Capitolul 15

740 45 10
                                    

Este dimineata si se pare ca Natsu a plecat la el acasa. Ma scol din pat ma imbrac cu o bluza crem si niste blugi albastri. Cobor jos unde o vad pe mama in bucatarie,cred ca se apuca sa faca fursecuri cozonaci si alte bunataturi specifice Craciunului.

La: Neata scump-o.
Lu: Neata mamă,miroase foarte bine faci fursecuri?
La: Doar ma cunosti. Lucy ajuta-ma putin. Acolo pe masa in sufragerie sunt cateva felii de portocala punele te rog pe calorifer sa se usuce.
Lu: Sigur.

Dupa ce le pun primesc un apel de la Erza. Hmm...oare ce s-a intamplat?

Convorbire telefonica*

Er: Buna Lucy,ce faci?
Lu: Hei Erza,uite pe aici o mai ajut pe mama cu treburi.
Er: Uite ma gandeam sa mergem impreuna la mall cu Juvia si daca poate si Levy.
Lu: Sigur ma pregatesc acum. Ne vedem acolo.
Er: Bine,pa.
Lu: Pa.

Convorbire telefonica incheiata.

Lu: Mamă eu merg in oras cu fetele.
La: Bine,poate mai incolo te vor ajuta sa faci bradul.
Lu: E o idee foarte buna. Eu am plecat ne vedem la 19.
La: Ok,sa ai grija de tine.

Ies din casa cu geanta pe umar si vad frumoasa mea masina parcata in fata casei. Nu imi vine sa cred. In spatele meu a venit mama cu cheile in mana. O imbratisez si iau cheile apoi urc in masina. Confuc cu viteza pana la mall,ce dor mi-a fost de masina de motorul ei care toarce. Ajun la mall si imi parchez masina.

Er: Aici Lucy.
Lu: Buna fetelor.
Ju: Hei.
Le: Buna.

Intram inauntru unde era foarte multa lume. E si normal se apropie Craciunul,intram aproape prin toate magazinele. Intr-un magazin am vazut un fular alb care i se potriveste perfect lui Natsu. Il cumpar si o rog pe vanzatoare sa mi-l impacheteze. Dupa ies din magazin si Erza si Juvia isi dau coate iar Levy chicoteste.

Lu: Ce e asa amuzant?
Er: Pentru cine e ala?
Lu: Nu se zice.
Ju: Ei bine hai sa continuam.

Mai umblam prin magazine pana cand dam de baieti. Oare ce caut aici? Juvia ii face cu mana fratelui ei care ne invita la masa,se pare ce e si Natsu acolo dar si un tip pe care nu l-am mai vazut.

Gr: Hei ce faceti pe aici?
Ju: Am fost sa cumparam cate ceva. Dar voi?
Je: Hoinarim putin. Hai stati jos. Vreti o ciocolata calda?
Er: Sigur.

Fiecare ne asezam la masa Juvia langa Gray,Erza langa Jellal,eu langa Natsu iar Levy langa adolescentul care pare sa fie cam rebel.
Na: Ah am uitat,fetelor el e..
Le: El e Gajeel Redfox.
Ju: Opa Levy de unde il sti?
Er: Ce ne ascunzi? Par sa-l cunosti de foarte mult timp.
Le: Ne cunoastem de aproape o saptamana.
Lu: Si esti cu el.
Ga(Gajeel): Se poate spune si asa.
Er: Eu sunt Erza Scarler.
Ju: Juvia Fullbuster.
Lu: Lucy Heartfilia.
Ga: Am auzit de voi,de multe ori i-am auzit pe baieti vorbind destre voi.
Lu: Hei vreti sa veniti la mine acasa?
Er: Sigur,eu vin.
Le: Si eu.
Ju: Nici nu trebe sa ma mai intrebati.
Lu: Baieti,voi?
Na: Daca ma rogi asa frumos cum sa nu vin la printesa mea.
Gr: Venim si noi.

Am mai stat de vorba apoi am mai colindat cateva magazine si le-am luat si prietenelor cate un cadou doar nu o sa uit de ele. La Erza i-am luat o teaca pentru cursurile ei cu katana la Juvia i-am luat o fusta pe care a pus ochii de vreo 2 zile iar la Levy i-am luat o carte despre aventuri. Le-am luat pe fete cu masina mea iar Gray pe baieti cu masina lui. Ajungem acasa unde sunte toti intampinati de mama cu o farfurie plina de fursecuri. Luam bradul si am inceput sa il impodobim,la sfarsit mai trebuia sa punem steaua in varf si gata. Deodata Natsu ma pune pe umerii lui si imi da steaua in mana.

Na: Hai puneo.
Lu: Dar..
Er: Hai frumosilor.

Daca stau mai bine sa ma gandesc e primul Craciun pe care il petrec cu Natsu. Pun steaua in varf si ii zambesc,la fel face si el. In partea noastra dreapta era mama care ne-a facut o poza,sincer nu imi pasa il sarut scurt pe Natsu apoi ma da jos de pe umerii lui. Jellal stinge lumina si Gajeel pune in priza luminitele bradului,e asa frumos. Ne imbratisam toti in grup apoi ne punem la masa. S-a inserat asa ca au ramas la mine,am adormit toti in sufragerie inghesuindu-ne pe canapea.
Dimineata urmatoare m-am trezit inaintea lor si m-am dus sus sa fac repede un dus. M-am imbracat intr-o bluza mov cu stele albe si o fusta roz care se asorteaza perfect. Cobor jos unde le pun cadourile sub brad dar vad ca nu sunt singura care le-a pus. Cineva le-a pus cand eu faceam dus dar toata lumea para sa doarma dau din umeri si le pun si eu. Din spate simpt doua brate puternice care ma tine de talie.

Na: Neata frumoas-o.
Lu: Neata.
Na: Ce faci acolo?
Lu: Pun cadourile sub brad.
Na: Ah Craciunita mea.

Incepe sa ma sarute lung si apasat,din spate Gray a venit ni ne-a pus in cap doua caciuli de Mos Craciun

Gr: Craciun fericit prieteni.
Na: Craciun Fericit prietene.
Ju:Neata Lucy,Craciun Fericit.

Am inceput sa ne imparim cadourile. Toata lume e fericita,e cel mai frumos Craciun pe care l-am avut impreuna cu familia si prietenii. Ei bine e randul meu sa-i dau cadoul lui Natsu. Juvia e la baie sa-si probeze fusta pe care am dat-o Gray este la bucatarie si isi pregateste micul dejun,Erza cu Jellal sunt in camera mea pentru putin amor stiti la ce ma gandesc.

Lu: Natsu,poftim cadoul din partea mea.
Na: Of Lucy ti-am spus ca esti tot ce imi doresc de Craciun nu trebuia sa imi mai iei ceva.
Lu: Stiu,dar cand l-am vazut m-am gandit la tine.

Ma saruta pe obraz apoi il deschide. Se uita putin la fularul pe care ii l-am luat apoi la mine.

Na: E perfect Lucy. Iti multumesc!
Lu: Cu placere,Craciun fericit iubitule.

Scoate din buzunar o cutiuta rosie frumos impachetată.

Na: Poftim acesta e cadoul meu pentru tine.

Ii iau cutiuta din mana si il deschid,inauntru se afla un inel foarte frumos cu o piatra roz.

Lu: E foarte frumos,imi place il ador. Te iubesc Natsu.
Na: Si eu te iubesc. Craciun Fericit iubito.

Din spatele nostru se auzeau aplauze,ne intoarcem si prietenii nostri ne aplaudau. Apoi Levy se pune pe canapea cu un vasc deasupra noastra. Ce inseamna asta?

Gray: Sarut-o Natsu!!
Er: Waii ce frumos,se saruta sub vasc.
Gr&Ju&Er&Je&Le&Ga: Sarut! Sarut!

Natsu imi ia fata intre mainile lui si ne apropiem fetele sarutandune foarte pasional.

Hei toata lumea sper ca va placut capitolul. E unu mai special deoarece e Craciunul. Imi cer scuze pentru greselile de ortografie. Sa aveti o zi frumoasa. Craciun fericit!!! ^_^

Destinul ❤ ~Finalizata~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum