Hol is kezdjem....
Először is, ha azt hiszitek, hogy ez egy olyan történet, amiben azt mesélem el, miképp váltam a világ lenagyobb hősévé vagy ilyesmi, akkor ki kell, hogy ábrándítsalak titeket. Az én történetem sokkal inkább, arról szól hogyan sikerült magasztos kecsességgel tönkretennem nem csak a saját, hanem mások életét is. De ez egy picit bonyolultabb.
Másodszor, gondolom nem lepődtök meg ha azt mondom, hogy a mitológia lények és az istenek valóság. Apukámat biztos ismeritek. De ez alatt nem egy Olimposzi nagykutyát érték. A szüleim félistenek, pont ezért az nem igazán helyes, ha félvérnek nevezem magam. (Mert a "normális" félistenek egy isten és egy halandó gyerekei.) A hozzám hasonlókat második generációsoknak, második generációs félisteneknek vagy mg- seknek nevezzük.
A nevem Alice Zoe Jackson. Családomnak Lisa vagy Lis. Néhány napja töltöttem be a 18-at, de a történetem korábbra nyúlik vissza.
Már kicsi koromtól fogva a pedagógusok rémálma voltam. Az óvodában is adtam rendesen a jeleket, hogy nem igazán vagyok az egyhelyben maradós, csendben figyelős típus, de ez az iskolában mutatkozott meg igazán. Mikor olvasni tanultunk akkor esett le, hogy belőlem nem lesz nyelvész, ugyanis nem csak az olvasással voltak problémáim, hanem az írással is. A szüleimnek is hamar világossá vált a helyzet, mivel mindketten diszlexiásak voltak, így nem volt meglepő az, hogy örököltem tőlük. Ez után ADHD- vel is diagnosztizáltak, ami számomra vígaszt jelentett, mert nem éreztem magamat annyira hülyének, a tanáraimat viszont nem igazán érdekelte. Bár azt nem mondhatnám, hogy ok nélkül utálták, mert a magaviseletem nem igazán volt példásnak mondható. Így már valószínűleg érthető hogyan sikerült elérnem, hogy 12-szer majdnem kirúgjanak az iskolából. Mondanom se kell nem voltam túl népszerű.
A családi helyzet is meglehetősen érdekes. A bátyám, Luke, és köztem lévő kapcsolat finoman szólva nem a legjobb. Szinte azóta veszekszünk, hogy megtanultam beszélni. A kishúgom, Bianca, négy évvel fiatalabb, mint én és általában ki szokott maradni a családi perpatvarokból. Ezek mellett van egy kisöcsém is, Ethan, aki jelenleg 4 éves. Érdekes módon azonban nem a testvéreim nehezítették meg az életemet a legjobban. Nem. Azért a családfa másik része okolható...
YOU ARE READING
Örökség // Befejezett / Átírás Alatt
FanfictionAlice félisten. De nem akármilyen. Percy Jackson gyermeke. Isteni gyökereiről viszont mit sem tud egész addig még egy szörny el nem rabolja az anyját. Alicenek küldetésre kell indulnia úgy, hogy még tudatában sincs a képességeinek.