Még mindig tanácstalan voltam." Mit kellene érezném?" Aztán máson kezdtem gondolkodni. " Anya.... Nagyon hiányzott. " - bűntudat lett ismét úrrá rajtam. Bőgni támadt kedvem, ahogy arra gondoltam, ahogy cserben hagytam. "De még egyszer nem fog előfordulni! Jóvá teszem! Kiszabadítom anyut! "
- Avis! Forduljunk vissza! - szólalt meg Luke az autópálya közepén.
- Hm? - emeltem rá a tekintetemet, de nem szóltam semmit.
- Lisa. Vissza kell menned a táborba! Nem vagy jól! - jelentette ki. Csupán érdektelen pillantást vetettem rá.
- Minden rendben. Nincs semmi bajom. - mondtam neutrális hangon.
- Nem Lisa, nem. - ellenkezett.
- Athéné adta a küldetést. Biztos tudja mit csinál.
- Magasról teszek rá, hogy Athéné mit adott nektek! A húgom vagy és szeretném ha nem halnál meg! - emelte fel a hangját.
- Nem fogok meghalni. - jelentettem ki érzelemmentes hangon határozottan.
- Avis! Kérlek álljunk meg! - fordult a szőke nő felé Luke.
- Oké! Jobb lenne ha nem a kocsiban ordibálnátok, mint a gyenge elméjűek. - egyezett bele a sofőr. Hamarosan lehúzódott Luke pedig a karomnál fogva erősen kirángatott és kissé messzebb vonszolt.
- Eressz el! - parancsoltam nyugodtan.
- LISA! Te NEM vagy rendben! Beszélned kéne egy pszichológussal!
- Minden rendben. - ismételten meg magam, miközben a talajt pásztáztam a tekintetemmel. - Már tudom, hogy mit kell tennem. - mosolyodtam el haloványan, majd visszaültem a kocsiba, ahova Luke is követett. Nem tellett el sok idő és Avis a leállósávba hajtott. Miután kiszállt szitkozódott egy kicsit, de egy része francia volt, így nem értettem.
- Mi történt? - ez most én voltam.
- Defekt! - hangzott a válasz. Erre mind kiszálltunk a járműből.
- Segítsek? - ajánlotta fel Dan.
- Nem kell. Tudok kereket cserélni. - Avis felkötötte a haját egy kontyba, majd a csomagtartóba kezdett el matatni. - Csinálhattok amit akartok ez még vagy egy óráig tartani fog. - fordult felénk.
- Addig tanítsalak egy kicsit kardozni? - ajánlotta fel nekem Cindy.
- Ja. Persze. - kis fáziskéséssel helyeseltem. Úgy döntöttünk, hogy az út melletti mezőn gyakorlunk. Cindy mutatott néhány mozdulatot én pedig próbáltam leutánozni.
- Jó. Szóval a nem másolsz túl percízen. - vágott egyből a közepébe. - Kicsit tartsd magasabban a könyököd a lábad pedig nem állnak jól. Az ördög a részletekben rejlik. - odajött, majd kicsit arrébb tolta a lábam és feljebb a könyököm. - Nagyon sok múlik azon, hogy milyen szögben tartod a lábaid és a kardod. - magyarázta.
- Hát nekem nem kéne a szögeket magyarázni, mert nem vagyok egy matek zseni. - jegyeztem meg halkan.
- Senki se az. A harc hevében max az Athénésok tudnak számításokat végezni. Ha nem vagy csodagyerek jobb, ha saját magadhoz viszonyítasz. - néha mutogatott a kezével. - A csuklód jól van? - érdeklődött.
- Persze. - válaszoltam. A sínt már az edzés elején levettem. Addig gyakoroltunk, míg ki nem nyúltam.
- Ne sértődj meg Alice, de az állóképességed nem a legjobb. - mondta Cindy, miközben azt nézte, ahogy majd' kiköpöm a tüdőmet.
- Tudom. - nyöszörögtem.
- Pihenj egy kicsit. - javasolta. - Nem tudunk edzeni ha kipurcansz. - a kocsihoz mentem, majd elővettem egy üveg vizet a kesztyűtartóból és leültem az út szélére meginni azt. Luke az autóban ült, Becca és Dan a mezőn ültek, Ellie pedig Jakeel beszélgetett.
- Tényleg az egész tábor utálja Beccát? - szólaltam meg Cindy felé fordulva.
- Hm? - vonta fel a szemöldökét a barna hajú lány.
- Dan azt mondta, hogy utálják, mert az apja törődött. - magyaráztam. - Tényleg utálja az egész tábor?
- Nem. Becca csak.... Becca... Nem utálják csak kinézik. Persze ez nem jó, de meg tudom érteni. - válaszolta. - A legtöbb félisten csonka családban nő fel és tudják, hogy az isteni szüleiknek nem jelentenek semmit, viszont Beccát mégis felnevelte Apollón, így sokan úgy érzik, mintha Becca különbnek gondolná magát, mint ők.
- Ez olyan, mint amit Ashley mondott. - motyogtam.
- Szard le amit Ashley mond.
- Nem igazán kedvelheted.... - gondolkodtam hangosan. Cindy ne mondott semmit, csak bólintott, majd elment. Én pedig elgondolkoztam az élet nagy dolgain. Bocsássátok ezt meg nekem, de a figyelemzavarnak köszönhetően sokszor jutnak eszembe fura dolgok teljesen random helyzetekben, minthogy: Ha valaki transzszexuális és meleg, akkor igazából hetero? Vagy ilyesmik.
- Nagyon érdekes lehet az üveged. - rántott ki a gondolataimból Dan.
- Te az előbb nem Beccávak voltál? - vontam fel a szemöldökömet.
- Éppen szétválasztja Cindyt és Jaket. - felelte, mire a tekintetem a két verekedő La Ruera terelődött. - Jake ritkán szokott visszaütni Cindynek, de akkor nagy verekedés lesz belőle.
- Ők mióta vannak a táborban? Csak mert úgy tűnik Cindy nagyon jártas ezekben a dolgokban. - érdeklődtem.
- Már három éves koruk óta. Ők azok akik a legfiatalabban kerültek oda. Persze nem folyamatosan vannak a táborban csak hol itt, hol ott. Volt, hogy két évig az Árész bungalóban éltek, de volt, hogy a nyár után elmentek. - magyarázta.
- Cindy esélyesebbnek tűnik. - motyogtam.
- Hm.... Jake békésebb természetű, mint Cindy, de ez nem jelenti azt, hogy gyengébb.- mosolyodott el. - Mindketten eliteknek számítanak a táborban. Cindy az egyik legjobb a táborban kardvívásban. Bizonyos szempontból talán még engem is űberel. Ugyanakkor Jake erősebb, mint ő fizikailag. Nézd! - mutatott rá. - Ha jól megfigyeled most is visszafogja magát, hogy ne üssön túl erőset. Ha össze kéne őket hasonlítani, akkor Cindy a szike, pontos, professzionális, óvatos, de halálos, Jake pedig a kalapács.
- Hm... - morogtam. - És te mióta vagy a táborban?
- Hat éves korom óta.
- És te valami nagymenő vagy? - kérdeztem.
- Nem igazán. - nevetett fel. - Ezek a dolgok változnak, de ha esetleg tudni akarnád Cindy népszerű, Ashley mert a fél tábor le akar vele feküdni, Richard Garett, Henry Sunchase, Eugine West és Chirs Powel.
- Ah.... - bólintottam.
- Gyertek kölykök! Végeztem a kerékcserével! - kiáltotta Avis, de Cindy és Jake továbbra is verekedtek. - Fejezzétek be egymás agyalását! - semmi reakció. - Rendben! Aki nem lesz a kocsiban két percen belül azt itt hagyom! - jelentette ki, majd beindította a motort. Erre persze mindenki azonnal a kocsiban termett és el is indultunk.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Örökség // Befejezett / Átírás Alatt
FanficAlice félisten. De nem akármilyen. Percy Jackson gyermeke. Isteni gyökereiről viszont mit sem tud egész addig még egy szörny el nem rabolja az anyját. Alicenek küldetésre kell indulnia úgy, hogy még tudatában sincs a képességeinek.