stiu,mergem in clasa?
Lu: Bine.Mergeam pe holurile scolii unde elevii intrau ieseau faceau farse se mozoleau de mama focului. Nu prea bagam in seama am intrat in clasa si m-am asezat in banca langa Levy.
Li: Uite cine a venit,vedeta clasei. Cea care se preface perfecta!
Lu: Termina Lizana nu am chef de tine azi,si nu sunt perfecta.
Li: Normal eu sunt singura perfecta eu trebuia sa fac contractul cu casa de discuri nu tu.
Lu: Ai dat proba de 3 ori si nu te-ai acceptat.
Li: Taci!Pe usa isi face aparitia profesoara de muzica Evagreen.
Ev: Buna ziua elevi azi de la casa de discuri au venit niste persoane care var putea ajuta in viitor.
Pe usa isi fac aparitia Erza Juvia Gray si Wendy.
Er: Buna eu sunt Erza sunt cantareata de 3 ani si daca creti sa ma intrebati ceva sunteti bine veniti.
Dupa ce s-au prezentat toti elevii au sarit cu foarte multe intrebari despre ei si carierea lor in muzica. Pe mine ma bufnit rasul la cat de zapaciti erau deoarece nu mai stiua unde sa se uite si cui sa raspunda.
Ev: Domnisoara Lucy ce e asa amuzant? Daca tot radeti spune-ne si noua ca poate radem cu tine.
Lu: Ei bine rad ca ii zapaciti de cap pe prietenii mei.
Ev: Prieteni?
Gr: Da,Lucy este colega noastra de studio.
Ev: Nu stiam asta,imi cer scuze.
We: A da Lucy Rei a zis sa te prezinti cu 2 ore mai decreme deoarece a intervenit o sedinta foarte importanta.
Lu: Multumesc, ma scuzati dar trebuie sa plec.Imi iau geanta apoi ies din clasa cobor jos in parcare am intrat in masina apoi m-am indreptat spre casa. Am parcat masina in garaj si cand ies din masina am fost clacsonata de o masina imi intorc privirea si il vad pe Natsu care ma astepta.
Lu: Ai ajuns destul de devreme.
Na: Da deoarece fetelor le i-a mult sa se pregateasca.
Lu: Hahaha. Hai intra.
Na: Apropo ce e cu uniforma?
Lu: Am fost la scoala.
Na: Aha.Intram inauntru imi arunc ghizdanul pe canapea apoi urc sus sa ma schimb. Natsu era jos in bucatarie asteptandu-ma.
Sfarsitul primului capitol. Imi cer scuze pentru greselile de ortografie si alte greseli. ✌👋✋
CITEȘTI
Destinul ❤ ~Finalizata~
RomanceLucy Heartfilia este o adolescenta de 17 ani in clasa a 11,ea este cantareata de aproape un an isi imparte timpul intre scoala si studio. Intr-o zi impresarul ei o suna sa vina la studio pentru o colaborare cu un baiat. Oare va accepta? Se va indrag...