Lucy pov:
M-am trezit dis de dimineața din cauza razelor de soare care îmi magaiau obrajii dar și un piept cald. Îmi deschid leneșă ochii și il vad pe Natsu care dormea ca un îngeraș. Mă ridic pe coate și il sărut ușor pe buze acesta zâmbind.
Lu: Nu dormeai,nu?
Na: Nup. Mă uitam cum iubirea mea visează.
Lu: Te iubesc,Natsu.
Na: Și eu.Pe ușă au apărut Juvia cu Gray foarte bine dispuși zambindu-ne cald.
Gr: Vad că v-ați trezit. Sunteți pregătiți?
Lu: Pentru? Unde mergem?
Ju: Nu ți-a zis Natsu? Mergeți la întâlnire
Na: Ce? Dar..
Gr: Niciun dar. Pregătițiva.Oare când a avut timp Natsu sa pregătească o întâlnire? Este plin de surprize și asta iubesc la el. Mă duc la baie facandu-mi rutina de dimineața imbracandu-ma intr-un pulover alb și o pereche de blugi negri tăiați în genunchi. Când am ieșit Natsu era îmbrăcat în hainele de ieri,asteptan-duma pe marginea patului.
Lu: Sunt pregătită pentru surprizele făcute de tine.
Na: Cred că și eu voi fi surprins.Am coborât jos in sufragerie,dar nu era nimeni. Ciudat,ne-am uitat după prietenii noștri dar am observat un bilet roz cu un desen. Părea să fie parcul din centrul orașului.
Na: Hai sa mergem.
Lu: Sigur.Mă prinde de mana și alergam împreună spre parc. Priveliștea era una superba,lacul strălucea în lumina slabă a soarelui iar parfumul florilor de cires te "imbata". Ne uitam după al doilea indiciu,lângă noi a venit o fetița cu o păpușă in mana. M-am aplecat fiind la același nivel ca ea,mi-a întins un bilet roz iar la Natsu un trandafir. Apoi aleargă din nou spre prietenii ei.
Na: Asta a fost cam ciudat,poftim acceptă acest trandafir.
Lu: Natsu e foarte frumoasa,mersi.
Na: Orice pentru tine. Acum,ce spune următorul indiciu?
Lu: Hmm...arata mai mulți pomi desenați. Ce vrea sa insemne asta?
Na: Chiar nu îmi vine nimic în minte.Ne plimbam de colo colo gandindu-ne unde este următoare locație. Unde poate fi? Nu trebuie sa fie departe. Il vad că Natsu se așează pe o banca bătând ușor piciorul lui,in semn să mă pun pe piciorul lui. I-am zâmbit și m-am pus la el în poală,îmi mângâia fata uitandu-se în ochii mei.
Na: Ești așa frumoasă, Lucy. Mai frumoasa ca o stea care strălucește în lumina unui lac.
Lu: Stai,Natsu ești un geniu!
Na: Sunt?
Lu: Da! Am găsit următoarea locație. Copacii desenați sunt din păduricea care înconjoară lacul.Natsu îmi zâmbește și mă pune pe umerii lui mergând spre lac. Când am ajuns am rămas plăcut surprinsă, pe un ponton era o masa frumos aranjata cu petale de trandafiri și lumânări. Ne-am așezat la masă unde lumina lunii ne păzea pe amândoi.
Lu: Natsu ești uimitor. Îmi place foarte mult!
Na: Și eu sunt surprins.
Lu: Cum adică?
Na: Nu eu am pregătit asta,ci prietenii noștri. Scuze..
Lu: Nu-i nimic. Putem fi amândoi frumos surprinși de aceasta seara minunata.
Na: Da.Deodată s-a auzit melodia unei viori care canta foarte lent. Natsu s-a ridicat de la masă și m-a invitat să dansez cu el. Dansam pe ponton un dans lent și legănat,mi-am pus capul pe pieptul lui auzind cum inima îi bătea cam repede. Mana lui mă ținea de talie încercând să coboare tot mai jos dar muzica s-a oprit. Ne-am așezat la masă unde am mâncat spaghete pregătite de prietenii nostrii. M-am simptit foarte bine cu el, sper ca experiența sa se mai repete cândva.
CITEȘTI
Destinul ❤ ~Finalizata~
RomanceLucy Heartfilia este o adolescenta de 17 ani in clasa a 11,ea este cantareata de aproape un an isi imparte timpul intre scoala si studio. Intr-o zi impresarul ei o suna sa vina la studio pentru o colaborare cu un baiat. Oare va accepta? Se va indrag...