Autor pov:
Au trecut 3 zile in care Lucy s-a închis în camera ei,plângea în fiecare seară și nu manca aproape nimic. Natsu era la fel de trist că ea,era la el acasă în pat uitanduse pe tavanul alb. Fiecare avea o întrebare cere ii macina pe dinăuntru "De ce s-a întâmplat asta?" Niciunul nu a mai vorbit cu prietenii lor și s-au închis în ei. Vremea trecea dar amintirile nu.
Lucy pov:
M-am trezit din cauza razelor de soare care incercau sa intre in camera mea. Ce folos e sa fie frumos afara și în sufletul meu sa fie întuneric și inima sfâșiată. Mă ridic din pat mergând în baie,m-am uitat in oglinda și arat groaznic. " Uite are urechi de panda" "Stai să-ți fac o poza" mi-au trecut prin cap câteva amintiri cu Natsu care râdea că aveam cearcăne. Oare ce face acum? Mă spăl pe fata și am coborât jos unde fetele dormeau pe canapea. Uitasem complect că ele au stat la mine implirandu-ma să mănânc și să ies din cameră.
Er: Mmm...Lucy? Cum ești? Ți-e rău? Foame?
Lu: Sunt bine,vă mulțumesc că sunteți alături de mine in perioada asta.
Ju: Mereu o să fim lângă tine. Acum că ai ajuns până aici,merg să îți fac ceva de mâncare.
Lu: Nu exagera,nu prea am pofta.
Le: De asta am sa am eu grijă.Natsu pov:
Sunt un idiot,un prost. Stau in camera mea gandindu-ma de ce meritam asta? Oftez și mă las cu capul pe spate, uh e dimineața nici nu am observat. Inca o noapte nedormita,mă scol din pat și intru in baie lăsând apa rece de la dus să mă ude. Toate acele amintiri... "Natsu....sunt însărcinată" "Nu pot dormii" "De parca as pleca de aici" Lucy....oare cum se simpte? Oare ce face? Încep să lovesc peretele din baie până câteva date de sânge s-au prelins pe zid. Închid robinetul de la baie și cobor jos in bucătărie să îmi iau un pahar cu apa,pe scări m-am întâlnit cu Gray care se uita foarte mirat la mine.
Gr: Natsu! Ai ieșit din cameră în sfârșit!
Je: La masa cu tine,hai mănâncă.
Na: Băieții serios nu am pofta.
Ga: Frate nu am mâncat mai nimic de 3 zile.
Na: Și nici nu vreau.Primesc un pumn prietenește peste umăr de la Gray. Oftez și iau farfuria făcută de el,sper sa nu mor de la ea.
Je: Ce ai pățit la mana?
Na: M-am lovit puțin,nu contează.
Gr: Ai mai vorbit cu Lucy?
Na: Nu.
Ga: Dar te gândești la ea,nu?
Na: Normal,o iubesc. Și sufăr când și ea suferă
Je: Ce ai zice dacă le-am face o vizita fetelor?
Na: Pas,arăt că un monstru,nu vreau să mă vadă Lucy in starea asta.
Ga: Te aranjezi. Mare chestie.
Na: Mai bine stau in camera mea întunecată.Jellal pov:
Of Natsu,suferi așa mult. Și nu îți dai seama că suntem alături de tine. Oftez și mă așez pe canapea lângă Gajeel.
Je: Cum îi facem sa se întâlnească?
Ga: Hm....Il ducem cu forța?
Gr: Gata știu,îi zicem la Natsu că s-a întâmplat ceva cu Lucy.
Je: O să fie și mai disperat. Dar hai sa incercam.O sunt pe Erza care îmi explică și ea cum stau lucrurile pe acolo. Nici acolo nu e "roz". I-am explicat planul și a fost de acord. Las telefonul pe masă și încerc să îmi intru intr-un rol,inspir aer și încep să alerg pe scări.
Je: Natsu!!! Natsu!!! Lucy a leșinat la ea acasă!!!
Intru in camera lui unde era bezna,aprins becul iar Natsu sare că ars de pe jos.
Na: Ce? Ce are Lucy? E bine??
Je: Nu! A leșinat la ea acasă! Trebuie să mergem la ea acum!Acesta își i-a geaca telefonul și cheile și începe să alerge că un disperat pe străzi,și noi în spatele lui.
Natsu pov:
Lucy a leșinat? Nu îmi vine să cred, după tot ce s-a intamplat. Te rog sa nu mi-o ia și pe Lucy!! Câteva lacrimi apar pe obraz dar le șterg repede. Ajung în fața casei ei și deschid ușa cu putere,in sufragerie erau prietenele ei puțin speriate la cum am deschid ușa urc scările spre camera ei și.....
CITEȘTI
Destinul ❤ ~Finalizata~
RomansaLucy Heartfilia este o adolescenta de 17 ani in clasa a 11,ea este cantareata de aproape un an isi imparte timpul intre scoala si studio. Intr-o zi impresarul ei o suna sa vina la studio pentru o colaborare cu un baiat. Oare va accepta? Se va indrag...