Capitolul 9 (Despartirea)

992 50 13
                                    

A trecut o saptamana de cand s-a termimat excursia cu bune si cu rele. A trecut o saptamana in care eu si Natsu eram impreuna si ma simpteam foarte bine. Este dimineata si trebuie sa ma pregatesc azi am o zi lunga trebuie sa merg la liceu sa fac o vizita la studio apoi sa merg la un show pentru ca am fost invitata. Ma ridic din pat lenesa si imi fac rutina de dimineata apoi ma imbrac in uniforma,imi prind parul intr-o coada si las doua suvite sa imi cada pe fata. Imi iau geanta o salut pe mama si ma indrept spre scoala. Azi trebuie sa merg pe jos pentru ca masina e in servis. Ajunsa la liceu o salut pe Levy si Juvia care s-a transferat de curand la noi.

Lu: Buna dimineata fetelor.
Ju: Neata Lucy. Sper ca nu ai uitat.
Lu: Stai linistita nu am uitat.
Le: Azi mergeti la studio?
Ju: Doar Lucy eu ma duc direct la show.
Le: Woa ce minunat suna.
Lu: Vin-o si tu.
Le: Scuze dar azi trebuie sa iau cina cu parintii mei si inca o familie.
Lu: L-ati vazut pe Natsu?
Ju: Cred ca e Gray la aparatul de sucuri.
Lu: Pai eu ma duc sa-l salut,ne vedem in clasa?
Le: Sigur.

Merg si il vad pe Natsu discutand cu Gray si Laxus. Vreau sa fac coltu ca sa ii sar in spate si sa-l surprind dar dicutia lor ma facea curioasa.

Gr: Nu imi vine sa cred ca am pierdut pariul. Natsu chiar ai lipici la fete.
Na: Ti-am spus doar.
La(Laxus): Si ce vei face acum? Te vei juca in continuare cu blondina?
Na: Chiar nu stiu.

Deci pentru el am fost doar un pariu? Asta am fost pentru el? Un pariu pe care la castigat. Lacrimile ies la iveala chiar daca nu vroiam. Scot sticla de apa si o arunc in Natsu.

Lu: Esti un mincinos! Pentru tine am fost doar un pariu!
Na: Lucy? Ce faci aici?
Lu: Te urasc! Nu vreau sa mai am nici o legatura cu tine!
Na: Lucy,stai pot sa-ti explic.

Nu l-am ascultat i-am intors spatele si am fugit la baie unde am stat mai bine de jumatate de ora din cauza ca am plans. In baie intra Levy si Juvia speriate ca nu am venit la ora.

Ju: Lucy ce s-a intamplat?
Lu: Ce sa se intample? Am fost doar un pariu pentru Natsu. Ma simpt ca un obiect folosit.
Le: Poftim?? Nu pot sa cred si era de treaba.
Ju: Gata nu mai plange.
Lu: Stiu ai dreptate. Le poti spune profesorilor ca am plecat ca ma durea burta sau ceva de genu?
Le: Sigur Lu-chan,conteaza pe noi.

Le zambesc fetelor le imbratisez apoi imi iau geanta si plec la studio unde ma pot linisti cantand la o chitara sau un pian. Chiar vreau sa uit de toate momentele frumose cu ala.

Natsu pov:

Bravo mie,nu trebuia sa fac pariul ala cu Gray. Am fost amandoi trasi la masea. La inceput am facut asta doar pentru pariu dar cu timpul m-am indragostit de ea. Ce pot face acum? Sunt sigur ca nu vrea sa ma vada sau sa ma auda. Stai azi avem un show poate acolo am ocazia sa-i spun ce s-a intamplat. Intru din nou in clasa si observ ca inca nu a venit. Unde poate fi? Vad privirile pline cu ura a Juviei si a lui Lecy cred ca deja le-a povestit ce s-a intamplat. Profesorul a intrat in clasa si a inceput sa faca prezenta si a ajuns la Lucy,Levy s-a ridicat in picioare si a zis ca nu se simpte bine. Oare asta e din cauza mea? Oare o sa intre in depresie? Of ce prost am fost.

Lucy pov:

Am ajuns la studio in camera de intrumente si am inceput sa cant la chitara nu dupa mult timp apare un blond cu ochii albastrii care asculta,ma opresc si las chitara jos.

???: Scuze nu am vrut sa te deranjez dar cantai foarte frumos.
Lu: Multumesc,esti nou aici?
???: Doar sunt in vizita am contract cu o alta casa de discuri.
Lu: Aha am inteles. Eu sun Lucy Heartfilia,cum te numesti?
???: Sting Eucliffe,incantat.
Lu: De asemenea.
St (Sting): Imi pari foarte cunoscuta. Ai stat un timp prin Londra?
Lu: Da,stai tu esti Stingut?
St: Lucyka tu esti,ce ma bucur sa te vad. Ce mare ai crescut.
Lu: La fel si tu. Ma bucur foarte mult sa te vad.

Destinul ❤ ~Finalizata~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum