Ju: Mai avem mult?
Er: Daca tot ne-a rugat presedin-tele sa venim si sa sustinem un concert macar sa ne fi trimis o limuzina,masina ma multumeam si cu taxi daca era.
Le: Nu ne trebuie putem sa mergem si pe jos pana la hotel.
Lu: Levy are dreptate uitati cat de frumos e afara. Si privelistea e uimitoare.
Ju: Lucy afara ninge.Dap am ajuns in Germania,la prima vedere e o tara frumoasa. In avinon m-am gandit numai la Natsu. Oare e bine? Oare ma insala? Of Lucy nu te gandi la cei mai rau. Am ajuns la hotel unde ne-am cazat. Este ora 18 si ar trebuii sa ne pregatim. Atat eu cat si celalalte ne-am pregatit hainele de scena apoi am mers cu taxiul pana in centrul orasului unde va fi concertul.
Natsu pov:
Ma asez pe un fotoliu din cabina nostra si oftez. Tocmai am terminat un alt concert obositor din Canada,uh oare ce mai face Lucy? In aceste zile nu am mai vorbit cu ea,dar nici nu am cand. Concerte peste concerte interviuri si invitatii la emisiuni TV abia am timp pentru mine,adorm unde apuc si nu stau mai bine de 30 de minute ca trebuie sa plec.
Ga: Prea...mult....efort.
Gr: Cred ca voi fi in cartea recor-durilor la cele mai putine ore de somn.
Je: Unde naiba mai trebuie sa mergem,sunt extenuat.
Na:Italia...Rusia...Portugalia...Spania
Asistenta: Baieti am o veste proasta...
Ga: Alte concerte?
Je: Alte fane infocate?
Gr: Șșt!! Vreau sa dorm!
Na: Zi ce s-a intamplat.
Asistenta: Se pare ca turneul s-a incheiat. Concertele au fost anulate din cauza frigului.
Ga: Ura!!! Adica uh ce nasol.
Asistenta: Impresarul vostru va luat bilete pentru ultimul zbor spre acasa. E la 21.
Na: Multumim poti pleca.
Je: Mai sunt 3 ore pana atunci. Ce vreti sa facem.
Na: Somn!
Ga: Da asta am vrut si eu sa spun.
Gr: Waaa,da vreau cocos....
Je: Ce naiba viseaza asta?
Na: Nu stiu,nu ma intereseaza.Lucy pov:
In 2 minute intram pe scena,cred ca voi sta la petrecere dupa con-cert. Sunt imbracata intr-o pereche de pantaloni scuri si un tricou albastru destul de decol-tat iar in picioare am bocanci.
Prima va fi Juvia care va canta urmatoare Erza,Levy apoi eu. Veni si randul meu,am cantat piesele mele (Masca lui Zoro, Mr&Mrs president,Played you,Le-am spus si fetelor, Don't let me donw si multe altele. Dar concertul inca nu s-a terminat la sfarsit am avut doua surprize pentru fani,o colaborare cu Lyon cel mai sexy baiat din 2015 si un cantec in care cantam toate impreuna.
Ei bine si cu asta am terminat. Coboram de pe scena si ciocnim fiecare un pahar umplut pe jumatate cu sampanie,atat intre noi cat si cu trupa lui Sting,Lyon si ceilalti care au participat. Ne ducem in cabina de proba si ne schimbam in rochii. Eu mi-am ales o rochie rosie pana la coapse cu un decolteu foarte adanc. Erza s-a imbracat intr-o rochie mov lunga cu trena. Juvia a ales o rochie scurta alba,iar Levy o rochie portocalie tot cu trena. Suntem gata sa mergem.
St: Oi Lucy ce bine arati!
Lu: Si tu arati la fel de bine.Ne imbratisam apoi il prezint prietenelor mele care par destul de incantate.
St: Cum de nu e iubitul tau aici?
Lu: Are un turneu si nu poate veni azi.
St: Imi pare rau sa aud asta.
??: Eucliffe vino.
St: Scuze trebuie sa plec. La multi ani.
Lu: La multi ani.Petrecerea a inceput si toata lume se distreaza. Ma asez pe un scaun langa bar dar nu stau mult pentru ca fetele ma iau de mana ca sa dansez cu ele. De ce sa nu ma distrez?
(Melodia mea preferat cred ca o ascult in fiecare zi si nu cred ca ma voi plictisi repede de ea)
Ne-am asezat la masa unde am comandat iar cate un pahar de sampanie.
Natsu pov:
Dulce casa ce dor mi-a fost. Prima oprire e la Lucy acasa. Uh ce emotionat sunt,oare ce fata o sa faca? Fiecare le-am luat cate un buchet de trandafir. Bat la usa si imi raspunde mama ei.
La: Baieti ce mare surpriza sa va vad. Dar ce cautati aici?
Na: Buna ziua,am venit la fete.
La: Nu stiti? Fetele au un concert in Germania.
Je: Chiar?
La: Da.
Gr: Si acum...ce o sa facem?
La: Am eu o idee. Stati sa dau un telefon.Sunt in Germania? De ce nu mi-a spus? Stai acum imi amitesc ca intr-o zi am pus telefonul pe mod avion. Imi scot repede telefonul din buzunar si scod modul avion,aveam 12 apeluri pierdute de la ea si 10 mesaje. Lucy imi pare rau. Ce prost am fost. Ce ma fac acum? Mai e o ora pana la miezul nopitii nu am cum sa ajung.
La: Bun,haideti la aeroport.
Na: Dar nu mai e nici un zbor toate sunt anulate.
La: Luam avionul meu privat. Hai nu e timp de pierdut.
Gr: Asa e.Nu stiu cum o sa-i multumesc la Layla. Intr-o jumate de ora am ajuns.
Na: Baieti sa ne grabim.
Je: Uite acolo un taxiu! Repede.
Na: Multumim Layla.
La: Cu placere,hai grabitiva!Intram in taxiu si ii spunem ca trebuie sa ajungem in centrul orasului. Calca acceleratia si mai sunt 15 minute pana la fix. Oh domane cata lume e aici,cum le vom gasi?? Ma uit in in toate partile dar nu imi vad iubita niciunde. Ma uit la ceas si mai e un minut. Stai! O sun.
Convorbire telefonica.
Na: Alo? Lucy unde esti?
Lu: Buna Natsu,sunt cu fetele la un concert in Germania,dar tu?
Na: Si noi! Unde sunteti?
Lu: Natsu vorbesti serios? Suntem la o masa langa bar.
Na: Venim acum!Convorbire telefonica incheiata.
Lucy pov:
Natsu si ceilalti sunt aici,nu imi vine sa cred e un miracol! Le spun si fetelor si le-a aparut un zambet pe fata. Ne ridicam de la masa si ii cautam cu privirea. Unde esti Natsu? Oamenii au inceput sa zica numaratoarea inversa. Stai ala e Natsu si ceilati?
Lu: Natsu!!! Aici!
Na: Lucy!Ne strecuram intre marea multime..premesc coate in spate sau in burta dar trec cu vederea tot ce vreau e sa-l sarut pe Natsu.
Lume: 10!!
9!!
8!!
7!!
6!!
5!!Na: Te-am prins Lucy.
Lu: Natsu sunt asa de fericita.
Na: Si eu,mi-a fost dor de tine!!
Lu: Si mie!Ne apropiem fetele si ne sarutam lung.
Lume: 1!!
0 LA MULTI ANI!!!Rupem sarutul si ne uitam fiecare in ochii celuilat. Ii maingai obrazul sarutandu-l pe buze.
Na: La multi ani Lucy. Sunt cel mai fericit baiat.
Lu: La multi ani Natsu,te iubesc.
Na: Si eu te iubesc.Ne intoarcem la prietenii nostri care au trecut si ei in noul an cu persoana iubita.
Ju: Pacat nu am sticla de sampanie.
Je: Lasa Juvia am eu.
Gr: Sti poate traditia asta ar trebuii sa continuie.
Ju: Te iubesc fratelo.
Ga: Poftim sticla Juvia,fa onorurile.
Ju: As fi onorata.Aceasta ia sticla din mana lui Gajeel si o sparge in capul lui Gray. Toti am inceput sa radem in hohote iar celalate persoane se uitau ciudat la noi.
Gr: Sper sa am un an la fel de bun ca asta.
Le: Stai linistit cu sticla aia o sa ai.
Na: Hai sa petrecem!
Je: Da!LA MULTI ANI!!! SPER SA AVETI UN AN MAI BUN.
CITEȘTI
Destinul ❤ ~Finalizata~
RomantikLucy Heartfilia este o adolescenta de 17 ani in clasa a 11,ea este cantareata de aproape un an isi imparte timpul intre scoala si studio. Intr-o zi impresarul ei o suna sa vina la studio pentru o colaborare cu un baiat. Oare va accepta? Se va indrag...